(Poll) Ervaringen AstraZeneca vaccin.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Welke bijwerkingen heb jij ervaren van het AstraZeneca vaccin?

Zere arm
126 (19%)
Hoofdpijn
103 (15%)
Koorts
74 (11%)
Verhoging
64 (9%)
Vermoeidheid
99 (15%)
Spierpijn
93 (14%)
Bult op de prikplek
34 (5%)
Roodheid op de prikplek
27 (4%)
Geen bijwerkingen
38 (5%)

Totaal aantal stemmen: 658


madeliefw

Berichten: 2659
Geregistreerd: 14-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 15:41

Ik heb mijn oproep ook gehadvoor 20 april en ik ben heel erg pro vaccineren maar ik laat deze kans toch aan mij voorbij gaan denk ik. Nu in nl ook een eerste dode. Ik ben wel vrouw tussen 20 en 60 (dat is nogal een range) haha, maar ik zet mijn leven liever niet in de waag om het landsbelang te dienen. En ik was echt tot voor kort pro vaccineren. Dan wacht ik wel tot we misschien allemaal pfizer krijgen.

De enige reden voor vaccinatie zou zijn om de ouderen te beschermen. Ik ben zelf niet bang om corona op te lopen. Maar ema gaat opnieuw onderzoek doen dus wacht het wel weer af.

Maar ik weet niet wat ik zou doen meggietommie...

[o]


madeliefw

Berichten: 2659
Geregistreerd: 14-10-05

Re: (Poll) Ervaringen AstraZeneca vaccin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 17:02

Nou er hoeft inderdaad niet meer getwijfeld te worden eventjes.

[o]

madeliefw

Berichten: 2659
Geregistreerd: 14-10-05

Re: (Poll) Ervaringen AstraZeneca vaccin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 09:58

Het punt is dat niet iedereen (ernstig) ziek wordt door corona. Ik schat die kans bij mijzelf erg klein. En ook al is er een piepkleine kans op trombose, ik krijg dan liever corona dan trombose. Daarnaast is het vaccin maar voor 60 procent effectief. Dan wacht ik liever tot iedereen pfizer ofzo krijgt, dat is wel 90 procent effectief en zijn dit soort dodelijke bijwerkingen niet bekend.

[o]

madeliefw

Berichten: 2659
Geregistreerd: 14-10-05

Re: (Poll) Ervaringen AstraZeneca vaccin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 12:40

Ik denk dat ze vooral blijven prikken met az omdat het het goedkoopste is. 3 euro per prik. Pfizer 17 en moderna 28 euro.

En ze hebben het natuurlijk al gekocht dus zonde om te verspillen. En tuurlijk werkt het. Maar ik persoonlijk vind het risico voor mij persoonlijk te groot. Ik hoef niet het landsbelang te dienen.

[o]

madeliefw

Berichten: 2659
Geregistreerd: 14-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 12:49

elnienjo schreef:
madeliefw schreef:
Ik denk dat ze vooral blijven prikken met az omdat het het goedkoopste is. 3 euro per prik. Pfizer 17 en moderna 28 euro.

En ze hebben het natuurlijk al gekocht dus zonde om te verspillen. En tuurlijk werkt het. Maar ik persoonlijk vind het risico voor mij persoonlijk te groot. Ik hoef niet het landsbelang te dienen.

Ze moeten toch bijdragen aan dat internationale programma dus dan zou ik AZ daar aan doneren en meer pfizers inkopen.


Want in arme landen is het niet erg dat er mensen doodgaan aan een vaccin... ethisch niet zo sterk.

[o]


madeliefw

Berichten: 2659
Geregistreerd: 14-10-05

Re: (Poll) Ervaringen AstraZeneca vaccin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 07:50

Hier ook in de zorg, ggz intramuraal en direct patiƫntencontact. Alles afgezegd inderdaad, zou deze week aan de beurt zijn. Ik hoop dat we nu pfizer krijgen eerlijk gezegd. Ben benieuwd wanneer die levering komt.

[o]

madeliefw

Berichten: 2659
Geregistreerd: 14-10-05

Re: (Poll) Ervaringen AstraZeneca vaccin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 12:57

Ik hoopte ook op pfizer nadat az werd gecanceld. Helaas is 't janssen geworden en nu twijfel ik dus weer. 4 mei ben ik aan de beurt maar twijfel dus om te wachten tot ik op basis van leeftijd aan de beurt zou zijn. Dat is of pfizer of janssen. Dus kan alsnog janssen zijn maar dan is er meer bekend denk ik.

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, GoogleAdsense, YandexBot en 19 bezoekers