“Bang” voor vaccinatie…

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Digi
Berichten: 435
Geregistreerd: 30-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 00:59

Wat een discussies hier. Mensen die vragen stellen bij het beleid en de vaccinaties en de mensen die geen vragen dulden en heilig geloven in de magische werking van de spuitjes Staan lijnrecht tegenover elkaar. Precies zoals de elite het graag ziet.
Een ideetje. Ga het bos in, ga wandelen, ga zitten, haal adem, zonder paard of hond of partner. Lopen zonder doel, geen parfum en geen make up.
Gewoon zijn.
Dat hebben we nodig in deze tijden. The only way out is in. En daarmee kan je ook intunen in je angst voor het vaccin of de angst (vanuit de maatschappij) om het niet te nemen.
En zonder onvoorwaardelijke liefde komen we er niet. Te beginnen bij onszelf, en dat dan uitspreiden naar de rest. Ga terug naar de stilte en maak voor jou de juiste beslissing.

Lekker vaag he? Geen cijfers of onderzoekjes alleen maar een uitnodiging om naar binnen te keren en naar je innerlijke stem te luisteren.
Of je nu wel of niet gelooft in het spuitje. We zullen het met elkaar moeten doen. De overheid en big Farma gaan ons niet redden.

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 01:35

Digi schreef:
Wat een discussies hier. Mensen die vragen stellen bij het beleid en de vaccinaties en de mensen die geen vragen dulden en heilig geloven in de magische werking van de spuitjes Staan lijnrecht tegenover elkaar. Precies zoals de elite het graag ziet.
Een ideetje. Ga het bos in, ga wandelen, ga zitten, haal adem, zonder paard of hond of partner. Lopen zonder doel, geen parfum en geen make up.
Gewoon zijn.
Dat hebben we nodig in deze tijden. The only way out is in. En daarmee kan je ook intunen in je angst voor het vaccin of de angst (vanuit de maatschappij) om het niet te nemen.
En zonder onvoorwaardelijke liefde komen we er niet. Te beginnen bij onszelf, en dat dan uitspreiden naar de rest. Ga terug naar de stilte en maak voor jou de juiste beslissing.

Lekker vaag he? Geen cijfers of onderzoekjes alleen maar een uitnodiging om naar binnen te keren en naar je innerlijke stem te luisteren.
Of je nu wel of niet gelooft in het spuitje. We zullen het met elkaar moeten doen. De overheid en big Farma gaan ons niet redden.


Ach hou toch op anti vaxxers zo lieflijk te beschrijven en provaxxers zo hatelijk. Er zijn aan beide kanten mensen die heel sympathiek en goed hun standpunt kunnen uitleggen én mensen die er hatelijk over doen.

Het zit hem in feit vs mening. De anti’s hebben 99% van de tijd de feiten niet aan hun kant, alleen emotioneel bewogen meningen of je reinste misinformatie. Ik kan (anti) meningen écht wel respecteren (óók meningen vanuit emotie) en we kunnen er een respectvol gesprek over hebben, zo lang er niet bewust onzin de wereld in wordt geholpen zoals jij doet.

Bah.

Douce

Berichten: 3506
Geregistreerd: 13-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 03:19

Maar IMANDRA, vind je zelf anti's al niet een bijzondere formulering?

Er zijn overal, en ook op Bokt, genoeg mensen die deze vaccinatie nog niet willen maar gewoon genuanceerd overal in staan. Blijkbaar is dat geen smaak meer. Wat ik vooral lees is dat bijwerkingen van Covid zonder onderzoek voor waarheid worden aangenomen, bijwerkingen van vaccins zijn of toeval, of als gevolg van een kleine kans. En inderdaad, sommigen slaan weer volledig de andere kant op (maar die groep is echt kleiner dan de genuanceerde groep maar roepen harder).

Ik ben ondertussen vooral anti polarisatie en pro nuance en begrip.

hns

Berichten: 1616
Geregistreerd: 18-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 07:08

bigone schreef:
hns schreef:
Mijn ervaringen zijn alleen maar negatief. Famillie, vrienden, buren, kennissen allemaal klachten als aanhoudende migraine, vochtophopingen in het gehele lichaam, uitvallende lichaamsdelen, hartritme stoornissen, 1 persoon had zelfs 13 neusbloedingen in 1 week, ook meerdere maag en darm problemen.

Ik ben elke dag blijer dat ik hem niet heb genomen en probeer nu tevergeefs bijna de mensen om mij heen te steunen waar ik kan :'(

Goh wat vervelend. Je treft het niet hoor en nu iedereen duidelijk maken dat ze zeker niet moeten prikken want het is levensgevaarlijk.


Ik heb inentingen oa ook voor mijn werk. Dat zijn inentingen die al jaren bestaan en heb daar geen moeite mee.

Deze prikcampagne heb ik altijd vraagtekens bij gehad.

Het normale verloop is dat er gezonde mensen worden uitgenodigd om aan het onderzoek mee te doen. Deze mensen weten bewust welke risico's eraan vast zitten, maar weten ook dat als het slaagt ze mensenlevens kunnen redden.

Deze campagne werd van te voren verkocht als compleet veilig. Iets wat je nooit kan claimen als het om nieuwe medische middelen gaat.

De mensen in mijn kring waren allemaal vol vertrouwen erop in gegaan en hebben nu spijt. Sommige zijn bang dat het niet meer verdwijnt.

Ik ben altijd blijven nadenken (ben zelf ook met een medische studie bezig), over wat er ook in de geschiedenis is gebeurd omtrent vaccinaties en andere middelen (waarvan al heel wat uit de markt zijn gehaald).

Er kan extreem veel misgaan, het is echt een vuur waar je mee speelt.

Elke zelfrespecterende medici weet dit ook.

Vaccinaties ok, maar niet zoals ze dit verkocht hebben.

janderegelaaJarig
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Re: “Bang” voor vaccinatie…

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 07:19

Als jij denkt dat er geen onderzoek gedaan is met gezonde mensen dan kun je ook beter stoppen met jouw "medische studie".

De vaccins hebben alle verplichte onderzoeken doorlopen.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: “Bang” voor vaccinatie…

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 07:36

Daarnaast is in geen van de klinische studies geclaimd dat ook maar één van de vaccins 'compleet veilig' zou zijn.

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 07:58

Citaat:
Wat een discussies hier. Mensen die vragen stellen bij het beleid en de vaccinaties en de mensen die geen vragen dulden en heilig geloven in de magische werking van de spuitjes Staan lijnrecht tegenover elkaar. Precies zoals de elite het graag ziet.
Nou, eigenlijk meer precies zoals een deel van de anti vaxx beweging het graag ziet, met hun opruiende teksten en demonstraties

Heb je ze zelf niet in de gaten hoe je geindoctrineerd bent om de tegenstelling te promoten? Lees alleen je eigen zin nog eens goed? De segregatie straalt eraf :j Wat is 'de elite' precies?

Overigens zijn de anti vaxxers met minder misschien maar ik vind het toch best nog wel beangstigend hoeveel mensen er echt hele rare dingen verkondigen..
Plus, dat ze zelf niet lijken te zien dat ze allemaal als 1 aangestuurde groep hetzelfde vertellen, bijna woord voor woord. Als er een groep bespeeld wordt en niet meer zelf nadenkt, is het die groep wel. Het zijn dezelfde woorden, dezelfde zinnen, uitgesproken door een groep met een gezamelijke identiteit die niet in de gaten hebben hoe ze gebruikt worden, vnl voor de media aandacht van anderen.. heel bijzonder :)

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: “Bang” voor vaccinatie…

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 08:08

Ik ken ook geen enkel medisch persoon die zich niet heeft laten enten. Vriend werkt in een ziekenhuis en alle collega's hadden hem liever gisteren dan vandaag.

Ik snap ook wel dat het eng klinkt, ik had dat zelf ook een beetje. Feit is echter wel dat we midden in een pannetje zitten en dat iedereen weer terug weer naar normaal, en daarvoor graag wat over hebben. Vaccins hebben alle verkochte testen doorlopen, en bijwerkingen liggen nu ontzettend onder een vergrootglas. Bij reguliere medicijnen komen ook echt nare bijwerkingen voor, denken dat dat bij deze niet zou kunnen is een beetje naïef.

En ondanks dat ik snap dat het best eng is, en ik het walgelijk vind dat er zoveel geld wordt verdiend (geef gewoon dat recept vrij), geloof ik geenszins dat de overheid ons er hiermee onder oeuvre te krijgen ofzo. De overheid heeft hier echt geen enkel belang bij

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:01

Sheran schreef:
Ik ken ook geen enkel medisch persoon die zich niet heeft laten enten. Vriend werkt in een ziekenhuis en alle collega's hadden hem liever gisteren dan vandaag.

Ik snap ook wel dat het eng klinkt, ik had dat zelf ook een beetje. Feit is echter wel dat we midden in een pannetje zitten en dat iedereen weer terug weer naar normaal, en daarvoor graag wat over hebben. Vaccins hebben alle verkochte testen doorlopen, en bijwerkingen liggen nu ontzettend onder een vergrootglas. Bij reguliere medicijnen komen ook echt nare bijwerkingen voor, denken dat dat bij deze niet zou kunnen is een beetje naïef.

En ondanks dat ik snap dat het best eng is, en ik het walgelijk vind dat er zoveel geld wordt verdiend (geef gewoon dat recept vrij), geloof ik geenszins dat de overheid ons er hiermee onder oeuvre te krijgen ofzo. De overheid heeft hier echt geen enkel belang bij

Dat, ja.

Ik ken persoonlijk ook niemand die rare bijwerkingen heeft gehad. Ja, 1 geval heb ik via-via vernomen, iemands oma zou er erg ziek van geworden zijn, maar dat verhaal kwam van mensen die sowieso hardcore anti zijn.
Mensen die op voorhand het vaccin wantrouwen, zullen veel vaker achteraf klachten melden, en ook klachten van anderen sneller zien als dóór ipv na vaccinatie. Dat is gewoon een psychologisch mechanisme.

Daarmee wil ik zeker niet zeggen dat ernstige bijwerkingen niet of nauwelijks voorkomen, of dat angst en bezorgdheid daarover onzin zijn, maar ernstige bijwerkingen zijn toch meer uitzondering dan regel, zeker als je nagaat hoeveel mensen er nu in korte tijd gevaccineerd worden.
Maar er is een groep die dat helemaal niet wil horen, die heeft zich totaal vastgebeten in het idee dat het allemaal niet deugt, punt. Dat heeft naar mijn idee vooral te maken met hoe die mensen in het algemeen in het leven/ de maatschappij staan.

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:13

Askja schreef:
Een grote kudde complotdenkers.


en daar gáán we weer.
Als je niet voor bent, ben je niet automatische tegen :)*

Het is wellicht een goed idee om je te realiseren dat de grote pharmaceutische bedrijven zóveel politieke invloed hebben dat ze op het geopolitieke speelveld gezien moeten worden als grote staten, grote landen.
Hoé groot en invloedrijk is nu juist bij deze Covidpoep glashelder gebleken; vorig jaar was zelfs de EU niet opgewassen tegen AZ bijvoorbeeld. Nú wordt dat spel andersom gespeeld en AZ doorgesluisd naar de derde wereld. Nee, niet omdat het product niet goed is maar als dikke vinger.

Het je daar bewust van zijn; het als perspectief voor gezonde skepsis hebben, complotdenken noemen is imo een struisvogelbenadering van de werkelijkheid.

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:17

Douce schreef:
Maar IMANDRA, vind je zelf anti's al niet een bijzondere formulering?

Er zijn overal, en ook op Bokt, genoeg mensen die deze vaccinatie nog niet willen maar gewoon genuanceerd overal in staan. Blijkbaar is dat geen smaak meer. Wat ik vooral lees is dat bijwerkingen van Covid zonder onderzoek voor waarheid worden aangenomen, bijwerkingen van vaccins zijn of toeval, of als gevolg van een kleine kans. En inderdaad, sommigen slaan weer volledig de andere kant op (maar die groep is echt kleiner dan de genuanceerde groep maar roepen harder).

Ik ben ondertussen vooral anti polarisatie en pro nuance en begrip.


Deze mensen zijn anti-vaccin toch? Met welke reden dan ook? Maar ik moet toegeven dat deze benaming misschien wat te zwart-wit is hoor, maar in de gauwigheid kon ik niets beters bedenken.

Bijwerkingen voor Covid zijn gewoon onderzocht hoor. Bijwerkingen van vaccins zijn en worden ook onderzocht. En het is gewoon feit dat Covid flink wat bijwerkingen heeft, en feit dat de vaccins amper (ernstige) bijwerkingen hebben.

Als je pro-nuance en begrip bent... waarom dan spreken over 'de elite'? Waarom (on)bewust misinformatie hier opschrijven, in plaats van je visie open te houden dat de "pro's" toch wel eens gelijk zouden kunnen hebben?

@HNS: mag ik vragen wat voor medische studie je volgt? Zijn veel soorten natuurlijk :j.
Onderzoek op gezonde mensen is als ik me niet vergis inderdaad een onderdeel van het onderzoek, maar in latere stadia worden daar ook de wat meer kwetsbare mensen aan toegevoegd. Dit vaccin heeft alle verplichte onderzoeken doorlopen (zelfs groter dan normaal) en is dus binnen de grenzen die we kunnen hanteren 'veilig' (maar niets is 100% en dat is ook nergens beweerd).

En kan je voorbeelden noemen van geschiedenis rondom vaccinaties? Specifiek vaccinaties. En dan natuurlijk morderne, want onze kennis in de loop der jaren flink verbeterd natuurlijk. Zo extreem veel kan er niet misgaan bij (moderne) vaccinaties namelijk. Als je doelt op de Mexicaanse Griep vaccinatie & Narcolepsie: narcolepsie werd óók door de griep veroorzaakt (of eigenlijk, 'getriggerd', want zij hadden als ik me niet vergis al het gen voor narcolepsie), was een bijwerking op de korte termijn en was bovendien erg zeldzaam. Deze mate van bijwerking woog niet op tegen de levens die het vaccin redde, hoe vervelend het ook voor die individuen is. Als je naar het hele plaatje kijkt was het alsnog een heel goed en veilig vaccin.

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:19

Huertecilla schreef:
en daar gáán we weer.
Als je niet voor bent, ben je niet automatische tegen :)*
....
Het je daar bewust van zijn; het als perspectief voor gezonde skepsis hebben, complotdenken noemen is imo een struisvogelbenadering van de werkelijkheid.


En als je voor bent, schaar je niet automatisch de rest onder een kudde complotdenkers..
maar die complotdenkers zijn er wel, of meen jij dat dit niet zo is?

Ibbel

Berichten: 49114
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: “Bang” voor vaccinatie…

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:22

Hoe kan juist een vaccin nu niet op gezonde mensen getest zijn? Hoe kom je op het idee dat dat hier niet is gedaan? Voor vaccins is de doelgroep notabene gezonde mensen...

Overigens worden bij lange na niet alle geneesmiddelen eerst op gezonde mensen getest. Veel kankermedicatie heeft potentieel zulke bijwerkingen dat fase 1 (eerste testen in mensen) meteen al op (uitbehandelde) patienten worden getest.

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:26

Als ik al lees dat iemand die een medische studie praat over ´elke medici´, dan schud ik al mijn hoofd. Elke medicus, dus. En dezelfde persoon zegt in een andere post dat alles wat de ´wappies´ voorspeld hadden is uitgekomen, dan vraag ik me af wat er dan allemaal is uitgekomen?

En wat betreft experimenten, voorwaardelijke toelating en al dat soort zaken, sta ik volledig achter het artikel van Chris Klomp van gisteren: https://chrisklomp.nl/wetenschap-slaat- ... m-de-oren/

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:28

Huertecilla schreef:
Askja schreef:
Een grote kudde complotdenkers.


en daar gáán we weer.
Als je niet voor bent, ben je niet automatische tegen :)*

Het is wellicht een goed idee om je te realiseren dat de grote pharmaceutische bedrijven zóveel politieke invloed hebben dat ze op het geopolitieke speelveld gezien moeten worden als grote staten, grote landen.
Hoé groot en invloedrijk is nu juist bij deze Covidpoep glashelder gebleken; vorig jaar was zelfs de EU niet opgewassen tegen AZ bijvoorbeeld. Nú wordt dat spel andersom gespeeld en AZ doorgesluisd naar de derde wereld. Nee, niet omdat het product niet goed is maar als dikke vinger.

Het je daar bewust van zijn; het als perspectief voor gezonde skepsis hebben, complotdenken noemen is imo een struisvogelbenadering van de werkelijkheid.

Gut, één grapje en we zitten weer op de kast :D

Het is wellicht ook een goed idee om niet van alles voor een ander in te vullen.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:31

Medische studies zijn:
Geneeskunde
Biomedische wetenschappen
Farmacie
Tandheelkunde

Meer zijn er (geloof ik) niet, of ben ik er een vergeten?
Als je zo’n post schrijft en een van bovenstaande studies volgt, begrijp ik niet hoe je door het eerste jaar heen komt.

Eleeke

Berichten: 2030
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:32

Digi schreef:
Wat een discussies hier. Mensen die vragen stellen bij het beleid en de vaccinaties en de mensen die geen vragen dulden en heilig geloven in de magische werking van de spuitjes Staan lijnrecht tegenover elkaar. Precies zoals de elite het graag ziet.

Ik ben onderdeel van de elite , wat moet ik dan doen ? en dan heb ik ook nog een pharmaceut als beste vriendin. ( die zich uiteraard inclusief hele gezin heeft laten vaccineren )


Zoals al 100 keer gezegd . Ja er zijn bijwerkingen, erge zelfs. Zoals ibuprofen soms ook ernstige hartproblemen geeft, en zelfs paracetamol ernstige bijwerkingen kan hebben. En een Vaccin zet je immuunsysteem aan, dat kan misgaan ,heel zeldzaam ,maar het kan zeker.
Gelukkig hebben we goede ,bijna gratis, gezondheidszorg en wordt je dan snel geholpen.

Ernstige ellende van het vaccin is een stuk zeldzamer dan ernstige ellende van Covid.

En dan nog kan ik het begrijpen als iemand liever de kans loopt op covid dan het vaccin neemt. Vaccin is bewust Covid overkomt je . En dat kan een keuze zijn.
Zolang er maar veel mensen zich wel laten vaccineren kunnen we de mensen die dat niet willen voldoende beschermen.

Ibbel

Berichten: 49114
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:33

MoniqueT schreef:
En wat betreft experimenten, voorwaardelijke toelating en al dat soort zaken, sta ik volledig achter het artikel van Chris Klomp van gisteren: https://chrisklomp.nl/wetenschap-slaat- ... m-de-oren/


Goed artikel :j

Iets om in het 'nepnieuws-topic' toe te voegen?

Ibbel

Berichten: 49114
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:36

Eleeke schreef:
<knip> en zelfs paracetamol ernstige bijwerkingen kan hebben <knip>


Paracetamol is puur gif voor je lever. Neem 2-3x de maximale dagdosis in en je bent 3 dagen later dood. Je hoeft ze niet eens in te nemen met een liter whiskey of een handje JKK om je lever definitief en onherstelbaar om zeep te helpen.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:39

Ibbel schreef:
Eleeke schreef:
<knip> en zelfs paracetamol ernstige bijwerkingen kan hebben <knip>


Paracetamol is puur gif voor je lever. Neem 2-3x de maximale dagdosis in en je bent 3 dagen later dood. Je hoeft ze niet eens in te nemen met een liter whiskey of een handje JKK om je lever definitief en onherstelbaar om zeep te helpen.


Er is ook niet voor niets iets als een maximale dosis :')

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:41

Ibbel schreef:
MoniqueT schreef:
En wat betreft experimenten, voorwaardelijke toelating en al dat soort zaken, sta ik volledig achter het artikel van Chris Klomp van gisteren: https://chrisklomp.nl/wetenschap-slaat- ... m-de-oren/


Goed artikel :j

Iets om in het 'nepnieuws-topic' toe te voegen?


Zeker :j

@ingedebruin: dat was een beetje het punt volgens mij :)) Alles is giftig als je er 'te veel' van neemt, maar er wordt niet voor niks goed onderzocht welke dosis ideaal is.

Paloedie

Berichten: 992
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Deventer/Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:44

ravellie schreef:
Vaccinatie bewijs, verplicht vaccineren (andere landen al aan de orde van dag, incl bedrijven)
je baan verliezen als je de vaccinatie weigert.
Testbewijzen voor toegang
Verplicht in quarantaine met bewaking voor de deur (Spanje)

Lang geleden werd ook binnen Bokt geroepen dat het er allemaal niet zou komen.
En het is er dus wel gekomen.

Ergens niet naar toe mogen? dat kan zomaar gebeuren hoor.
Als ik naar een musical wil moet ik bijvoorbeeld al een negatieve test hebben, anders kom ik er niet in.



Je mag er dus wel naartoe, je moet er alleen even iets voor doen. Net als dat je auto mag rijden als je eerst even je autorijbewijs haalt. Wil je je rijbewijs niet halen, moet je niet piepen dat je geen auto mag rijden. Wil je en niet vaccineren en niet testen, moet je niet piepen dat je niet naar evenementen kunt. En zo hebben heel veel keuzes die je maakt consequenties voor wat je daarna wel of niet kunt of mag ;)

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 10:05

Ibbel schreef:
MoniqueT schreef:
En wat betreft experimenten, voorwaardelijke toelating en al dat soort zaken, sta ik volledig achter het artikel van Chris Klomp van gisteren: https://chrisklomp.nl/wetenschap-slaat- ... m-de-oren/


Goed artikel :j

Iets om in het 'nepnieuws-topic' toe te voegen?


Be my guest! Ik moet nu weg en kom vandaag niet veel meer online, denk ik.

BigOne
Berichten: 38223
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 10:09

Hns, zolang jij bepaalde zaken verteld zoals gif dat in je bloed word gespoten neem ik jou absoluut niet serieus en je beweringen met een hele dikke korrel zout.

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 10:49

verootjoo schreef:
Medische studies zijn:
Geneeskunde
Biomedische wetenschappen
Farmacie
Tandheelkunde

Meer zijn er (geloof ik) niet, of ben ik er een vergeten?
Als je zo’n post schrijft en een van bovenstaande studies volgt, begrijp ik niet hoe je door het eerste jaar heen komt.


Farmacie (ook bio-)
Voeding en Gezondheid
Bewegingswetenschoppen
Horen officieel ook tot dezelfde WO tak/faculteit.