Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-21 00:54

Aangezien er tegenwoordig getest mag worden met een zelftest bij lichte klachten, was ik van plan er een voorraadje van aan te leggen.
Veel makkelijker dan naar de GGD en verplicht 24-48 uur thuis zitten.

Volgens mij verschillen de prijzen enorm, dus ik vroeg mij af: Waar zijn de goedkoopste testen te koop :D?


kraakte
Berichten: 3076
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 01:07

Ik denk bij Trekpleister:5voor 12,49

[o]

Kookaburra

Berichten: 5375
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 01:13

Kenyada schreef:
Ik denk bij Trekpleister:5voor 12,49

Kruidvat is ook 5 voor 12,49.

Anoniem

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 01:27

Geen kennis die in het onderwijs werkt? Op die manier hebben wij altijd een stuk of 4 zelftesten in huis, en als ze op zijn vragen we zusje en zwager.. of de buurvrouw..

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 21:58

Hier waren ze overal al een aantal weken uitverkocht. Ik hield ze voorheen bij de action voor 2 euro nog iets per stuk.
Toevallig vd week een paar nieuwe mee genomen, mijn Jumbo had ze liggen, ook voor 2,99 oid per stuk. Vlak daarvoor ook nog bij de pompstation zien liggen voor het dubbele :7

Ivana (Atleet x Renovo), Z1 - Drachtig van Dante U.S
Zensation (v.Scandic), Z2+2 - *Verkocht* Whitney (v.Gribaldi), *Verkocht*
"Hoe meer kwaliteit het paard heeft, hoe meer kwaliteit hij van de ruiter eist."

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 22:02

pimaude schreef:
Geen kennis die in het onderwijs werkt? Op die manier hebben wij altijd een stuk of 4 zelftesten in huis, en als ze op zijn vragen we zusje en zwager.. of de buurvrouw..

En dat is nu juist net niet de bedoeling. De zelftesten voor het onderwijs beginnen op te raken en juist de leerkrachten hebben de grootste kans om besmet te raken omdat afstand houden vrijwel niet te doen is (iig in het basisonderwijs).

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 22:21

Hier las ik dat de gemeente ook zelftesten uitdeelt aan mensen met kleine portemonnee :j

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 22:44

Anoeska27 schreef:
pimaude schreef:
Geen kennis die in het onderwijs werkt? Op die manier hebben wij altijd een stuk of 4 zelftesten in huis, en als ze op zijn vragen we zusje en zwager.. of de buurvrouw..

En dat is nu juist net niet de bedoeling. De zelftesten voor het onderwijs beginnen op te raken en juist de leerkrachten hebben de grootste kans om besmet te raken omdat afstand houden vrijwel niet te doen is (iig in het basisonderwijs).


Hoezo op te raken?
Hier stonden er voor de kerstvakantie grote bakken die ze weg wilden hebben, je mocht er zoveel als je wilt pakken. Dus heb er nu weer 20 thuis liggen.
Je kan er ook nog steeds heel veel bestellen dus opraken zal wel meevallen.

[o]

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-21 23:36

Dat is hier ook echt niet op nee… mijn moeder zit in onderwijs en daar hebben ze echt zat. En ik zit zelf op school waar we per week per leerling 2 mee mogen nemen.

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 00:00

Mijn schoonpapa verkoopt ze inmiddels in de winkel :D heel blij mee want ze zijn online niet te vinden uit NL en in België gewoon niet te betalen (vanaf 8,50).

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Anoniem

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 00:35

Inderdaad hier alle 3 de scholen kregen ze een doos mee want het magazijn stond vol met testen.... als het op was dan was ik idd wel naar de ggd gegaan.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 00:57

Dat is hier dus echt niet zo, ik krijg er met best wat moeite 2 per maand. Nu heb ik 3 weken geleden corona gehad, dus de eerstkomende vijf weken heeft testen geen enkele zin. Maar ik had een mail dat ze echt gaan rantsoeneren omdat er niet te voldoen is aan de vraag.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 01:07

Ik weet niet waar je woont TS, maar ik heb er een paar gekregen vanuit mijn opleider en gebruik ze toch niet, je zou er van mij best een stuk of 2 gratis op mogen halen, ligt anders toch te verstoffen in de kast en dat is ook zonde. Zie ze ook nog wel is gratis op marktplaats voorbij komen :j

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 02:15

Bij de hoogvliet voor 2,99 per stuk. Hier in de omgeving het goedkoopste. Zelfde merk test in andere winkels zijn een stuk duurder (serieus tot 5 euro duurder). Bij de trekpleister en kruitvat zijn ze bij meerdere tests wel goedkoper per stuk.

When nothing goes right,

go left.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 09:29

Anoeska27 schreef:
Dat is hier dus echt niet zo, ik krijg er met best wat moeite 2 per maand. Nu heb ik 3 weken geleden corona gehad, dus de eerstkomende vijf weken heeft testen geen enkele zin. Maar ik had een mail dat ze echt gaan rantsoeneren omdat er niet te voldoen is aan de vraag.


Dat ligt dan echt aan die school hoor , sorry.

Hier ook bij de scholen bakken met zelftesten.
Kinders mochten er ook 4 pp meenemen naar huis toe en wordt er steeds aangevuld.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34570
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 12:51

verootjoo schreef:
Anoeska27 schreef:
pimaude schreef:
Geen kennis die in het onderwijs werkt? Op die manier hebben wij altijd een stuk of 4 zelftesten in huis, en als ze op zijn vragen we zusje en zwager.. of de buurvrouw..

En dat is nu juist net niet de bedoeling. De zelftesten voor het onderwijs beginnen op te raken en juist de leerkrachten hebben de grootste kans om besmet te raken omdat afstand houden vrijwel niet te doen is (iig in het basisonderwijs).


Hoezo op te raken?
Hier stonden er voor de kerstvakantie grote bakken die ze weg wilden hebben, je mocht er zoveel als je wilt pakken. Dus heb er nu weer 20 thuis liggen.
Je kan er ook nog steeds heel veel bestellen dus opraken zal wel meevallen.


Mijn dochter uit groep 8 heeft er pas 1 keer 2 mee gehad vanuit school. Andere weken waren er leveringsproblemen. Dus het is regionaal of misschien zelfs wel plaatselijk heel verschillend.

Dammie

Berichten: 3315
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 12:56

De Vomar heeft er 5 voor een tientje, deze week in de folder. Dan moet je wel snel zijn.

1 hp ought to be enough for anybody
[o]

nimbletje
Berichten: 781
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 13:08

Hier ook een tas vol van de school gekregen. Bij de jumbo bij ons zijn ze al 4 euro per stuk zag ik... was eerst 3 euro... hier wordt ook al dik aan verdiend zo

Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

MarliesV

Berichten: 15171
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 13:13

Maar als de school ze gratis verstrekt, dan ga je dit toch niet verder uitdelen?

Ik vind dat heel aso, mijn werkgever geeft ook gratis pennen en stiften weg aan het personeel, maar daar ga ik ook niet de familie mee door.
Die zelftesten zijn voor personeel en leerlingen bedoelt, de school krijgt ze ook niet gratis.
Dat je als gezin er gebruik van maakt vind ik al op het randje, maar dat buiten het gezin mensen wordt aangeraden om het via scholen ter regelen, want dan gratis, dat is gewoon diefstal.

TS, per 5 zijn ze goedkoper dan per stuk. Hier tot nu toe bij de Kruitvat en Trekpleister het goedkoopst, mits per 5 gekocht.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

djodjodjo

Berichten: 2331
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: World

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 13:18

Bij de AH zijn ze ook per 5 voor €12.49

Onderweg van NL naar NZ op de motor! Volg mijn reis op www.globethrottling.com

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 13:58

Kruidvat 5 voor € 2,49 of 2.99 per stuk (voordat de die actie deden mocht je er maar max 1 per klant hier in de buurt)
Lidl € 2,95 p/st

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

Ladygiroc

Berichten: 5075
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 14:11

kiki1976 schreef:
Kruidvat 5 voor € 2,49 of 2.99 per stuk (voordat de die actie deden mocht je er maar max 1 per klant hier in de buurt)
Lidl € 2,95 p/st


2.89 net betaald bij de Lidl.

insta Fenna.Ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie

kiki1976

Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Waar de goedkoopste zelftesten kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 14:22

Je hebt gelijk! Dat betaalde ik ook, maar verkeerd getypt, sorry

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 14:32

MarliesV schreef:
Maar als de school ze gratis verstrekt, dan ga je dit toch niet verder uitdelen?

Ik vind dat heel aso, mijn werkgever geeft ook gratis pennen en stiften weg aan het personeel, maar daar ga ik ook niet de familie mee door.
Die zelftesten zijn voor personeel en leerlingen bedoelt, de school krijgt ze ook niet gratis.
Dat je als gezin er gebruik van maakt vind ik al op het randje, maar dat buiten het gezin mensen wordt aangeraden om het via scholen ter regelen, want dan gratis, dat is gewoon diefstal.

TS, per 5 zijn ze goedkoper dan per stuk. Hier tot nu toe bij de Kruitvat en Trekpleister het goedkoopst, mits per 5 gekocht.


Na, ze geven zelf die suggestie hoor. Hele magazijn nog vol dus neem allemaal een doos mee, gebruik je ze zelf niet dan geef je ze maar weg.
Zo gaat het op heel veel scholen hier in de omgeving.

Dat andere scholen ze niet inkopen/krijgen/hebben kan ik ook niks aan doen.

[o]

Ladygiroc

Berichten: 5075
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 14:41

kiki1976 schreef:
Je hebt gelijk! Dat betaalde ik ook, maar verkeerd getypt, sorry


Vond het al vreemd dat 1 concern verschillende prijzen hanteerde :+ .

Wel een dure hobby als je vaker moet testen.

insta Fenna.Ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Durquia, hagelslag, Ipsilonka, Kirsha, miekxlady97, Pluttersput, Saartjuh_b, SemrushBot en 109 bezoekers