Wie nog steeds Corona vrij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Wie nog steeds Corona vrij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 14:07

Interessant! Ik heb zelf nog geen corona gehad. Dit is bevestigd met een bloedonderzoek omdat ik meedoe met het COVID RED onderzoek. Later dit jaar of begin volgend jaar gaan ze weer bloed onderzoeken.

Ik heb mij zeer zeker aan de maatregelen gehouden, en nog steeds ben ik voorzichtig. Ook heb ik het onderzoek waardoor ik regelmatig moet testen, en ben gevaccineerd. Opa van vriend is helaas bijna bezweken en krabbelt nu gelukkig weer op, maar dat heeft ons écht laten inzien hoe heftig het is.. De quarantaine toen, en de spanning wie van de familie nog meer als positief uit de bus zou komen was heel slopend!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Wie nog steeds Corona vrij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 23:12

Ik weet het niet. In februari 2020 was ik zeer zwaar verkouden en had t gevoel in m'n longen te verzuipen. In januari was een grote familie op het dorp ernstig ziek, opa moest met een dubbele longontsteking naar de IC, röntgenfoto's lieten een matglas beeld zien. De longarts had zoiets nog nooit gezien, wie het weet mag het zeggen.

M'n partner is vreemd genoeg niet ziek geweest. We hebben dit zo kunnen houden tot heden. Prettige bijkomstigheid van corona, ook een heel jaar geen griep of verkoudheid :+

Februari dit jaar was ik gevaccineerd en m'n partner in april.

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:46

Arabesk schreef:
Prettige bijkomstigheid van corona, ook een heel jaar geen griep of verkoudheid :+


:D
Elk nadeel heb z'n voordeel.

Ik ook geen griep of verkouden, maar dat is nu al een jaar of 7 zo. Ik klaag niet 8-)

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Wie nog steeds Corona vrij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 12:08

Sinds 10 oktober dit jaar een QR code. Nooit corona gehad. 2x getest ( 1x met en 1x zonder klachten ) beide keren negatief.

Ik ken meerdere mensen die corona hebben gehad, waarvan 1 na een jaar nog steeds kampt met “ rest klachten “ die echt ernstig zijn. Daarnaast ook nog 1 die definitief erge longschade heeft opgelopen en haar werk niet meer kan doen.