Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
foxy80 schreef:Op zondagavond na 18 u aankomen zal toch buiten de grote drukte zijn. Ik probeer morgen met de gemeente te bellen maar ben bang dat die niet open gaan zijn.
foxy80 schreef:purny schreef:Mensen uit België mogen toch niet naar NL? Dan lijkt mij dat dit ook niet mag
De grens is niet meer dicht hoor
veerledec schreef:De Belgische instanties sporen Belgen aan om niet te gaan, vanuit Nederlandse kant is er geen bezwaar om de grens over te komen. Zeker niet als je niet uit de provincie Antwerpen komt. Gewoon hier aan de afstandsregels houden, maar dat lijkt me te paard geen probleem.
veerledec schreef:Ja,maar dat is de Belgische issue, ik bedoelde alleen iets over Nederland te zeggen.
En Oost Vlaanderen is neem ik aan een provincie en dus niet Antwerpen?
veerledec schreef:Ik weet het inderdaad niet van het strand, ik begreep dat het in de toeristische plaatsjes niet druk was. Ik geloof Anja uiteraard wel als ze zegt dat het druk was.
Van Nederlandse kant wordt niet gecontroleerd of tegen gehouden.
_San87_ schreef:purny schreef:Ik was vroeger heel slecht in Aardrijkskunde... maar België heeft toch ook strand?
Een volgebouwd strand, ja. Echt heel lelijk en niet fijn rijden. Het Zeeuwse strand is echt geweldig mooi.
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 1 bezoeker