Kan mijn vriend mij weer besmetten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WinSel

Berichten: 20568
Geregistreerd: 28-09-04

Kan mijn vriend mij weer besmetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-22 10:47

Hallo Bokkers,

Vorige week dinsdag ben ik positief getest op corona. Ik heb mezelf gelijk opgesloten op de slaapkamer en ben in isolatie gegaan. Alleen naar beneden om naar de wc te gaan.

Ik ben een aantal dagen goed ziek geweest maar inmiddels alleen nog wat hoesten en verkouden. Sinds zaterdag is mijn vriend ook positief getest. Hij ligt nu op de slaapkamer en ik ben in de rest van het huis. Omdat ik nog niet klachtenvrij ben, zitten we samen nog in quarantaine.

Maar als ik wel weer klachtenvrij ben, kan hij mij dan opnieuw besmetten? Of zitten er nog antistoffen in mijn lichaam. Toen ik alleen positief was, hadden we mondkapje voor, nu niet meer omdat we beide positief zijn. Moet dat straks wel weer? Ik vind het lastig :Y)

Wie kan mij helpen?

Als je het kunt dromen, kun je het beleven ✈️


Daantjuh88

Berichten: 1731
Geregistreerd: 13-08-07

Re: Kan mijn vriend mij weer besmetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 10:51

Volgens mij niet. Wij hebben al 2x over met het hele gezin bij huis gezeten en elke keer kwamen we achter elkaar aan met besmetting. Vanaf moment dat nr 1 weer klachtenvrij was is die weer boodschappen etc. gaan doen.

Anoniem

Re: Kan mijn vriend mij weer besmetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 10:58

Nee hij kan jou niet weer meteen besmetten, je hebt nu immers weerstand. Maar het is natuurlijk niet verkeerd om beide wel goed uit te zieken.

WinSel

Berichten: 20568
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Kan mijn vriend mij weer besmetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-22 11:00

Bedankt voor jullie reacties!

Uitzieken doen we zeker. Ik ga nog nergens heen totdat ik echt klachtenvrij ben. Boodschappen worden straks gebracht door een lieve vriendin dus dat is heel fijn <3

Ik heb wel echt de neiging om het huis grondig schoon te maken haha

Als je het kunt dromen, kun je het beleven ✈️


Anoniem

Re: Kan mijn vriend mij weer besmetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 11:04

Haha je hebt er nu lekker tijd voor :D

Beterschap!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athelas, atilla, DebGizmo, Domi_94, Eskimo, GrapeshotBot, laran, mingming en 178 bezoekers