Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
DonDon schreef:Idd dit wordt een hele discussie. Ik gok dat er altijd wel mensen zijn die het niet geloven.. Beetje respectloos naar mensen die dierbaren zijn kwijt geraakt hier aan. Maar dat is mijn mening hé.
chanicha schreef:In zover apart dat je onder een steen moet leven om je zoiets af te vragen.
Ik zou zeggen, vraag het aan de familie van overleden mensen of in ziekenhuizen.
chanicha schreef:Ach kom, alleen de vraag al
xSCWx schreef:DonDon schreef:Idd dit wordt een hele discussie. Ik gok dat er altijd wel mensen zijn die het niet geloven.. Beetje respectloos naar mensen die dierbaren zijn kwijt geraakt hier aan. Maar dat is mijn mening hé.
Respectloos naar mensen die dierbaren hier aan kwijtgeraakt zijn? Ik snap even niet waarom je dit erbij haalt want dat staat werkelijk nergens in mijn post of pol. Dan zou het hele “virus waanzin” topic ook gesloten moeten worden.
Mars schreef:Hoe bedoel je ‘geloven’? Het virus is te zien met je eigen ogen onder een microscoop. Mijn moeder loopt zich de benen uit het lijf op de cohort in het ziekenhuis waar ze werkt.
En ze ziet jonge mensen zonder ziektegeschiedenis dood gaan aan de ziekte. Dus ‘geloven’?? Wat een domme vraag.
Verder wordt gelukkig t grootste deel niet zo ernstig ziek dat ziekenhuis opname nodig is. Maar om daar dan maar een beetje luchtig over te doen vind ik niet gepast.
Sizzle schreef:xSCWx schreef:Vervelend dat jullie het allemaal zo’n nare vraag vinden. Er hoeft ook letterlijk geen discussie van gemaakt te worden, iedereen mag alleen de pol invullen.
Die valt niet in te vullen, de vraagstelling slaat nergens op.
xSCWx schreef:Vervelend dat jullie het allemaal zo’n nare vraag vinden. Er hoeft ook letterlijk geen discussie van gemaakt te worden, iedereen mag alleen de pol invullen. Overigens stel ik niks in twijfel, ik wil alleen weten hoe het onder de mensen verdeeld is.
Gebruikers op dit forum: chinnie en 15 bezoekers