kaatje77 schreef:Tancreda, uiteraard met alles ernaast, anders zag ze er niet meer zo goed uit, maar ik snap je reactie.
Ik zou wassen met imaverol en kijken of het dan minder wordt, komt veel voor na het scheren. Kan ook reactie zijn op de olie. Wassen met betadine wil ook wel eens helpen
Tancreda4 schreef:kaatje77 schreef:Tancreda, uiteraard met alles ernaast, anders zag ze er niet meer zo goed uit, maar ik snap je reactie.
Ik zou wassen met imaverol en kijken of het dan minder wordt, komt veel voor na het scheren. Kan ook reactie zijn op de olie. Wassen met betadine wil ook wel eens helpen
Dacht ik al hoor, maar toch voor de zekerheid. Dacht dat je bedoelde dat je TA ook bedoelde dat ze gewoon hooi kon en niets erbij hoefde![]()
Betadine heb ik zaterdag gedaan en dat resulteerde in een mega boos paard dat bijna gevaarlijk werd... Denk dat dat teveel beet?
Ik heb het geschoren zodat ik beter bij de plekjes kon komen, maar het is alleen maar erger geworden lijkt hetImaverol heb ik nog niet geprobeerd.
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 2 bezoekers