Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:51

Niet echt een kerstcadeau, maar ik heb een adventskalender voor mijn hond :)

TinkerTreas

Berichten: 3636
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:07

Vorig jaar had m'n schoonmoeder ook kadootjes voor alle honden in de familie (5 in totaal) :D
Dit jaar geen kerst met de hele familie en we moeten nog kijken hoe we kerst gaan vieren.
In principe doen we zelf nooit kadootjes onder de boom omdat we altijd sinterklaas vieren. Met sinterklaas zit er ook altijd wel een kadootje voor de honden en de kat bij.
Verder hebben we allemaal een advent kalender staan, dus de honden en de kat ook {:)

AlwaysH

Berichten: 11268
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:09

Zeker! De katten één of twee cadeautjes en de hond ook.
Soms koopt de Kerstman zelfs wat voor mijn hamsters!

Het is altijd eetbaar eigenlijk. :P

CupCakes_

Berichten: 3320
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:11

Curse, ik zat al te wachten op je topic :D

Voor Jip heb ik nu een box besteld voor onder de boom. Maar ik denk dat er nog wel meer komt :+

Dit jaar moet iedereen voor elk gezinslid een cadeautje kopen. En Jip hoort daar natuurlijk ook bij :D

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:11

Jaa wij doen dat ook! De honden krijgen meestal een nieuw knuffeldier om mee te spelen en een pakket met lekkernijen en voor de katten wat speelgoed en wat lekkers :). Cadeautjes voor Henny (mijn paard) worden wel altijd aan mij gegeven haha.

veranadautje
Berichten: 1288
Geregistreerd: 12-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:14

Wij hebben geen kerstboom en het is hier altijd dierendag. Hoe dan ook als de bunny kruidenier het kerstpakket online zet bestel ik hem altijd. Moet wel zeggen dat hij dus ook al ingebruik is.

Maar goed is heb.
1 paard
1 hond
1 baardagaam
1 aquarium
4 kanaries
5 konijnen
En een aantal kippen.
Dan had er een reuze boom moeten staan

MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:19

Ik ga ook altijd helemaal los met de kerst :D

Dit jaar iets minder vanwege verbouwing, dus bedankt hè voor me weer op het idee te brengen weer iets voor die joekels in te pakken :') wij hebben zelf 3 honden en zusje heeft er 1,moeder en haar partner hebben een waakhond en een binnenhond en koop eigenlijk voor hun ook altijd wat :D

Ik ga denk ik ook bij barking dogs Wat bestellen! Hangt zo vaak in mijn hoofd maar vergeet het steeds, vind het echt zo'n toffe webwinkel! *\o/*

Die cupcakes ook <3

Een van de boosdoeners:


Afbeelding

Sky

Berichten: 5068
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:30

Hier is het nog erger, onze dieren krijgen echt van iedereen cadeautjes, niet alleen van onszelf. Vooral mijn moeder gaat all out met speelgoed! Echt super lief <3

Tevens kan ik je vanuit mijn bedrijf ook zeggen dat er héél veel mensen kerstboxen kopen voor hun honden/katten of die van anderen. Het is dus zeker een ding :) .

cursebreaker

Berichten: 11429
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-20 21:18

Leuk om zoveel verschillende posts te zien en hoe anders iedereen denkt en doet!

Sky
Wat superleuk dat ze zo verwend worden <3

Hier zijn de eerste 2 doosjes nu binnen voor Arya, er ligt al 1 speeltje voor Sansa (de kat) onder de boom en er zijn voor beide dieren nog een surprise kerst doos onderweg van Ekowolf en voor Arya komt er nog een nieuw tuig onder te liggen.

Arya bewaakt d'r doosjes goed iig :')
Afbeelding

MissBambi
Leuk dat je bij barkkinghs wat wilt bestellen! Daar hebben we de snack box ook gekocht. Ze hebben 3 leuke kerst doos designs - ik heb de witte variant zoals je ziet links op de foto <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:24

Beide hondjes hebben hier ook een cadeautje onder de boom :D. Zoals ieder jaar.

cursebreaker

Berichten: 11429
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-20 21:26

_San87_ schreef:
Beide hondjes hebben hier ook een cadeautje onder de boom :D. Zoals ieder jaar.


Leuk!!
*\o/*

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 21:33

Prachtige duitse herder heb je, lijkt veel op de mijne.

Hier ligt ook altijd een kadootje onder de boom voor de dieren.

Ir111

Berichten: 11952
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 22:12

Niet alleen een kadootje maar ook een kerstmaaltijd, gekookte kabeljauw voor de kat... :Y)

cursebreaker

Berichten: 11429
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-20 14:36

Hier kwamen de laatste surprise dozen binnen; 1tje voor de hond en 1tje voor de kat, van Ekowolf
Ik ben nog nieuwsgierig naar het uitpakken van hun dozen straks als m'n eigen cadeautjes :')

Afbeelding

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 20:08

Afbeelding

<3

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 20:12

Waarom kijk ik niet raar op dat dit jou topic is :+

Yoshi krijgt met kerst bij mijn ouders een lekker bot en een nieuw speelgoedje
Hier thuis word een box geleverd (snuffelbox)
Bij mijn schoonouders mag de teckel met de schapendoezen een wijntje, biertje, frietjes en popcorn delen :D

Daarnaast heb ik vorige week allemaal snacks inkopen voor de prinses gedaan en geordend, dus vanaf vorige week een koopverbod voor dr :+

Ohja hoorde gisteren dat mn zusje en moeders ook wat voor dr gekocht hebben, dus denk dat ik niks krijg omdat het mijn hond is :') :')
Ligt sws een mooie leren halsband bij mn ouders onder de boom, waar ik zelf een bijpassende riem bij heb. En vorige week een mooie fotoshoot gewonnen en een paracord halsband maar dat volgt allemaal nog :D *\o/*

jolmer20

Berichten: 3976
Geregistreerd: 13-01-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 20:24

Jup. Hier ook schuldig!

Bij ons thuis ligt voor de katten en de konijnen ook een cadeautje onder de boom.
Bij mn ouders thuis voor onze dieren allemaal. Dus incl de paarden haha. Ze hebben zelf geen dieren, dus doen ze het voor onze monsters!
Dubbel feest dus!

cursebreaker

Berichten: 11429
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-20 20:25

x_Jeanine_x schreef:
Waarom kijk ik niet raar op dat dit jou topic is :+

Yoshi krijgt met kerst bij mijn ouders een lekker bot en een nieuw speelgoedje
Hier thuis word een box geleverd (snuffelbox)
Bij mijn schoonouders mag de teckel met de schapendoezen een wijntje, biertje, frietjes en popcorn delen :D

Daarnaast heb ik vorige week allemaal snacks inkopen voor de prinses gedaan en geordend, dus vanaf vorige week een koopverbod voor dr :+

Ohja hoorde gisteren dat mn zusje en moeders ook wat voor dr gekocht hebben, dus denk dat ik niks krijg omdat het mijn hond is :') :')
Ligt sws een mooie leren halsband bij mn ouders onder de boom, waar ik zelf een bijpassende riem bij heb. En vorige week een mooie fotoshoot gewonnen en een paracord halsband maar dat volgt allemaal nog :D *\o/*



:') :') :')

Maar; look who's talking hahaha.
Wat een leuke dingen allemaal voor Yoshi om naar uit te kijken, naast alles wat d'r shopaholic dogmom de laatste tijd al kocht *\o/* :P Maar wat lief joh dat in de familie idd ook iedereen aan d'r denkt en wat voor d'r koopt! Superleuk ook dat je verschillende winacties won. Ik hoorde al uit betrouwbare bronnen dat je halsband heel erg gaaf is geworden!

---

Jolmer
Wat leuk allemaal, wat een verwennerij <3 *\o/*

L_iek
Ohhh <3 *\o/*

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 20:29

_O- _O-

Ik ben zwaar onschuldig :))

Ik ben erg benieuwd naar de gewonnen halsband, bij die actie zat de suprise van een fotoshoot *-:) en op maar een half uur rijden bij mij vandaan *\%/*

Deze dogmom heeft gewoon echt teveel gekocht :knuffel: m'n bankrekening vind het even niet zo grappig. Ben voor mn ouders en zusje en manlief ook erg uitgeschoten.

Ging net kijken naar jou boxen... maar toen zei ik nee, nee, nee ze heeft echt genoeg :roll:


Gelukkig is de familie van Jolmer ook zo gek :D

jolmer20

Berichten: 3976
Geregistreerd: 13-01-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 20:33

Hahha tja wat is gek he. Het is zo te horen gewoon normaal toch :D hihi

cursebreaker

Berichten: 11429
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-20 20:39

Haha ja als ik op Instagram kijk bij de honden Instagram pagina's bv, zie ik toch heeeel wat kerstpakketten de revue passeren idd en ook onder de katten eigenaren zijn er genoeg die het doen :j En zo koop ik ook voor de andere dieren in de familie wat dingen voor onder de boom; de konijnen en vogel van m'n schoonzus bv en de honden van de rest in de naaste familie kring. Moet ook gewoon kunnen vind ik :j We doen er niemand kwaad mee als we ze verwennen toch? hihi. Als iemand er niks mee heeft, prima; ieder z'n eigen ding. De een geeft met sinterklaas een hoop geld uit aan cadeaus voor kinderen, familie, de ander doet helemaal niks... En weer een ander geeft graag veel geld uit aan kleren, (uit) eten en weet ik wat. Wij vinden naast het extra verwennen van onze zoon met veel cadeautjes met kerst (we doen sinterklaas klein normaliter) het verwennen van de dieren met kerst ook gewoon heel leuk :) En leuk om te zien dat er meer zo zijn. Voor ons is het ook gewoon normaal idd haha.

Mijn wishlist voor vooral Arya bv. is nog steeds onwijs lang. Blijf telkens maar dingen tegen komen die ik ook nog wil hebben voor d'r :')

Als je bv. ook ziet wat er jaarlijks aan keus bijkomt wat speciale kerst cadeautjes betreft voor dieren... Hoe kun je dat ook negeren hihi <3

Jeanine
Haha ja die boxen zijn verleidelijk he! Ik vind die kerst knuffels wat je veel voorbij ziet komen momenteel ook Zo leuk. Ik ben misschien gezwicht nog en heb daar ook nog 1 van bijbesteld - gingerbread mannetje - die bij een al openstaande order bij Beerbox nog erbij komt, die momenteel onderweg is.

Benfan

Berichten: 4005
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 20:53

Ik koop elk jaar de pret-pakket voor vogels bij een website. Zit tjokvol met speelgoed, lekkere snacks, en nieuwe producten. Koop je bv 100 euro aan speelgoed, voor 50 euro. Heb een kleine opvang voor vogels, dus zulke koopjes zijn voor hier wel heel belangrijk! Speelgoed is een grote prioriteit voor een paar vogels hier, die anders hun veren uitplukken.

Mijn hondje Berne krijgt een nieuw tuigje, en de slakken wat lekkers om te eten.

FleurVP
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 20:55

Onze hond heeft een adventkalendar met gezonde snacks, hij vind het fantastisch, helemaal blij als dat ding weer tevoorschijn komt. Cadeaus onder de boom heeft hij ook altijd. Hij komt dan ook echt helpen uitpakken.
Zijn verjaardag vieren we ook met bv. kluifjes als kaarsjes in zijn vlees wat ik dan in taartvorm op een bordje doe. Slingers ophangen doe ik ook soms :+ .

cursebreaker

Berichten: 11429
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-20 20:57

Benfan schreef:
Ik koop elk jaar de pret-pakket voor vogels bij een website. Zit tjokvol met speelgoed, lekkere snacks, en nieuwe producten. Koop je bv 100 euro aan speelgoed, voor 50 euro. Heb een kleine opvang voor vogels, dus zulke koopjes zijn voor hier wel heel belangrijk! Speelgoed is een grote prioriteit voor een paar vogels hier, die anders hun veren uitplukken.

Mijn hondje Berne krijgt een nieuw tuigje, en de slakken wat lekkers om te eten.


Wat superleuk zo'n pakket en zeker als je er idd zo fijn op kunt besparen!
Ik heb voor de parkiet van m'n schoonzus dit jaar zo'n rond holletje gekocht met een trapje eraan en dan kun je wat eten verstoppen erin ofzo en dat kan ze dan in de kooi hangen met een schroef- stevig ding ook. Benieuwd wat ze en de vogel ervan gaan vinden.

Wat voor slakken heb je? Een kennis van me heeft ook van die MEGA slakken - weet de juiste benaming even niet haha - en dat is wel echt heel gaaf moet ik zeggen. En een nieuw tuigje voor de hond is ook leuk!

CupCakes_

Berichten: 3320
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:29

Ik moet mij nu ook wel schuldig maken denk ik O:)

Schade:
- kerstbox van Woefbox
- kerstbox deluxe van Ekowolf
- Gingerbread poppetje van beerbox
- 4 tug toys van een random webshop

En er komt waarschijnlijk nog een nieuwe reisbench, aangezien meneer de rits eraf gevreten heeft _O-


Voor het konijn van m'n zus
- 4 eetbare rollen voor in het hok
Laatst bijgewerkt door CupCakes_ op 07-12-20 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt