Ik was zeer verbaasd dat dit zomaar gebeurt en ik vroeg mij af of meer steden dit hebben?
Ik heb de flyer al verscheurd, maar zal even proberen duidelijke foto's te maken.

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Sjong schreef:Ik heb ze nog niet gezien, maar vorig jaar wel een tegen abortus in de bus gehad. Ik zag ergens dat je ze retour afzender kan sturen en dan kost het de afzender geld. Dat heb ik toen met die pro-life flyer gedaan en dat zal ik zeker ook met die onzin doen.
Sjong schreef:Ik heb ze nog niet gezien, maar vorig jaar wel een tegen abortus in de bus gehad. Ik zag ergens dat je ze retour afzender kan sturen en dan kost het de afzender geld. Dat heb ik toen met die pro-life flyer gedaan en dat zal ik zeker ook met die onzin doen.
Polly schreef:Die hadden ze beter in maart kunnen verspreiden, dan was meteen het tekort aan toiletpapier opgelost
Amber_anne schreef:Een patiënt bij mij op werk verspreid deze flyers en het tijdschrift 'gezond verstand'. Heb er al een aantal gekregen van haar... Deze specifieke heb ik nog niet gezien maar wel een over de gevaren van een mondkapje. Terwijl wij deze de hele dag op hebben, ook als er geen corona is
verootjoo schreef:Amber_anne schreef:Een patiënt bij mij op werk verspreid deze flyers en het tijdschrift 'gezond verstand'. Heb er al een aantal gekregen van haar... Deze specifieke heb ik nog niet gezien maar wel een over de gevaren van een mondkapje. Terwijl wij deze de hele dag op hebben, ook als er geen corona is
Bijzonder altijd dat zulke dingen ‘gezond verstand’ heten terwijl als je het leest dat ‘gezonde verstand’ in zijn geheel niet aanwezig lijkt te zijn
Arnon schreef:"Wees kritisch: waarom is er eigenlijk een coronavirus"
Wauw.
Rawr schreef:Die folder had ik niet, maar dit had ik wel op m'n mat liggen ondanks een NEE NEE sticker.![]()
[ [url=m/eystzJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
marleen_88 schreef:Polly schreef:Die hadden ze beter in maart kunnen verspreiden, dan was meteen het tekort aan toiletpapier opgelost
Mijn moeder zei ook al dat ik mn reet ermee af moest vegen.
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 1 bezoeker