Oude merrie lust niks maar heel mager..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:35

Ik kan niet helemaal opmaken uit je verhaal of ze hoefbevangen is geweest en zoja hoe lang nu al niet nu ze de Prascend krijgt.
Ik voer mijn PPID er Vitalbix en hij krijgt de standaard stalbrok en hooi en dat gaat nu gelukkig al een tijd goed.
Moet je gaan verhogen zou ik idd kijken voor voldoende olie en als het mogelijk is het krachtvoer proberen te verspreiden over de dag.

Aan de andere kant moet je wellicht ook kijken wat inderdaad het belangrijkste is voor haar of langer leven of kwaliteit van leven.

Schapenwol
Berichten: 288
Geregistreerd: 01-12-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 20:09

janderegelaa schreef:
Soms is het ook gewoon goed zo. De ene wordt 20 en de ander wordt 30. Maar haar mager de winter in laten gaan is ook niet eerlijk want dan heeft ze het altijd koud.


Wist niet goed hoe ik het netjes moest verwoorden, maar dit dus.

Maar ik snap dat dat moeilijk is als je er middenin in zit en je van een dier houdt.

Zinzi_jewelJarig

Berichten: 8799
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 20:46

Schapenwol schreef:
janderegelaa schreef:
Soms is het ook gewoon goed zo. De ene wordt 20 en de ander wordt 30. Maar haar mager de winter in laten gaan is ook niet eerlijk want dan heeft ze het altijd koud.


Wist niet goed hoe ik het netjes moest verwoorden, maar dit dus.

Maar ik snap dat dat moeilijk is als je er middenin in zit en je van een dier houdt.


Precies met deze gedachten zat ik ook te lezen !
Soms kun je niet meer doen ...

Maar heb er helaas al genoeg gezien die niet goed reageren op de prascend en zou de andere medicatie proberen die hier genoemd is .
Of zonder medicatie kijken of ze gaat eten .
Beter te dik in de kist als n feestje gemist om t dan maar op z'n lomp Brabants te zeggen...
Sorry