Laten jullie je wel of niet vaccineren?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Tiggs

Berichten: 7502
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 18:49

MarcoBorsato schreef:
[ [url=m/c12Sgk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze valt hier morgen op de mat. Hoef hem alleen nog maar goud te spuiten.


Hahaha cool!

Welkom in het Dunning-Krugerpark!


Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Laten jullie je wel of niet vaccineren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 18:51

Oh kak sorry, verkeerde topic! Moest in het gevaccineerden topic zijn!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Lynnepinny

Berichten: 2697
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Laten jullie je wel of niet vaccineren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:42

Ik twijfelde best lang, maar heb besloten me wel te laten vaccineren :) Ik vond het idee helemaal niet fijn, maar heb me nu beter ingelezen en vertrouw de boel inmiddels wel. Iemand die ik ken stuurde een mooie samenvatting van de werking van een mRNA vaccin, wat me wel gerust stelde. 8 juli de eerste prik, ik denk dat het Pfizer wordt.


Poekkie

Berichten: 7287
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Laten jullie je wel of niet vaccineren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:44

Ik heb de uitnodiging eergisteren gekregen en afgemeld.

Paardengek in hart en nieren!

VuurVleugels
Berichten: 1725
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:47

Lynnepinny schreef:
Ik twijfelde best lang, maar heb besloten me wel te laten vaccineren :) Ik vond het idee helemaal niet fijn, maar heb me nu beter ingelezen en vertrouw de boel inmiddels wel. Iemand die ik ken stuurde een mooie samenvatting van de werking van een mRNA vaccin, wat me wel gerust stelde. 8 juli de eerste prik, ik denk dat het Pfizer wordt.


*\o/* *\o/* *\o/*

Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Laten jullie je wel of niet vaccineren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:02

Ik heb inmiddels ook Pfizer gehad, benieuwd of ik wat ga merken nu mn DNA veranderd en er chimpanseevirussen in mijn arm zitten :=

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

VuurVleugels
Berichten: 1725
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:05

Mars schreef:
Ik heb inmiddels ook Pfizer gehad, benieuwd of ik wat ga merken nu mn DNA veranderd en er chimpanseevirussen in mijn arm zitten :=


Laat me weten als je brullende geluiden gaat maken. Ik heb Pfizer 2 weken geleden gehad, als jij wel gaat brullen en ik niet neem ik ff contact op met Pfizer dat ze me mijn pleziertje ontnomen hebben!

MarliesV

Berichten: 15147
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:07

Poekkie schreef:
Ik heb de uitnodiging eergisteren gekregen en afgemeld.


Moet je in Belgie je afmelden?

Hier maak je gewoon geen afspraak, je uitnodiging kan je gebruiken als
wc papier/wandbekleding/opeten/oud papier * (*doorhalen wat niet van toepassing is)

Lynnepinny, goed dat je jezelf zo verdiept hebt. En succes met je vaccinatie!

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:09

VuurVleugels schreef:
Mars schreef:
Ik heb inmiddels ook Pfizer gehad, benieuwd of ik wat ga merken nu mn DNA veranderd en er chimpanseevirussen in mijn arm zitten :=


Laat me weten als je brullende geluiden gaat maken. Ik heb Pfizer 2 weken geleden gehad, als jij wel gaat brullen en ik niet neem ik ff contact op met Pfizer dat ze me mijn pleziertje ontnomen hebben!


Ja goed!
Je hebt natuurlijk wel recht op de volledige wappie experience :j

Merk jij al iets van de chip in een het vaccin waardoor Poetin met je mee kan kijken wat je zoal uitspookt? Ik krijg nog geen verbinding met de Russische satelliet volgens mij, nog even kijken of mijn straling wel goed afgesteld staat.

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

MoniqueT

Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Laten jullie je wel of niet vaccineren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:11

Ik heb gisteren mijn tweede Moderna gekregen. Spierpijn … ik denk dat ik een mummie word!

Webshop - digital art: MoTekent

VuurVleugels
Berichten: 1725
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:17

Mars schreef:
VuurVleugels schreef:
Laat me weten als je brullende geluiden gaat maken. Ik heb Pfizer 2 weken geleden gehad, als jij wel gaat brullen en ik niet neem ik ff contact op met Pfizer dat ze me mijn pleziertje ontnomen hebben!


Ja goed!
Je hebt natuurlijk wel recht op de volledige wappie experience :j

Merk jij al iets van de chip in een het vaccin waardoor Poetin met je mee kan kijken wat je zoal uitspookt? Ik krijg nog geen verbinding met de Russische satelliet volgens mij, nog even kijken of mijn straling wel goed afgesteld staat.


Ja nou meid ik zou zweren dat ik Poetin gister naar me zag knipogen via de tv!

Hannanas
Berichten: 12994
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Laten jullie je wel of niet vaccineren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:19


Niet banketstaaf maar poetsen.

nps
Berichten: 1974
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:20

Mars schreef:
Merk jij al iets van de chip in een het vaccin waardoor Poetin met je mee kan kijken wat je zoal uitspookt? Ik krijg nog geen verbinding met de Russische satelliet volgens mij, nog even kijken of mijn straling wel goed afgesteld staat.


hihi, flauw :) Ik ook sinds maandag mijn eerste prik Pfizer gehad. Naast wat spierpijn in mijn arm de rest van de dag verder echt nergens last van. Alleen blijven er ineens verdacht veel metalen objecten aan mijn armen plakken... maar wacht, dat was ook al voor ik mijn vaccin kreeg (ik heb het getest met mijn vriend - bij ons beiden bleven lepels hangen aan onze zweet arm ;)). We spreken ook nog steeds geen Russisch met elkaar en ik heb ook nog niet de neiging over te stappen naar een Windows pc.

@lynnepinny - wat fijn dat je gerustgesteld bent! Het is en blijft een beetje spannend, maar komt helemaal goed. Succes bij de afspraak in juli!

MoniqueT

Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:23

nps schreef:
Mars schreef:
en ik heb ook nog niet de neiging over te stappen naar een Windows pc.

@lynnepinny - wat fijn dat je gerustgesteld bent! Het is en blijft een beetje spannend, maar komt helemaal goed. Succes bij de afspraak in juli!


Fijn Lynnepinny.

Enne … zelfs met mijn Mac het covidcertificaat op kunnen halen hier in Spanje. Wel tig keer beveiligingsinstellingen moeten omzeilen. :D :D

Webshop - digital art: MoTekent

Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:38

VuurVleugels schreef:
Ja nou meid ik zou zweren dat ik Poetin gister naar me zag knipogen via de tv!


Ah toppie, NWO here we come *\o/*

Mijn haar begint ook al te krullen, gezien wij gevaccineerden hersenloze schapen zijn die maar mee hobbelen klopt dat wel. Nog even en ik kan een trui breien van mn eigen wolletje!

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

mysa

Berichten: 10377
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:46

Hannanas schreef:
Wel goed om op te letten, kleine groep maar toch een verhoging te zien kwa percentage na Pfizer/moderna:
https://www.bloomberg.com/news/articles ... lDVOXNMUNo


0.00126% is weinig. Myocarditis en pericarditis komen ook voor als complicatie bij Covid. Weet alleen niet hoe vaak.

BigOne
Berichten: 38036
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:46

Hannanas schreef:
Wel goed om op te letten, kleine groep maar toch een verhoging te zien kwa percentage na Pfizer/moderna:
https://www.bloomberg.com/news/articles ... lDVOXNMUNo

Klopt, kans van 0,00001 %.( in de usa) En Corona doormaken is een veel groter risico op dezelfde aandoening. Maar een waarschuwing is altijd goed mits de realiteit ook vermeld word.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 16:08

Mars schreef:
Ik heb inmiddels ook Pfizer gehad, benieuwd of ik wat ga merken nu mn DNA veranderd en er chimpanseevirussen in mijn arm zitten :=

Naar wat ik vernomen heb zitten die chimpanseevirussen in het AstraZenecavaccin.Het Adenoverkoudheidsvirus uit chimpanseepoep.Maar goed,ik ben geen virologe (waar ik blij om ben overigens) en ik heb het ook allemaal uit diverse bronnen.Maar dit schijnt wel in de bijsluiter van AZ te staan.Mijn vriendin heeft die bijsluiter nl. opgevraagd.Toch heeft ze dit vaccin geaccepteerd vanwege de wereldwijde ernstige situatie.Zelf heb ik Pfizer gehad vanwege mijn leeftijd.

Blue_Eyes

Berichten: 20349
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Laten jullie je wel of niet vaccineren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 16:23

Het was een grapje anjali ;)


If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Laten jullie je wel of niet vaccineren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 16:24

Kak, ik had me zo verheugd op dat apenspul :\

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Hannanas
Berichten: 12994
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 16:38

mysa schreef:
Hannanas schreef:
Wel goed om op te letten, kleine groep maar toch een verhoging te zien kwa percentage na Pfizer/moderna:
https://www.bloomberg.com/news/articles ... lDVOXNMUNo


0.00126% is weinig. Myocarditis en pericarditis komen ook voor als complicatie bij Covid. Weet alleen niet hoe vaak.


Ja geloof ook dat ze het aan het Spike-eiwit linken, die zit natuurlijk in de vaccinatie. Zowel vaccinatie als het virus.

Niet banketstaaf maar poetsen.

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 17:23

Blue_Eyes schreef:
Het was een grapje anjali ;)

Grapje of niet,het is wel de waarheid.

Brainless

Berichten: 29658
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 18:27

anjali schreef:
Naar wat ik vernomen heb zitten die chimpanseevirussen in het AstraZenecavaccin.Het Adenoverkoudheidsvirus uit chimpanseepoep.Maar goed,ik ben geen virologe (waar ik blij om ben overigens) en ik heb het ook allemaal uit diverse bronnen.Maar dit schijnt wel in de bijsluiter van AZ te staan.Mijn vriendin heeft die bijsluiter nl. opgevraagd.Toch heeft ze dit vaccin geaccepteerd vanwege de wereldwijde ernstige situatie.Zelf heb ik Pfizer gehad vanwege mijn leeftijd.

Goh, de bijsluiter is gewoon online te vinden en ook over het virus wat is gebruikt.
Daar is helemaal niks geheimzinnigs aan en hoef je ook niet speciaal op te vragen.
Citaat:
Welke stoffen zitten er in dit middel?
Eén dosis (0,5 ml) bevat:
Chimpansee Adenovirus coderend voor de spike-glycoproteïne ChAdOx1-S van SARS-CoV-2
*, niet minder dan 2,5 × 108 infectieuze eenheden.
*Geproduceerd in genetisch gemodificeerde menselijke embryonale 293-niercellen (human embryonic
kidney, HEK) en door recombinant-DNA-technologie.
Dit product bevat genetisch gemodificeerde organismen (GMO’s, genetically modified organisms).
De overige hulpstoffen zijn L-histidine, L-histidine-hydrochloridemonohydraat,
magnesiumchloridehexahydraat, polysorbaat 80 (E 433), sucrose, dinatriumedetaat(dihydraat), water
voor injecties (zie rubriek 2 ‘Vaxzevria bevat natrium en alcohol’).

https://medicines.astrazeneca.nl/conten ... luiter.pdf

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

genja
Berichten: 3937
Geregistreerd: 12-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 19:02

Mars schreef:
Ik heb inmiddels ook Pfizer gehad, benieuwd of ik wat ga merken nu mn DNA veranderd en er chimpanseevirussen in mijn arm zitten :=


Laat me weten als je brullende geluiden gaat maken. Ik heb Pfizer 2 weken geleden gehad, als jij wel gaat brullen en ik niet neem ik ff contact op met Pfizer dat ze me mijn pleziertje ontnomen hebben![/quote]

Ja goed!
Je hebt natuurlijk wel recht op de volledige wappie experience :j

Merk jij al iets van de chip in een het vaccin waardoor Poetin met je mee kan kijken wat je zoal uitspookt? Ik krijg nog geen verbinding met de Russische satelliet volgens mij, nog even kijken of mijn straling wel goed afgesteld staat.[/quote]


Ik ben al volledig gevaccineerd met moderna en ik had gehoopt hier thuis nu eindelijk fatsoenlijk bereik met mijn telefoon te hebben . Nou ben gewoon voorgelogen nog steeds waardeloos bereik

OleJon
Berichten: 2494
Geregistreerd: 04-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 19:47

Wat me opvalt, is dat als je je niet laat vaccineren. Er van je word verwacht dat je je eigenlijk verantwoording aflegt. Dat slaat nergens op, ieder zijn keuze. Vraag ook niet waarom iemand zich wel laat vaccineren. Als je je niet laat vaccineren,lijkt het of je van een andere planeet komt of zo.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Janneke2, Sarah_Elise, wisja en 41 bezoekers