Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 17:49

secricible schreef:
Sizzle schreef:
Ik ben een oorbel verloren dus mijn vaccin heeft blijkbaar niet gewerkt |(


Was het geen zilveren oorbellen? Zilver is niet magnetisch


Ooooohh, ja natuurlijk.
Oef, ik ben weer gerustgesteld +:)+

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 23:35

Sandra_H schreef:
AmyII schreef:
Van de week was ik even in IJmuiden met zicht op de Hoogovens (TaTa). My lord, nergens in het land mist maar daar waren de bovenkanten van de schoorstenen niet te zien. Zó goor!
En dan dat vliegen inderdaad. Vroeger was ik wel eens jaloers op mensen die wel eens vlogen voor vakantie. Nu ik erop terugkijk ben ik blij dat ik nog nooit gevlogen heb, weet ik ook niet wat ik mis ;)


Ehhh ik woon al mijn hele leven in Velsen/IJmuiden, en heb in al die jaren (ben 53) de uitstoot toch al heel erg zien verminderen. Vroeger waren de wolken grijs, zwart en soms zelfs goorgeel. Nu alleen nog maar wit, en veel minder dan het was. Dagelijks als ik van stal kom rijd ik langs de tata, en zie altijd de hele schoorstenen. Overigens staat de wind meestal van IJmuiden af, richting Wijk aan Zee. Als het al mistig is in IJmuiden komt dat eerder van zeedamp dan van de Tata. Waarmee ik trouwens niet wil beweren dat Tata schoon is ofzo, maar zo overdreven als jij beschrijft heb ik het in de laatste 20 jaar niet meer gezien.

Prima, dan heb ik dit verzonnen :) ik stond er zelf bij joh, maar maakt niet uit.

AstridJ

Berichten: 2217
Geregistreerd: 11-02-10
Woonplaats: Wintelre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 19:39

Muze schreef:
Ik zit trouwens ook nog steeds te wachten op “ jullie gaan wel merken wat er gebeurt”.
Zoals onder andere net voor de Amerikaanse verkiezingen zoveel gedeeld werd…
Ik heb nog weinig gemerkt, jullie?


Nou, ik heb al een paar keer te horen gekregen dat ik alvast een kist moet bestellen want over 3 jaar is iedereen die gevaccineerd is overleden. :') Ik antwoord dan maar dat het dan lekker rustig gaat worden, en het meteen een hoop milieu problemen oplost. :+

Muze
Berichten: 5270
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 19:48

Goed om te weten, dan houd ik daar voor mezelf ook alvast rekening mee.

hwn
Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 19:56

Femke_Tweety schreef:
Mensen zijn ineens magnetisch, de aarde draait de andere kant op en de tijd gaat ineens achteruit ipv vooruit....


Een collega van mij beweerde dat iemand de test gedaan had na haar vaccin, en dat het 2 euro-muntstuk aan haar arm bleef hangen. Zelf ook de test gedaan, mocht ik onder tafel mijn muntstuk gaan zoeken. Vind het wel akelig dat ik zo'n wappy als collega heb, en ze zit ons dan te verwijten van naïef te zijn en dat we binnen 10 jaar nog wel eens aan haar woorden zullen denken. Nou ja, als ze binnen 10 jaar nog zo denkt, dan hoop ik dat ze niet meer bij mij werkt, maar ergens opgenomen wordt, zal nodig zijn.

Tiggs

Berichten: 7523
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 19:56

Alle leuke mensen die ik ken laten zich vaccineren, dus dat is al reden genoeg om ook te gaan. Moet er niet aan denken als enige over te blijven :D

BigOne
Berichten: 38234
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 20:14

Tja, kwam deze laatst tegen: Afbeelding

Tiggs

Berichten: 7523
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 20:16

geweldig

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 20:55

Tiggs schreef:
Alle leuke mensen die ik ken laten zich vaccineren, dus dat is al reden genoeg om ook te gaan. Moet er niet aan denken als enige over te blijven :D


Haha, ja dit dus.

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 21:13

Afbeelding
Ik kwam deze tegen :D

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 21:39

Haha :D

Mizora

Berichten: 18095
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 21:55

Ik vind dit niet echt sfeer-bevorderend. Belachelijk maken lijkt me niet de bedoeling. Zullen we terug on-topic gaan en anders het topic stil laten vallen?

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 21:56

Wat wordt er belachelijk gemaakt dan? Want we waren er al over uit dat de mensen die menen dat t om 5G enzo gaat, niet op bokt zitten, dacht ik?

Overigens wordt in de begin post nog virus waanzin / waarheid genoemd.. ik weet niet of je die club de laatste tijd gevolgd hebt… ? :)

mysa

Berichten: 10469
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 21:59

Bovendien vind ik die grap over dat ICT-project echt geestig!

Mizora

Berichten: 18095
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 22:05

Ja, dat heb ik. Wat hier belachelijk gemaakt wordt is iedereen die wel in ieder geval een gedeelte van de informatie van viruswaanzin/viruswaarheid (en Maurice de Hond) gelooft. Op het moment dat je dit soort plaatjes in een topic tegen covid19-maatregelen gaat plaatsen, spreek je het misschien niet letterlijk uit, suggereer je wel degelijk wat en dat is verre van fraai.

Het onderbouwd ontkrachten van uitspraken die door deze groep gedaan wordt is nuttig, niet altijd leuk voor die personen, maar wel belangrijk, juist ook voor de zwijgende meelezers. Dit soort plaatjes posten is dat absoluut niet.

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 22:17

Ik heb een beetje het idee dat dit het 20ste plaatje is in dit topic dus waar dit nu ineens vandaan komt :? Plus de pannetjes en bill gates en alles ..

En Mizora.. een chip… really ?? Als hier al niet meer om gelachen kan worden zijn we wel een heel eind van de rails hoor …

Maar prima +:)+

mysa

Berichten: 10469
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 22:18

Misschien heb ik iets gemist maar Maurice de Hond is toch niet actief binnen de viruswaarheid-beweging?

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 22:19

mysa schreef:
Misschien heb ik iets gemist maar Maurice de Hond is toch niet actief binnen de viruswaarheid-beweging?

Nou… eh… niet binnen die beweging maar dat hij een hoop tegengas geeft is geen sinecure denk ik..

mysa

Berichten: 10469
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 22:20

Dat weet ik, van dat tegengas maar ik vind hem zeker geen Willem Engel.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 22:23

mysa schreef:
Dat weet ik, van dat tegengas maar ik vind hem zeker geen Willem Engel.

Oh nee dat zeker niet. Hij heeft alleen wel nogal wat ‘waanzinnigheid’ verspreid. Dat wel.

Tiggs

Berichten: 7523
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 22:36

Kom op zeg, een grapje mag toch wel?

Karl66

Berichten: 29749
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 22:44

Maurice de Hond heeft als probleem dat hij eerst de oplossing bepaalt en dat hij daarna de feiten erbij zoekt. Het gevolg is dat alles wat niet bij zijn oplossing past opzij gegooid wordt en daardoor heeft hij een heel erg eenzijdige kijk op een situatie en ziet hij maar een deel van de oplossing, terwijl hij denkt dat het de volledige oplossing is. Dit is gedrag wat hij keer op keer in verschillende situaties heeft laten zien en nu ook weer bij de coronacrisis. Het maakt hem onbetrouwbaar omdat hij een deel van de feiten niet wil zien, omdat ze niet in zijn straatje passen. Maar de feiten die wel in zijn straatje passen en die hij als de absolute waarheid presenteert, die zijn op zich niet fout, ze moeten alleen in het grote verhaal gepast worden. Dat maakt hem echt anders dan Engel, die gewoon alles bij elkaar liegt om maar het gelijk bij zijn volgelingen te krijgen.

En voor de rest, zo'n geintje moet toch gewoon kunnen, als iemand daar niet tegen kan, dan moet hij of zij nodig z'n teennagels knippen.

Cowboy55
Berichten: 8489
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:14

Mizora schreef:
Ja, dat heb ik. Wat hier belachelijk gemaakt wordt is iedereen die wel in ieder geval een gedeelte van de informatie van viruswaanzin/viruswaarheid (en Maurice de Hond) gelooft. Op het moment dat je dit soort plaatjes in een topic tegen covid19-maatregelen gaat plaatsen, spreek je het misschien niet letterlijk uit, suggereer je wel degelijk wat en dat is verre van fraai.

<KNIP>.


Bovendien zijn de 5G/chipwappies veel bedrevener in zichzelf voor schut zetten dan jij en ik ooit zullen zijn. Zie ook mijn onderschrift……

BigOne
Berichten: 38234
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:19

Ik denk dat ik ook maar zoiets opzoek, lijkt me een goede vlag, en voor mezelf dat ik het niet nog eens probeer en voor de idiot.

Femke_Tweety

Berichten: 11979
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:21

bigone schreef:
Ik denk dat ik ook maar zoiets opzoek, lijkt me een goede vlag, en voor mezelf dat ik het niet nog eens probeer en voor de idiot.



Als jij nou ook een mooie opzoekt, gooi ik deze in mijn onderschrift:

Charles Bukowski Quote - The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

:D