2020 met "U had een bulldozer besteld?"-WhatsApp (Happy)(5)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-20 16:29

Superleuk, uitgelicht gisteren, thanks!

Echt leuke reacties, ik ga er helemaal van stralen! En dat vraagt om persoonlijke reacties!

Poekkie schreef:
Oh wacht... je hebt die sets zelf ontworpen? :wow: Wat cool! Vooral de cats vind ik echt superleuk! Is die ook beschikbaar voor springzadels?

(enig idee wanneer de dressuurvariant weer leverbaar is op agradi in maat full? O:)

Jaaa, haha!
Ik kijk een beetje wat de trend is in en probeer dat te vertalen naar de ruitersport, samen met mijn collega's en managers. Echt superleuk!

De Cats is ook echt helemaal mijn ding haha!
Het dekje is er in VZ cob, VZ full en DR full, miss past de tweede onder je springzadel? En goed nieuws; we gaan wel meer doen in springdekjes.

We krijgen nog wel een levering van de Cats, maar dat duurt helaas nog wel even. Ik verwacht pas begin/ half februari ergens. En dan is het echt op!

Iriscope schreef:
Wat ziet het er top uit zeg. Je rijdt onwijs vriendelijk!
Misschien een tip om je schouders wat meer naar achteren te houden; Ik heb hetzelfde probleem en ik doe voor ik op stap even 10 min yoga with Adriene voor mn schouders en nek, waarbij ik die goed losmaak en ik mezelf weer even aan het gevoel van schouders mooi laag, schouderbladen naar elkaar, herinner.
Als ik dan opstap maakt dat een wereld van verschil.

Een enkele keer sla ik het over en dan ziet mn instructrice het altijd gelijk. Wie weet heb je hier iets aan om je houding wat te verbeteren :)

Mijn juf zou zeggen "je zit alsof je de wereld op je schouders draagt", en meestal weet ze dus precies hoe ik me voel. Ik moet zeggen, nu ik lekker in mijn vel zit, gaat het al beter. Maar soms zit ik nog net zo nonchalant als ik me voel haha.

HELder schreef:
Wat een grote vooruitgang heb je geboekt! Ik kan me voorstellen dat je nu zoveel meer plezier aan het rijden beleeft, dan wanneer je een beetje op hetzelfde niveau blijft 'hangen'. Ik ben benieuwd of het moment dat de knop omging ook te maken heeft gehad met hoe je zelf toen in je vel zat? En gaan we daar ook nog meer over lezen? :) Ik volg je al op instagram en daar komen ook enkel mooie beelden voorbij. Ik duim voor je dat jullie die reis naar Italiƫ kunnen gaan maken! En als jullie nog een tussenstop in Oostenrijk willen maken, dan zijn jullie van harte welkom;)

Erg leuk om een reactie van jou ook hier te zien :) .
De lockdown en het gedeeltelijk thuis (mogen) werken hebben me enorm goed gedaan heeft. En natuurlijk de energie van nieuwe dingen, USA etc. En dat werkt zeker door, zeker op zo'n gevoelig paard als deze.

Mijn breuk met "Prem" was naast mijn grootste vernedering, ook mijn grootste bevrijding. Dus dat heeft er zeker mee te maken :knuffel: .

Oh, het EK is trouwens in Oostenrijk (Stadl Paura), geen idee hoe ik bij Italie kwam haha (zou het eerst zijn).

AlwaysH schreef:
Wauw wat super gaaf! Alles; de setjes, het rijden, je enthousiasme! :D

Ik denk dat ik het Cats setje eens ga googelen en wie weet stuur ik je eens een berichtje als het op mijn paard ligt. O:)
Kan me er alles bij voorstellen hoe gaaf het is.

Veel succes met je puberpaardje nog!

Leuk! Zeker doen! Ik wacht met smart op de foto!

Mirranda schreef:
Wat leuk Astrid en zo gegroeid met WA <3

Heerlijk dat hij nu echt lekker gaat werken voor je!
En je setjes zijn geweldig :D

WA is vooral gegroeid :D .

Ja, komt wel echt door Els hoor, en het feit dat ik consequent elke week les! Ze weet echt het beste uit ons te halen!

Frouke91 schreef:
Heerlijk stel zijn jullie toch! :o
Jullie gaan echt lekker, en zo knap hoe je omgaat met de leermomenten!
Heel trots op jullie! Hopelijk kunnen we snel weer samen op pad, zin in! :D

Yeah, Bestie <3 !
Ik mis je! Ja, op pad met paard of op stap met hakjes en jurkjes - ik kijk er reikhalzend naar uit. Gelukkig zijn we forever young!

AlineC schreef:
Poekkie schreef:
Oh wauw wat geweldig! Je wordt hierbij mijn nieuwe idool :D



deze opmerking :D , heerlijk!

Ik vond hem ook echt leuk haha, zeker omdat we het in mijn andere (verhaal-)topic lang niet altijd eens zijn! Extra leuk!

Poekkie

Berichten: 7349
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: 2020 met "U had een bulldozer besteld?"-WhatsApp (Happy)(5)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 18:56

Nou dat verhaal topic lees ik nog altijd mee hoor. En alhoewel ik soms idd half gefrustreerd ben over de acties van de hoofdpersonen doet dat niets af van mijn respect voor de schrijver ;)

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-20 19:04

Poekkie schreef:
Nou dat verhaal topic lees ik nog altijd mee hoor. En alhoewel ik soms idd half gefrustreerd ben over de acties van de hoofdpersonen doet dat niets af van mijn respect voor de schrijver ;)

Precies! Kan ik juist alleen maar waarderen haha! ERG leuk!

En inmiddels weet ik zeker dat je niet Prem of Baukje bent :') .

Poekkie

Berichten: 7349
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 19:20

astridastrid schreef:
Poekkie schreef:
Nou dat verhaal topic lees ik nog altijd mee hoor. En alhoewel ik soms idd half gefrustreerd ben over de acties van de hoofdpersonen doet dat niets af van mijn respect voor de schrijver ;)

Precies! Kan ik juist alleen maar waarderen haha! ERG leuk!

En inmiddels weet ik zeker dat je niet Prem of Baukje bent :') .


Bedankt voor het compliment :')

Electra63

Berichten: 17840
Geregistreerd: 11-11-08

Re: 2020 met "U had een bulldozer besteld?"-WhatsApp (Happy)(5)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 21:56

Wat een leuk verslag en wat een gave Haf! Jullie zien er happy uit.
Maar wat een heftig ongeluk zeg, die wond ziet er groot en diep uit!
Gelukkig geen spier of bloedvat geraakt?
Ik duim dat je naar het EK mag !!