Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 23:37

Focussed schreef:
In navolging op die “mijn kapper ziet mensen vol met bloedproppen, haaruitval, hartstilstanden en “ineens kanker na de vaccinatie” Twitter verzameling … :D


[ [url=m/oXkyBd.jpg]Afbeelding[/url] ]



Iets met een seksslaaf en een T-rex..

Roodvos

Berichten: 6659
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 08:42

Focussed schreef:
In navolging op die “mijn kapper ziet mensen vol met bloedproppen, haaruitval, hartstilstanden en “ineens kanker na de vaccinatie” Twitter verzameling … :D


[ [url=m/oXkyBd.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O-
De nagelstyliste van de hond..... :')

nps
Berichten: 1983
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 09:38

ruitje schreef:
Eleeke schreef:
Oh en ik die net de overheid verdedigde. Daarmee bedoel ik niet dat ze geen vreselijke fouten maken ( op het gebied van privacy ) . Maar verreweg de meesten doen gewoon hun stinkende best ( eikels heb je overal uiteraard ). ik zie dus geen complotten, maar vooral onkunde.

toeslagen affaire is mede "onze schuld".
Al die frauderende Bulgaren , en al die toeslagen fraude die er plaatsvond, dat moest maar een harder aangepakt worden.
En dat hebben ze gedaan. Dat het vervolgens volledig uit de hand loopt is natuurlijk rampzalig.

Maar " be carefull what you wish for " met : criminelen en uitkeringsfraudeurs harder aanpakken. Dat gaat vaak ook ten koste van een heleboel goede mensen.
Iedereen die maar roept : we zijn te soft, we straffen niet genoeg, we moeten harder aanpakken enz enz enz.
Daar is dit oa het gevolg van.



Dit vind ik vreemd.
Je koppelt nu dingen aan elkaar die niks met elkaar te maken horen te hebben. Dus omdat ik vind dat fraudeurs aangepakt moeten worden is het een logisch gevolg dat onschuldige mensen de dupe worden?


Dit heeft wel degelijk met elkaar te maken - er was eerst een sterke roep om uitkeringsfraude keihard aan te pakken. Het idee was goed (en een direct gevolg van deze sterke roep), de uitvoering een op zijn zachtst gezegd een beetje minder.

_Mir schreef:
Welkom in de QR samenleving allemaal!
Maar veel Nederlanders slapen nog helaas


Helaas stond bij mij vanochtend al vroeg de wekker :(

mysa

Berichten: 10479
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 12:41

Natuurlijk heeft dat met elkaar te maken!

Net als het traineren van de evacuatie van Afghanen waarschijnlijk mede ingegeven is door angst voor de populisten die vinden dat we al te veel vluchtelingen hebben opgevangen.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 12:46

....mensen moeten hun werk toch gewoon goed doen?
Dat het rapport niet opgeleverd werd (haalde ik van de wiki pagina) heeft toch geen ene moer te maken met dat er beter op fraude gecontroleerd moet worden?

Of pleegden die gezinnen toch wel fraude en zijn de subsidies terecht stopgezet?
Dat bulgaarse bureau's geld wegsluisden wil toch niet zeggen dat dan ineens random mensen geen subsidie meer krijgen waar ze wel recht op hebben..?
Of lees ik nu zo verkeerd? Kan hoor, ik heb niet zovee verstand van subsidies en toeslagen...

Wat vluchtelingen uit oorlogsgebieden ermee van doen hebben weet ik niet. Zijdelings kan ik me voorstellen dat je geen Jihadstrijders of zelfmoordaanslagplegers binnen wil halen, en dat in die hectiek (vanuit een oorlogsgebied) dingen misgaan, kan ik snappen.
Maar het betreft nu papierwerk waar iemand ook een beetje de tijd voor kon nemen... toch?

loriene
Berichten: 2581
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 13:00

Askja schreef:
Vraag liever waar ze volgens Mir, loriene e.a. dan wél mee te maken hebben, want dat is het bekende rookgordijn dat steeds gecreëerd wordt, want: 'waar rook is ...' Lekker vaag van alles suggereren maar concreet worden ho maar.

Waar het wel mee te maken heeft: the Great reset, stapje voor stapje een uiteindelijk totale controle staat. Maar daar willen jullie hier niks van horen.

In Duitsland is het op veel plekken trouwens al 2G om ergens binnen te kunnen komen: gevaccineerd of genezen. Getest is dan niet meer genoeg. Is het voor die mensen ook niet waar dat ze buiten gesloten worden? Als je je niet wil of kan laten vaccineren om wat voor reden dan ook en ook nog niet ziek bent geweest heb je dus geen keus.
Aangezien Duitsland steeds een paar stappen voor loopt op NL, zou het me niet verbazen dat het ook hier uiteindelijk die kant op gaat.[/quote]


Welkom in de QR samenleving allemaal!
Maar veel Nederlanders slapen nog helaas[/quote]


Zulks willen ze hier niet horen.
Je spreekt tegen een stenen muur.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 13:07

loriene schreef:
Zulks willen ze hier niet horen.
Je spreekt tegen een stenen muur.


Jij bent de stenen muur..
er staan nog een aantal vragen open... beantwoort die anders even :j

(ik begin eigenlijk een beetje de denken dat jij een robot-account bent, je schrijft steeds hetzelfde en je reageert verder helemaal nergens op... )

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 13:10

En ze verkr*cht iedere keer de quotes :')

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 13:45

Relaxed schreef:
En ze verkr*cht iedere keer de quotes :')


Dat irriteert me ondertussen dusdanig dat ik de input helemaal niet meer lees. Als iemand niet de moeite neemt om iets fatsoenlijk op te schrijven voel ik me niet geroepen om het te lezen.

Movement

Berichten: 1535
Geregistreerd: 01-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 13:48

Ik heb een paar pagina's terug nog 1 van de beweringen aangekaart maar daar krijg ik ook helemaal geen reactie op, ik vraag me dus af wie tegen een stenen muur praat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 13:52

Cowboy55 schreef:
Relaxed schreef:
En ze verkr*cht iedere keer de quotes :')


Dat irriteert me ondertussen dusdanig dat ik de input helemaal niet meer lees. Als iemand niet de moeite neemt om iets fatsoenlijk op te schrijven voel ik me niet geroepen om het te lezen.


Idd, maar ergens weet je ook dat zij slechts met maximaal 2 zinnen reageert, dus dat is ook wel weer makkelijk te zien :')

loriene
Berichten: 2581
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 16:55

Cer schreef:
loriene schreef:
Zulks willen ze hier niet horen.
Je spreekt tegen een stenen muur.


Jij bent de stenen muur..
er staan nog een aantal vragen open... beantwoort die anders even :j

(ik begin eigenlijk een beetje de denken dat jij een robot-account bent, je schrijft steeds hetzelfde en je reageert verder helemaal nergens op... )



Heb wel wat beters te doen dan onzinnige vragen te beantwoorden.

BigOne
Berichten: 38254
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 17:32

Er bestaan geen onzinnige vragen, wel domme antwoorden.

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 19:43

loriene schreef:
Cer schreef:
Jij bent de stenen muur..
er staan nog een aantal vragen open... beantwoort die anders even :j

(ik begin eigenlijk een beetje de denken dat jij een robot-account bent, je schrijft steeds hetzelfde en je reageert verder helemaal nergens op... )



Heb wel wat beters te doen dan onzinnige vragen te beantwoorden.


Waarom reageer je hier dan?

Want dan ben je niet bezig met een nette discussie, maar ben je alleen aan het roeptoeteren met allerlei onzinnige statements zonder die statements toe te lichten.

Beetje triest hoor.

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 19:54

Loriene is gewoon een troll account, kan niet anders :n

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 19:56

En ze geeft niet eens antwoord wat er nu zo erg is aan the great reset.
Niemand eigenlijk -O-

loriene
Berichten: 2581
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 20:55

loriene schreef:
Cer schreef:
Jij bent de stenen muur..
er staan nog een aantal vragen open... beantwoort die anders even :j

(ik begin eigenlijk een beetje de denken dat jij een robot-account bent, je schrijft steeds hetzelfde en je reageert verder helemaal nergens op... )



Heb wel wat beters te doen dan onzinnige vragen te beantwoorden.


Waarom reageer je hier dan?

Want dan ben je niet bezig met een nette discussie, maar ben je alleen aan het roeptoeteren met allerlei onzinnige statements zonder die statements toe te lichten.

Beetje triest hoor.[/quote]


Een nette discussie is het hier allang niet meer.
Roeptoeteren doe ik niet,vaak niet in jullie straatje.
Denk hetzelfde dat jullie zelf met onzinnige statements komen omdat er toevallig ook mensen zijn die anders denken dan jullie.
Gelukkig is dit bokt maar en niet de echte maatschappij.

BigOne
Berichten: 38254
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 21:13

Ja je roeptoeter wel want je beweert van alles en op vragen waarom je iets zo ziet geeft je geen antwoord.

loriene
Berichten: 2581
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 21:16

Sorry hoor maar mensen die beweren dat de leefwereld van wilde dieren te maken heeft met het virus neem ik niet meer serieus.

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 21:37

loriene schreef:
Een nette discussie is het hier allang niet meer.
Roeptoeteren doe ik niet,vaak niet in jullie straatje.
Denk hetzelfde dat jullie zelf met onzinnige statements komen omdat er toevallig ook mensen zijn die anders denken dan jullie.
Gelukkig is dit bokt maar en niet de echte maatschappij.


In tegenstelling tot jou geven wij wél argumenten onderbouwing en antwoorden. Heeft helemaal niks te maken met wel of niet in iemands straatje passen.

En dat laatste? Gelukkig maar. Gelukkig denkt het overgrote merendeel niet zoals jou.

BigOne
Berichten: 38254
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 21:38

Jij neemt helaas de verkeerde mensen serieus en dat is diep triest want met je opmerkingen hier, die je waarschijnlijk nog meent ook, neemt hier niemand je meer serieus. Maar vooruit, nog een poging:
De leefwereld van wilde dieren word in sommige landen steeds meer bedreigd en te klein. Die dieren dragen bepaalde ziektes met zich mee die op mensen over kunnen gaan en dat gebeurt wanneer mensen in aanraking komen met deze dieren. Er is geen ruimte meer om elkaar te ontwijken waardoor je besmettingen krijgt.
Hier in Nederland had ten tijde van de MKZ crisis elke veehouder een desinfectie bad bij de ingang van stallen, waarom dacht je? En dat werd overgebracht door aanraking, kleding enz.
Virussen zijn nog net even een stuk ongrijpbaarder, Q koorts ,Corona Influenza, die verplaatsen zich door de lucht.

Ilse_123

Berichten: 3770
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 22:07

loriene schreef:
Sorry hoor maar mensen die beweren dat de leefwereld van wilde dieren te maken heeft met het virus neem ik niet meer serieus.



Sorry, hier wil ik wel even op inhaken. Er zijn veel dingen waar ik mezelf wat buiten houd omdat het niet mijn vakgebied is, zeker niet als het gaat om politiek.
Maar dit vind ik vervelend om te horen, kennelijk doen mijn collega biologie docenten/wildlife educatoren niet een goede zaak als er mensen zijn die ontkennen dat een virus iets te maken heeft met de manier hoe de mensheid omgaat met wildlife.

Bedankt Bigone, ik gooi er nog een paar achteraan: malaria, Marburg, Ebola, hondsdolheid, miltvuur, E-coli infectie, slaapziekte, Lyme, 1000den versies van Influenza, Zika, Nipah, gele koorts, lassa, tularemia, hendra en ieders favoriete bacterie uit de middeleeuwen: de pest. En dat is alleen wat ik nu even kan bedenken.

Ik kan best begrijpen dat je vraagtekens zet bij een hoop gebeurtenissen, maar zoonosen ontkennen en dan andere mensen uitmaken voor slapers...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 22:34

Ilse_123 schreef:
loriene schreef:
Sorry hoor maar mensen die beweren dat de leefwereld van wilde dieren te maken heeft met het virus neem ik niet meer serieus.



Sorry, hier wil ik wel even op inhaken. Er zijn veel dingen waar ik mezelf wat buiten houd omdat het niet mijn vakgebied is, zeker niet als het gaat om politiek.
Maar dit vind ik vervelend om te horen, kennelijk doen mijn collega biologie docenten/wildlife educatoren niet een goede zaak als er mensen zijn die ontkennen dat een virus iets te maken heeft met de manier hoe de mensheid omgaat met wildlife.

Bedankt Bigone, ik gooi er nog een paar achteraan: malaria, Marburg, Ebola, hondsdolheid, miltvuur, E-coli infectie, slaapziekte, Lyme, 1000den versies van Influenza, Zika, Nipah, gele koorts, lassa, tularemia, hendra en ieders favoriete bacterie uit de middeleeuwen: de pest. En dat is alleen wat ik nu even kan bedenken.

Ik kan best begrijpen dat je vraagtekens zet bij een hoop gebeurtenissen, maar zoonosen ontkennen en dan andere mensen uitmaken voor slapers...


_/-\o_

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 22:38

Ilse_123 schreef:
loriene schreef:
Sorry hoor maar mensen die beweren dat de leefwereld van wilde dieren te maken heeft met het virus neem ik niet meer serieus.



Sorry, hier wil ik wel even op inhaken. Er zijn veel dingen waar ik mezelf wat buiten houd omdat het niet mijn vakgebied is, zeker niet als het gaat om politiek.
Maar dit vind ik vervelend om te horen, kennelijk doen mijn collega biologie docenten/wildlife educatoren niet een goede zaak als er mensen zijn die ontkennen dat een virus iets te maken heeft met de manier hoe de mensheid omgaat met wildlife.

Bedankt Bigone, ik gooi er nog een paar achteraan: malaria, Marburg, Ebola, hondsdolheid, miltvuur, E-coli infectie, slaapziekte, Lyme, 1000den versies van Influenza, Zika, Nipah, gele koorts, lassa, tularemia, hendra en ieders favoriete bacterie uit de middeleeuwen: de pest. En dat is alleen wat ik nu even kan bedenken.

Ik kan best begrijpen dat je vraagtekens zet bij een hoop gebeurtenissen, maar zoonosen ontkennen en dan andere mensen uitmaken voor slapers...


Damn woman! Dat is serieus onderbouwde info! Misschien moet je iets met Biologie gaan doen :D ……

loriene
Berichten: 2581
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 23:15

Ilse_123 schreef:
loriene schreef:
Sorry hoor maar mensen die beweren dat de leefwereld van wilde dieren te maken heeft met het virus neem ik niet meer serieus.



Sorry, hier wil ik wel even op inhaken. Er zijn veel dingen waar ik mezelf wat buiten houd omdat het niet mijn vakgebied is, zeker niet als het gaat om politiek.
Maar dit vind ik vervelend om te horen, kennelijk doen mijn collega biologie docenten/wildlife educatoren niet een goede zaak als er mensen zijn die ontkennen dat een virus iets te maken heeft met de manier hoe de mensheid omgaat met wildlife.

Bedankt Bigone, ik gooi er nog een paar achteraan: malaria, Marburg, Ebola, hondsdolheid, miltvuur, E-coli infectie, slaapziekte, Lyme, 1000den versies van Influenza, Zika, Nipah, gele koorts, lassa, tularemia, hendra en ieders favoriete bacterie uit de middeleeuwen: de pest. En dat is alleen wat ik nu even kan bedenken.

Ik kan best begrijpen dat je vraagtekens zet bij een hoop gebeurtenissen, maar zoonosen ontkennen en dan andere mensen uitmaken voor slapers...


Ho ho!
Ik maak niemand uit voor slapers!!!!
Geen halve waarheden hier verspreiden,doen er al genoeg.