Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 16:15

Dimphyl schreef:
Jammer dat er zoveel mensen niet in gaan op argumenten maar alleen gooien met 'gestoord', de toon is daarmee gezet en dat was niet de bedoeling van dit topic. Snap ook niet dat daar (nog) niet op gemodereerd wordt.

Bedankt voor de afgelopen paar posts die wel meer op de inhoud reageren. Hierbij alvast 1 link die een hoop behandelt. Let wel, dit is geschreven door een immunoloog die ook nog eens bij het rivm werkzaam was.

https://www.hpdetijd.nl/2020-07-27/strengere-maatregelen-voor-verplichte-mondkapjes-helpen-juist-niet-tegen-corona/



Dit is een mening waar normaal over te discussiëren valt .
V
Maar je openingspost dus niet, dat valt voor mij onder achterna lopen van onkundige opruiers uit de hoek van Alltright , Qanon en andere conspiracy groeperingen.
Wanneer iemand zegt , zoek zelf en dan zie je de dots? Follow the money , Bill Gates implanteert chips en de big farma wil 90 % van de wereldbevolking uitroeien, dan is het niet mogelijk om daar op te reageren met bewijs dat het grote kolder is. Want dan ben je een schaap, ik heb de afgelopen maanden diverse complotdenkers op social media vragen gesteld, zaken ontkracht en hun standaard antwoord bij niet te beantwoorden vragen is dat je een schaap bent.
Heb inmiddels een gigantische kudde schapen in de tuin en sta er verbaasd over hoe juist deze mensen als hersenloze schapen vluchten in conspiracy wanen , waarschijnlijk tijd te veel en gefrustreerd dat ze niet kunnen wat ze willen. En iedereen mag geloven in wat hij of zij wil , geen probleem mee, echter wanneer de volksgezondheid door hun gedrag in het geding komt moeten ze hun mond houden .

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.


BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 16:55

Volgens mij (gehoord dus weet het niet zeker) werden in Italie en ook in de Us iedereen aan de beademing gegooid. In ons land werd er overlegd met de zieke voor zover mogelijk. Daar is passieve euthanasie bijna niet bespreekbaar.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 21:31

Ik snap deze beredenering wel, wel nieuwe besmettingen en maar weinig ziekenhuisopnames . Maar het kan zo zijn dat door het huidige veelvuldige testen veel gevallen worden onderschept die normaal bij pa en ma en opa en oma op visite waren gegaan. De grootste groep positieven op dit moment zijn 20 tot 40 jarige mensen . Studenten en werkenden dus vaak met oudere familieleden. Haal je die er niet uit krijg je toestanden zoals in maart .
En wat de huidige besmetting aan extra ziekenhuisopnames gaat geven is pas over een week of nog iets later bekend. Want je hebt met incubatietijd te maken. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen maar dat is eigenlijk voor iedereen koffiedik kijken , zoals Rutte in het begin zei, 100 %beslissingen met 50 % kennis. Misschien zijn de huidige en toekomstige maatregelen too much maar weet je, wanneer echt iedereen zich aan de eersten had gehouden waren de daarop volgenden niet nodig geweest . En dat is het tegenstrijdige van groepen als viruswaanzin , ze hebben dus niet door dat door hun gedrag de maatregelen nog langer duren.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 21:41

Omdat je iets niet in je nabije omgeving ziet betekend niet dat het er niet is.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 21:51

Ts, gisteren zijn er in Europa 15.000 gevallen geregistreerd , vandaag 17.000 dus het loopt op n snel ook, daarnaast liggen er nog steeds mensen in ziekenhuizen in kritische toestand en elke dag gaan er mensen aan dood . Ik heb Europa als voorbeeld genomen , wanneer ik de hele wereld neem sla je stijl achterover.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:45

In vliegtuigen zit een compleet ander luchtverversingssysteem dan in een touringcar. Vliegtuig heeft elk half uur compleet ververste lucht. Touringcar alleen airco en dat is de reden dat vliegen is toegestaan zonder restricties behalve mondkapje en busreizen niet.
De video van die zogenaamde lijst met 200 of 250 artsen ? Allerlei namen die niets met de medische wereld te maken hadden en op de vraag om de namen van de ondertekenaars vrij te geven werd ontwijkend geantwoord door de maker van video . Bleek een grove leugen te zijn maar zo’n video word natuurlijk meteen door alle Corona ontkenners omarmd .
Laatst bijgewerkt door BigOne op 30-07-20 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 10:39

_Penotti schreef:
Dat onderzoek was dus zonder zink en daarom geen eerlijk onderzoek.

Ik zeg daarmee niet dat het werkt, maar ik beweer ook niet dat het niet werkt :)

Die arts zat wel in een gebied dat zeer zwaar getroffen was en die hij had behandeld met de chloroquine plus zink niet doorgestuurd hoefde te worden naar het ziekenhuis, andere mensen die hij dat niet meer mocht geven wel door heeft moeten sturen en zelfs enkele dood zijn gegaan.

Nee het waren te weinig mensen om te zeggen het werkt, maar ook geen bewijs dat het niet zou werken.
Mocht ik het krijgen zou ik best willen ondertekenen dat ik op eigen risico die medicijnen zou nemen.
er zijn ook mensen die vrijwillig de vaccinatie willen testen.
Dus waarom zou dit met deze medicijnen niet mogen?

Denk je nu werkelijk dat medici in deze tijd niet alle mogelijkheden hebben aangegrepen om Corona er onder te krijgen ? Ik kan me goed voorstellen dat alle middelen geprobeerd en onderzocht zijn, ook die van die Limburgse huisarts . Wanneer het echt zou helpen zouden ze dat wel gebruiken .

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 11:51

Dimphyl schreef:
rien10 schreef:
Er werden geen hooligans uit een busje aangevoerd. Dat zijn politie mensen in burger.
Jij praat net zo goed mensen na. Namelijk de mensen waarvan jij vind dat ze de waarheid vertellen.
Het voelt voor jou als een doofpot, maar dat hoeft het nog niet te zijn. Dat wat jij voelt, hoeft de waarheid niet te zijn.


Dat het agenten in burger zijn snapt mn neus ook wel. Wat daaraan niet te begrijpen valt is dat ZIJ degene waren die uiteindelijk de rest aan het opruien waren.
Er zaten letterlijk oudere mensen op bankjes die met waterkanonnen zijn bewerkt hè! Er was NIKS aan de hand, totdat de politie (samen met de agenten in burger) begon op te treden. En die beelden heeft de media gebruikt, niet de beelden van de vredige demonstratie met bloemen leggende mensen die op een groot grasveld rustig zaten en muziek speelden. Dát bedoel ik. Dat is dus eenzijdig nieuws en zorgt er voor dat mensen angst blijven houden (want, dit zou voor de 2e golf zorgen..) en denken dat als je tegen de maatregelen bent, je een gekkie bent.

Wat een ontzettend vertekend beeld , man die politieagent treitert krijgt een duw , maakt ook nog een gooibeweging met zijn fiets . Dan krijg je klappen , punt uit . Waterkanon ? Wanneer je stronteigenwijs niet weggaat nadat dit ettelijke keren vermeld is dan kun je 20 of 80 zijn, je moet luisteren . Er was toestemming tot half twee en dan is het afgelopen. Ga je na meerdere oproepen niet dan is het een gevalletje eigen schuld .

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:35

Blussem schreef:
Vroeger vonden het heel bijzonder als je met een simpel verkoudheidje naar de huisarts ging.

Nu lijkt het normaal om bij simpelste klachten meteen te laten onderzoeken 8)7

Dit kost de maatschappij ook gigantische veel geld al die onderzoeken.

Waarom niet gewoon de schouders er onder en doorgaan? Zo deden we vroeger ook een op deze manier hou je de economie ook goed draaiende.

Spuit 11 , hoe oud ben je , net in de dertig ? Vroeger was vroeger , het enigste voordeel aan vroeger was dat allerlei figuren hun onzin niet rond konden strooien.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:37

Vroeger was het veel te veel werk en nu , tikken en versturen zonder na te denken ( als ze dat al kunnen ).

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:40

Maar ontkennen dat mensen aan Corona zijn overleden maar met Corona is natuurlijk tegenovergestelde wereld. Ik zou op bokt wat rondkijken , redelijk wat mensen die naasten zijn verloren die echt nog wel een goede tijd voor zich hadden, en maar twee in jouw dorp , knijp je handen dicht en wees blij .

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 16:28

De artsen in verpleegtehuizen hebben de mensen natuurlijk gezien , met als huisartsen bij mensen die er voor kozen om thuis te overlijden . Corona mag dan op griep lijken , ik denk dat artsen het verschil wel kunnen zien. Deze overledenen zijn ook gemeld als waarschijnlijk aan Corona overleden alleen worden ze in de officiële cijfers niet meegeteld.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 17:26

Veel arsten hadden en vermoeden dat de dood van hun patient corona gerelateerd was. Wanneer je een patient hebt die het binnen een dag zo benauwd krijgt dat ze aan de morfine moeten en er is corona vastgesteld bij een medebewoner dan kan ik me de conclusie voorstellen. Van een griep ga je niet binnen twee dagen dood.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 18:12

verootjoo schreef:
bigone schreef:
Veel arsten hadden en vermoeden dat de dood van hun patient corona gerelateerd was. Wanneer je een patient hebt die het binnen een dag zo benauwd krijgt dat ze aan de morfine moeten en er is corona vastgesteld bij een medebewoner dan kan ik me de conclusie voorstellen. Van een griep ga je niet binnen twee dagen dood.


Dat komt dan niet op de overlijdensverklaring te staan :)

Maar het is idd aannemelijk. Maar in het verpleeghuis kunnen ze ook binnen twee maanden aan griep overlijden.

Staat er ook niet op maar huisartsen en verpleeghuisartsen moesten wel hun vermoeden van Corona overlijden doorgeven . Natuurlijk kan iemand ook aan griep overlijden maar niet zo snel.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 20:02

Zoals er boven staat , dit zijn afgenomen monsters die getest zijn. Dus zeer waarschijnlijk op Corona en op influenza .

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:16

Morganlefay schreef:
Tiggs schreef:
Wacht, de 19 bestaat echt?

_O-

}>
Maar we dwalen af.

Ja maar tip, allure sensuelle van Chanel , Heerlijk.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:39

Kuggur, je kunt zoveel wetenschappelijke onderzoeken plaatsen als je kunt vinden , werkt niet. Helaas.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:36

Mevr burger is speciale masseuse , ja dan heb je overal verstand van.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 18:10

Het is maar goed dat dit soort onzin uitkramende verlichtte geesten geen 10000 volgers hebben want je heb je toch echt een klap van de molen gehad om in alle ernst dit soort onzin te verkondigen . Lijkt meer op zieltjes winnen voor haar video en workshops .

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 12:00


We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 14:32

Geweldig grote opkomsten bij de demonstraties in Amsterdam Groningen en Enschede , wel 400 man in totaal!!!
Tot zover de principieel anti 1.5 meter tokkies. Allemaal aan het strand of terrasje , wanneer je dan toch zo principieel bent dan sta je daar ook, niet dus.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:19

We moeten de naam aanpassen, de groep noemt zich inmiddels Viruswaarheid!

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:10

Och die beesten heb ik op stal , vandaar dat het paard zo verlicht loopt , 5 G straling en hij loopt in de vijfde dimensie !
Laatst bijgewerkt door BigOne op 04-08-20 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:27

Ik denk dat er zich in de vijfde dimensie niemand meer in dit topic durft te melden die het wel eens is met deze groep.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

BigOne
Berichten: 38192
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 21:12

Ossebaart heeft er een flink verdienmodel van gemaakt hoor. Net als Frank Ruesink , die vraagt ook elke keer om donaties om de volgende instantie voor de rechter te dagen en de boeken zullen wel niet lang op zich laten wachten.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3lsk3, DayDream21, F_inley, Ies_, Lizzah, Saartjuh_b, YandexBot, Zebrastreep en 156 bezoekers