Test met proef evenementen in Corona tijd

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mjetterd, Giolli, Sica, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dancertje

Re: Test met proef evenementen in Corona tijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 11:38

Eerlijk ik denk dat we eerder eens moeten kijken hoe we de bedrijven open krijgen die nu al zo lang gesloten zijn.
niet dat ik niemand een plezier gun en ja dit is ook het werk van deze mensen maar ik denk wel dat we eerst weer eens naar de kapper en zo moeten kunnen gaan

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 12:28

secricible schreef:
dancertje schreef:
Eerlijk ik denk dat we eerder eens moeten kijken hoe we de bedrijven open krijgen die nu al zo lang gesloten zijn.
niet dat ik niemand een plezier gun en ja dit is ook het werk van deze mensen maar ik denk wel dat we eerst weer eens naar de kapper en zo moeten kunnen gaan

het is onderzoek. Het is niet zo dat de evenementenbranche ineens weer open gaat in April.
Daarnaast is het de evenementenbranche zelf die hier werk maakt, dus alleen maar toe te juichen. Ik heb de kappersfederatie zoiets nog niet zien doen.
De evenementenbranche ligt al sinds maart stil, de kappers een paar weken. Over prioritering kan je dus ook nog wel discussiƫren.

eigen initiatief juich ik zeker toe het geeft mij een nare bijsmaak je mag niet naar de winkel enkel ophalen heb toch al wat lokale ondernemers zien omkiepen terwijl daar geen 500 man samen komen.

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 12:40

secricible schreef:
maar de evenementenbranche gaat dus ook niet open.... Ze doen gewoon een aantal onderzoeken nu.

Met daarin 500-1500 man vind ik nogal wat terwijl advies in thuis sfeer 1 persoon en 1x bezoek per dag is
het voelt gewoon heel dubbel

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 12:45

Kairos schreef:
dancertje schreef:

Met daarin 500-1500 man vind ik nogal wat terwijl advies in thuis sfeer 1 persoon en 1x bezoek per dag is
het voelt gewoon heel dubbel

Maar ze worden wel vooraf en achteraf getest, dat kun je van het gemiddelde thuisfeest niet zeggen :')

Zeker waar maar heb het ook niet zo zeer over een thuis feest maar alleen een simpel bezoekje als gezin nu ergens kan niet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie