Maar goed waar begin je dan, wat is momenteel verantwoord en prima te doen in deze tijden der corona. De planning is om max 3 personen buiten ons gezin te laten komen per keer en dus op een dag meerdere tijdzones in te plannen. Het zou gaan om 8 a 10 mensen waarvan grotendeels stellen. De gebruikelijke regels zullen uiteraard worden opgevolgd. De babyshower zou over +/- 6 a 7 weken plaatsvinden, enkele weken na de 20 weken echo. Ik wil graag het geslacht tijdens de babyshower bekendmaken aan onze kennisen/vrienden.
Nou ben ik opzoek naar ideeën.
Wat is ivm de tijdzones handig qua hapjes e.d. Het lijkt mij leuk een soort van high tea te plannen maar deze zal dan bij elk nieuw stel aangevuld moeten worden, in principe niet erg. Recepten zijn welkom!
- Wat is leuk om te doen qua bezigheden tijdens een corona proof babyshower? En leuke tips/ideeën voor decoratie/sfeermakers zijn ook altijd welkom.
En voor mij een van de belangrijkste punten waar ik tijdens het brainstormen constant op vast loop:
Hoe het geslacht op een leuke/orginele manier bekend maken. Dit zal dus iets zijn wat bij elk stel weer ter sprake kan komen dus zal moeten worden hergebruikt/makkelijk er weer bij te pakken.
Erg benieuwd naar jullie ideeën