Viruswaanzin

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Dimphyl

Berichten: 2129
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-20 20:09

hey!

Er zijn vast meer bokkers die, zoals ik, hun vraagtekens zetten bij de huidige (regionale en nationale) corona-regels. Ik kon hier over niet zo snel iets vinden in één van de andere corona topics, dus dan maar zelf één aanmaken.

Ik volg zelf oa robert jensen, sven hulleman, viruswaanzin, (tisjeboy)Jay, en een aantal anderen, en mijn mening begint zich steeds meer naar hun info te vormen, vooral omdat ik geen bewijzen zie dat deze kant geen gelijk heeft.

We zijn inmiddels een maand verder na de grote demonstraties op het malieveld en BLM-demonstratie, en de corona cijfers blijven dalen, 99% heeft een 'gewone griep' na besmetting, er zijn minder mensen overleden aan corona dan gemiddeld aan de gewone griep, onze economie én geestelijke gezondheid gaat er aan..
Waarom zitten we nog steeds in een zgn 'pandemie' en 'lockdown' als er eigenlijk niks aan de hand is?

Mijn burgerlijke ongehoorzaamheid wordt iniedergeval flink getriggerd, vooral aangezien er hier dagelijks regels veranderen bij bijv. Supermarkten. -waarom moest ik gister geen karretje, en vandaag wel?

Ik ben vooral benieuwd naar links naar onderzoeken, statistieken etc die gewoon helder aantonen wat er niet klopt. -of die juist aan tonen dat het wél klopt, dat mag uiteraard ook, maar die ben ik ook nog niet tegen gekomen hier op bokt.

met L' ego kun je niet bouwen.


Morganlefay

Berichten: 8686
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:13

Advies ga een dagje BBC kijken. Er gaat een wereld voor je open.

Ben een HSP-er, dus wars van macht, hiërarchie en regels.
Een soeverein? die ligt in mijn gereedschapskist.

Zebrastreep

Berichten: 9690
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:14

Gedurfd topic!

Persoonlijk vindt ik viruswaanzin het meest belachelijke wat er bestaat... En mijn mening is ga alsjeblieft eens kijken op een IC of spreek met nabestaanden het is gewoon respectloos wat er gebeurd.

Dat de BLM demonstraties goed zijn gegaan is echt een wonder en op een moment gebeurd dat de besmettingen wat lager lagen. Denk dat er daar zeker door de oog van de naald is gekropen.

De beheerders van viruswaanzin hebben ook informatie wat niet klopt. Het zijn geen virologen. Ik heb wel eens uit nieuwsgierigheid op de website gekeken en eerlijk? gelachen!

Ik vindt dat iedereen het ziet als onzin tevens direct geen recht meer heeft op een IC bed of een test zoek het dan ook maar uit.

Het maakt mij nogal boos en om één reden dat er door mensen die niet in geloven ervoor zorgen dat cliënten waar ik mee werk weer binnen moeten blijven en hun familie moeten missen!

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

Earth

Berichten: 7735
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:14

Het gaat al mis bij het idee dat je denkt dat er niks aan de hand is. Er is wel wat aan de hand, maar mede door deze regels wordt het niet erger. Kijk maar naar landen waar regels werden versoepelt of niet werden ingesteld, daar komt nu een tweede golf, of is het nu heftiger aanwezig.

Kun je mij laten zien welke bronnen de door jou genoemde namen gebruiken? Want daar ben ik dan ook wel benieuwd naar. En wat is de achtergrond van deze mensen?

Earth het reisbureau.

ThioroJarig

Berichten: 3982
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: France

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:15

Er zijn wereldwijd meer dan 600.000 doden.

Er is niet niets aan de hand, je hebt gewoon geluk er voorlopig nog niet dichtbij mee te maken gehad te hebben.

Het gevoel dat het allemaal overdreven is, komt gewoon doordat die regels vervelend zijn, ze daarom niet genoeg nageleefd worden en we dus blijven aanmodderen.

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:16

De cijfers zijn gedaald juist doordat er alle maatregelen zijn getroffen. Als we dat niet gedaan hadden was de ramp niet te overzien.

Het gaat niet om burgerlijke gehoorzaamheid, het gaat om flatten the curve. Dat zijn we nu nog steeds aan het doen. En dat werkt, want de ziekenhuizen dreigen niet meer over te lopen.

We zitten dan ook niet meer in lockdown als het je nog niet opgevallen was. Niks aan de hand wil ik ook niet zeggen, maar misschien is dat niet zo duidelijk als je niet in een ziekenhuis werkt.

[o]

topsylover

Berichten: 5637
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:17

Dimphyl schreef:
Ik volg zelf oa robert jensen, sven hulleman, viruswaanzin, (tisjeboy)Jay, en een aantal anderen, en mijn mening begint zich steeds meer naar hun info te vormen, vooral omdat ik geen bewijzen zie dat deze kant geen gelijk heeft.

Sociale media is een klankkast ;) Als je alleen zoekt op posts die jouw versie van het verhaal belichten zal je ook geen tegenbewijzen te zien krijgen.
Nu zijn Robert Jensen en Tisjeboy( :') ) Jay ook niet de meest heldere lichten van deze samenleving.

Het feit dat we nu al aan een tweede golf begonnen zijn moet bewijs genoeg zijn dacht ik toch?

Poosje81
Berichten: 21173
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:19

Earth schreef:
En wat is de achtergrond van deze mensen?


De achtergrond is dat ze graag in de belangstelling staan en vrij veel durven te droeftoeteren zonder dat iemand radicaal een tik op hun vingers uitdeelt!

Ben ik het eens met alle maatregelen en waarop die worden uitgevoerd of gehandhaaft, neuh. Zijn we ondertussen niet allemaal de maatregelen beu? Denk het zeker wel. Maar kom bij mij niet aan over viruswaanzin.

En TS, er vanuit gaande dat je in NL woont, jullie hadden daar geen lockdown, niemand dwong je om thuis te blijven.

Hier zijn flinke boetes uitgedeeld en nu nog, als je het waagt zonder masker rond te lopen in een supermarkt of hem zelfs niet bij je hebt als je op een terras gaat zitten.

Als je dan graag burgerlijk ongehoorzaam wil doen, doe dat even hier, bij de 3e overtreding mag je 6 maand brommen, kun je je ook niet meer storen aan de corona regels.

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

Silenna

Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:19

Dimphyl schreef:
hey!

Er zijn vast meer bokkers die, zoals ik, hun vraagtekens zetten bij de huidige (regionale en nationale) corona-regels. Ik kon hier over niet zo snel iets vinden in één van de andere corona topics, dus dan maar zelf één aanmaken.

Ik volg zelf oa robert jensen, sven hulleman, viruswaanzin, (tisjeboy)Jay, en een aantal anderen, en mijn mening begint zich steeds meer naar hun info te vormen, vooral omdat ik geen bewijzen zie dat deze kant geen gelijk heeft.

We zijn inmiddels een maand verder na de grote demonstraties op het malieveld en BLM-demonstratie, en de corona cijfers blijven dalen, 99% heeft een 'gewone griep' na besmetting, er zijn minder mensen overleden aan corona dan gemiddeld aan de gewone griep, onze economie én geestelijke gezondheid gaat er aan..
Waarom zitten we nog steeds in een zgn 'pandemie' en 'lockdown' als er eigenlijk niks aan de hand is?

Mijn burgerlijke ongehoorzaamheid wordt iniedergeval flink getriggerd, vooral aangezien er hier dagelijks regels veranderen bij bijv. Supermarkten. -waarom moest ik gister geen karretje, en vandaag wel?

Ik ben vooral benieuwd naar links naar onderzoeken, statistieken etc die gewoon helder aantonen wat er niet klopt. -of die juist aan tonen dat het wél klopt, dat mag uiteraard ook, maar die ben ik ook nog niet tegen gekomen hier op bokt.


Nogal logisch als je zo eenzijdig je "nieuws" bronnen kiest ja, dat je mening dan die kant op vormt. 8)7
Weleens overwogen om (peer reviewed) wetenschappelijke literatuur te onderzoeken of gebruiken als bron? Of is dat allemaal fake news?

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:19

Hoe komt het eigenlijk dat je Robert Jensen en Tisjeboy en Sven Hulleman of all people betrouwbaarder acht dan wat het RIVM/Mark Rutte/media ons vertellen?

[o]

Sjong
Berichten: 859
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:20

Ga maar eens in de zorg werken dan heb je het nooit meer over niks aan de hand.

Zebrastreep

Berichten: 9690
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:26

Sjong schreef:
Ga maar eens in de zorg werken dan heb je het nooit meer over niks aan de hand.


Dit dus!

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:28

Dimphyl schreef:
Waarom zitten we nog steeds in een zgn 'pandemie' en 'lockdown' als er eigenlijk niks aan de hand is?

Als er niets aan de hand was zouden we niet in een pandemie steken en er geen maatregelen als lockdown etc getroffen worden.
Wat is je punt? Je gelooft niet in iets dat onomstotelijk realiteit is?
Tsja, bevestigt mij in mijn mening dat er geen idee zó absurd is dat je geen mensen kan vinden die bereid zijn er in te geloven.... :+

Wildgirl

Berichten: 11655
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:29

verootjoo schreef:
Hoe komt het eigenlijk dat je Robert Jensen en Tisjeboy en Sven Hulleman of all people betrouwbaarder acht dan wat het RIVM/Mark Rutte/media ons vertellen?

Hier haak ik even op in....

Gedurende de eerste golf covid sprak ik wekelijks met een aantal grote ziekenhuizen(groepen),landelijk, welke klant zijn bij mijn bedrijf. De paniek welke door de overheid werd opgegeven over te weinig capaciteit was, op een uitzondering na, nérgens actueel.
Er werd vanuit een hoop ziekenhuizen vanuit de marcom afdeling een streng beleid intern uitgerold wat wel en wat vooral niet naar buiten mocht komen qua info.

Toen ging het licht bij mij even uit.
Dat je voorzichtig moet zijn, geen risico's moet willen nemen en op moet letten...best.
Maar de regelementen die er mondiaal gelden terwijl alle cijfers rammelen en er gewoon geen overzicht is... het gaat mij te ver.
Een mooi voorbeeld is het boycotten van Turkije en het positieve reisadvies richting landen met een hogere besmetting maar wél binnen de EU.
Ik vind het schokkend om te zien hoe wij als land ons zo gemakkelijk laten sturen, bang praten en tegenhouden.
Covid 19 laat zien waar het echte probleem zit en, dat is niet het virus.

Majolen

Berichten: 1061
Geregistreerd: 16-07-11
Woonplaats: In het Stro!

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:34

Ik weet niet meer wat waar is en wat niet... Er is een gevaarlijk virus daar twijfel ik niet aan. Dus ik hou me gewoon aan de regels en hoop dat we weer normaal kunnen gaan doen.

Dimphyl

Berichten: 2129
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-20 20:35

Bronnen ga ik later even toevoegen, heb momenteel laptop niet bij de hand.


Het roepen dat je met deze mening geen ic bed krijgt, is belachelijk. Er zijn tot nu toe géén volle ic's geweest, sterker nog, er stonden nog panden vol bedden leeg.

Ik ken mensen die in de zorg werken, die van dichtbij het hebben meegemaakt, incl overlijdens.
En eigenlijk allemaal zeggen ze hetzelfde, zonder onderliggend lijden waren de personen die zij hebben zien doodgaan, niet overleden. (Een wat heftigere griep had deze mensen ook laten overlijden zegmaar) - ik wil hier niemand mee kwetsen, nogmaals, dit hoor ik van mensen om mij heen.

Ik zit uiteraard in een gebied dat nauwelijks corona heeft mee gekregen, maar ik hoor het ook uit andere delen van het land.

Net zoals de nu nog geldende regels, waarom gebruiken we die?
1.5 meter is niet genoeg om een virus te weren, de druppels (aerosol) verspreiden zo'n 8 meter in een afgesloten ruimte, de mondkapjes die wij op 'mogen' zijn niet medisch, Of terwijl, die doen niks, beschermen niks. Zorgen er alleen voor dat je je eigen afvalstoffen weer terug in ademt en veel minder zuurstof binnen krijgt. Waarom dan deze regels?

Ik heb afgelopen week 5uur in de bus/trein gezeten, in de bus geen enkel mondkapje, in de trein wel, maar ook vele die het op/af zetten als er gecontroleerd wordt.

Op mijn werk is afstand houden lastig (kleding winkel), maar ook al probeer ik het, mensen houden zich er zelf niet aan.

Er zijn momenteel weer véél positieve corona tests volgens de media, maar, daar tegenover staan vele berichten van valse tests.. en een besmetting betekend geen zieke. Ook is er nu letterlijk gezegd dat er cijfers véél later worden doorgegeven - sommige mensen zijn dus volgens statistiek nu 'corona' terwijl ze al weken weer aan het werk zijn.

Nogmaals, 99% van de besmette mensen heeft geen ernstige klachten (dit zijn cijfers van het rivm) waarom moeten wij dan voor 1% (waarvan 0.08% overlijdt) al deze dingen blijven doen als we zelf niet ziek zijn?

Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk dat er mensen zijn overleden en (blijvend) ziek zijn geworden, maar de maatregelen zijn (volgens 'mijn' bronnen) buiten proportioneel en, belangrijker nog, nauwelijks effectief. Daar zet ik dus mijn vraagtekens bij. Nederland staat stil, voor iets dat eigenlijk 2 maanden geleden al geen pandemie meer genoemd kon worden.

Overigens, de personen die ik in de OP noemde zijn de meest publieke figuren die van alles delen 'tegen' de lockdown. Zij geven dus ook gewoon bronnen en links naar allerlei onderzoekers, artsen etc.

met L' ego kun je niet bouwen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110483
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:35

Dimphyl schreef:
Waarom zitten we nog steeds in een zgn 'pandemie' en 'lockdown' als er eigenlijk niks aan de hand is?


Dit meen je toch niet serieus hoop ik?
Of ga je dat ook even zeggen tegen de nabestaanden van mensen die overleden zijn en tegen oa het zorgpersoneel dat met dit virus te maken heeft?

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:37


Zebrastreep

Berichten: 9690
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:38

Dimphyl schreef:
Bronnen ga ik later even toevoegen, heb momenteel laptop niet bij de hand.


Het roepen dat je met deze mening geen ic bed krijgt, is belachelijk. Er zijn tot nu toe géén volle ic's geweest, sterker nog, er stonden nog panden vol bedden leeg.

Ik ken mensen die in de zorg werken, die van dichtbij het hebben meegemaakt, incl overlijdens.
En eigenlijk allemaal zeggen ze hetzelfde, zonder onderliggend lijden waren de personen die zij hebben zien doodgaan, niet overleden. (Een wat heftigere griep had deze mensen ook laten overlijden zegmaar) - ik wil hier niemand mee kwetsen, nogmaals, dit hoor ik van mensen om mij heen.

Ik zit uiteraard in een gebied dat nauwelijks corona heeft mee gekregen, maar ik hoor het ook uit andere delen van het land.

Net zoals de nu nog geldende regels, waarom gebruiken we die?
1.5 meter is niet genoeg om een virus te weren, de druppels (aerosol) verspreiden zo'n 8 meter in een afgesloten ruimte, de mondkapjes die wij op 'mogen' zijn niet medisch, Of terwijl, die doen niks, beschermen niks. Zorgen er alleen voor dat je je eigen afvalstoffen weer terug in ademt en veel minder zuurstof binnen krijgt. Waarom dan deze regels?

Ik heb afgelopen week 5uur in de bus/trein gezeten, in de bus geen enkel mondkapje, in de trein wel, maar ook vele die het op/af zetten als er gecontroleerd wordt.

Op mijn werk is afstand houden lastig (kleding winkel), maar ook al probeer ik het, mensen houden zich er zelf niet aan.

Er zijn momenteel weer véél positieve corona tests volgens de media, maar, daar tegenover staan vele berichten van valse tests.. en een besmetting betekend geen zieke. Ook is er nu letterlijk gezegd dat er cijfers véél later worden doorgegeven - sommige mensen zijn dus volgens statistiek nu 'corona' terwijl ze al weken weer aan het werk zijn.

Nogmaals, 99% van de besmette mensen heeft geen ernstige klachten (dit zijn cijfers van het rivm) waarom moeten wij dan voor 1% (waarvan 0.08% overlijdt) al deze dingen blijven doen als we zelf niet ziek zijn?

Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk dat er mensen zijn overleden en (blijvend) ziek zijn geworden, maar de maatregelen zijn (volgens 'mijn' bronnen) buiten proportioneel en, belangrijker nog, nauwelijks effectief. Daar zet ik dus mijn vraagtekens bij. Nederland staat stil, voor iets dat eigenlijk 2 maanden geleden al geen pandemie meer genoemd kon worden.

Overigens, de personen die ik in de OP noemde zijn de meest publieke figuren die van alles delen 'tegen' de lockdown. Zij geven dus ook gewoon bronnen en links naar allerlei onderzoekers, artsen etc.


Er kunnen wel panden en bedden leegstaan maar er is een te kort aan zorgpersoneel. Dat probleem speelt al jaren en daar zijn ze te laat mee in actie gekomen waardoor er nu problemen in staan. Je kan die panden dus wel in gebruik nemen en er bedden in gooien maar zonder dokters en alles eromheen is dat onmogelijk om te doen.

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

irryproppy

Berichten: 328
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: overal waar de zon schijnt!!!:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:38

Hee wat leuk een gelijkgestemde hier.
Ik ben vanaf het begon al bezig geweest om mensen te laten zien wat er werkelijk achter dit patent c 19 zit.
Ooit van NWO gehoord?
New World Order opgezet door elitaire bonzen
Zoek maar eens op en kijk ook eens bij UN daar staat het hele plan.
EU agenda staat het ook in.
Wat er nu gebeurdis dus de uitrol van dat plan,om mensen uit te moorden dmv dodelijke vaccins en de rest slaven te maken dmv mRNA die je DNA veranderen dmv vaccins met nano chips COVIPAS zodat alleen gevaccineerde beter gezegd gechipte mensen wat mogen(op vakantie bv).
En nee dit is geen onzin!
Valt het je niet op dat ze overal in bijna elk land hetzelfde uitvoeren?
Lockdown,versoepelingen,geen doden meer tellen maar meer testen dus meer besmettingen,die dus niks zeggen dat men ziek is!
Dan mondkapjes en straks de 2e golf nog ergere lockdown.
Pure bangmakerij.
Begin met niet meer naar de MSM te kijken,luisteren dat scheelt al veel onzin en angstmakerij.
Zoek zelf er zijn kanalen genoeg die het echte verhaal achter deze nu epedemie is.
Volg trump eens op twitter,ik ben geen fan van hem maarwat hij tot nu toe gedaan heeft zegt genoeg.
Over viruswaanzin ben ik niet zo fan van.
Zit voor mij op een te zweverig niveau,maar die rechtzaken die er gaan komen tegen staat zijn wel goed!
Vooral die tegen het schenden van onze grondwetten en mensenrechten!
Komen er nu ong.6 de komende maanden.
Jensen is grappig en komt ook met goede info.
Cafe weltschmertz kan je beter kijken.
Blue tiger ook alle op de bekende kanalen te bekijken.
Ze hadden die mondkapjes verplichting pas behandeld,dat is dus t egen de grondwet en juridisch onmogelijk om dat te verplichten.
Zelfs een MSM kanaal kwam er mee
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/27/al ... KQrEEFD3m8

Veni,Vidi,Vici
Carpe Diem

Spoiler:
Winterbuitenrit!

Ilse_123

Berichten: 3761
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:41

irryproppy schreef:
Hee wat leuk een gelijkgestemde hier.
Ik ben vanaf het begon al bezig geweest om mensen te laten zien wat er werkelijk achter dit patent c 19 zit.
Ooit van NWO gehoord?
New World Order opgezet door elitaire bonzen
Zoek maar eens op en kijk ook eens bij UN daar staat het hele plan.
EU agenda staat het ook in.
Wat er nu gebeurdis dus de uitrol van dat plan,om mensen uit te moorden dmv dodelijke vaccins en de rest slaven te maken dmv mRNA die je DNA veranderen dmv vaccins met nano chips COVIPAS zodat alleen gevaccineerde beter gezegd gechipte mensen wat mogen(op vakantie bv).
En nee dit is geen onzin!
Valt het je niet op dat ze overal in bijna elk land hetzelfde uitvoeren?
Lockdown,versoepelingen,geen doden meer tellen maar meer testen dus meer besmettingen,die dus niks zeggen dat men ziek is!
Dan mondkapjes en straks de 2e golf nog ergere lockdown.
Pure bangmakerij.
Begin met niet meer naar de MSM te kijken,luisteren dat scheelt al veel onzin en angstmakerij.
Zoek zelf er zijn kanalen genoeg die het echte verhaal achter deze nu epedemie is.
Volg trump eens op twitter,ik ben geen fan van hem maarwat hij tot nu toe gedaan heeft zegt genoeg.
Over viruswaanzin ben ik niet zo fan van.
Zit voor mij op een te zweverig niveau,maar die rechtzaken die er gaan komen tegen staat zijn wel goed!
Vooral die tegen het schenden van onze grondwetten en mensenrechten!
Komen er nu ong.6 de komende maanden.
Jensen is grappig en komt ook met goede info.
Cafe weltschmertz kan je beter kijken.
Blue tiger ook alle op de bekende kanalen te bekijken.
Ze hadden die mondkapjes verplichting pas behandeld,dat is dus t egen de grondwet en juridisch onmogelijk om dat te verplichten.
Zelfs een MSM kanaal kwam er mee
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/07/27/al ... KQrEEFD3m8



Haha wat

stitchlover

Berichten: 2600
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:41

@TS helaas is Covid een onzichtbaar virusbeestje waar iedereen ziek van kan worden, maar waar recalcitrante jongeren meestal niet aan doodgaan.
Tenminste als er voldoende ziekenhuisbedden beschikbaar zijn natuurlijk om de jongeren en andere mensen in deze samenleving die er doodziek van worden op te vangen natuurlijk.

In april is er onder de rivieren en in de randstad wel degelijk sprake geweest van een schrijnend tekort aan IC bedden, om over beschermingsmiddelen maar te zwijgen. Ik kan het weten vanuit het hart van een Brabants ziekenhuis.

Alle egoïsten die de maatregelen waanzin vinden en hiernaar handelen mogen wat mij betreft hun recht op een (ic)bed opgezegd krijgen.
Laatst bijgewerkt door stitchlover op 28-07-20 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Ushi Rust zacht 01-12-2011
Stitch Professioneel grasmaaier
Busted B+13 / L1+14/ L2+12/ M1+20/ M2+10/ Z1+18/ Z2+15/ ZZ-L+13/ ZZ-Z+11/ PSG+5/ InterI+3
Murphy Basis

secricible

Berichten: 25681
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:43

Afbeelding

https://public.flourish.studio/visualisation/2634167/

Geen idee hoe mensen dit soort grafieken kunnen omschrijven als “niets aan de hand”.

Ik word altijd vooral heel verdrietig van dit doort topics. Kom een dagje kijken wat ik zie bij ons zorgpersoneel dat zo intens hard werkt op een afdeling die getroffen is.
Kom kijken wat voor gevolgen ik zie van corona als dietist bij mensen. Dat is niet te vergelijken met een griepje. Dat is echt niet te bevatten.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110483
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:45

Of gewoon zoals Trump zei: "Gewoon niet testen, dan is er ook geen probleem" 8)7

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:45

Klopt er waren nog bedden leeg. Echter geen personeel, ik heb mij kapot gewerkt om zoveel mogelijk mensen te helpen. Als de aankomende golf net zo heftig is of nog heftiger moet er toch wat veranderen. Leuk dat je in een bed ligt in een ziekenhuis maar als er verder geen personeel is ben je nog steeds niet geholpen.

Sometimes i wonder if all this is happening, because i didn't forward that email to 10 People.
[BM] Spelletjes spelen omgeving Amersfoort/Utrecht
geerte @ [BM] Online pubquiz


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Area51, GrapeshotBot, leonie87, SemrushBot, Suliko, Thami en 43 bezoekers