Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
gomir schreef:Ellendige situatie! Via Google vind ik direct al meer van dit soort verhalen over budget air.
Vond ook dit telefoonnummer van BudgetAir: 020 - 206 1918 via een andere site. Geen idee of het nog werkt, maar valt te proberen.
Als je geen contact kunt krijgen zou ik hulp inschakelen.
Anoniem schreef:https://www.consumentenbond.nl/reisverz ... bij-onrust
Hier staat een interessant stukje met een voorbeeldbrief.
"Klachten over tussenpersoon/boekingskantoor
Is je vlucht geannuleerd en biedt de tussenpersoon geen goede oplossing? Of krijg je geen contact met de tussenpersoon/boekingsplatform? Gebruik voor een klacht dan de voorbeeldbrief van het ECC (opgesteld voor boekingsplatform Schipholtickets)."
veerledec schreef:Hun telefoonnummer bij de KvK en in hun algemene voorwaarden: +31 (0)20 702 7200.
https://s1.travix.com/budgetair/NL/buan ... ons-nl.pdf
Telefoonnummer van het moederbedrijf: 020 - 206 19 65
https://www.anvr.nl/anvrleden/detail.aspx?nummer=4664
San_Adios schreef:Hier hetzelfde probleem. Wij hadden via cheaptickets een vlucht met American Airlines naar Peru geboekt. Cheaptickets reageerde niet op onze mails, waarna wij American Airlines gebeld hebben. Die hebben ons een refund formulier laten invullen en een mail gestuurd wanneer zij het bedrag hadden overgeboekt. Uiteindelijk na 3 mails en 6 weken (vanaf dat cheaptickets het geld had), ben ik de CEO van travix gaan mailen. Via BOOS zijn emailadres kunnen achterhalen: jmangelaars@travix.com. Screenshot gestuurd van de mail van American Airlines dat het geld was overgemaakt en het boekingsnummer. Toen was het binen een week geregeld.
San_Adios schreef:Hier hetzelfde probleem. Wij hadden via cheaptickets een vlucht met American Airlines naar Peru geboekt. Cheaptickets reageerde niet op onze mails, waarna wij American Airlines gebeld hebben. Die hebben ons een refund formulier laten invullen en een mail gestuurd wanneer zij het bedrag hadden overgeboekt. Uiteindelijk na 3 mails en 6 weken (vanaf dat cheaptickets het geld had), ben ik de CEO van travix gaan mailen. Via BOOS zijn emailadres kunnen achterhalen: jmangelaars@travix.com. Screenshot gestuurd van de mail van American Airlines dat het geld was overgemaakt en het boekingsnummer. Toen was het binen een week geregeld.
fohadie schreef:Ben ik even blij dat ik via Expedia heb geboekt en eigenlijk met Vueling en Easyjet zou vliegen! Ik had van beide binnen twee dagen het geld terug. Moest ik wel voor bellen maar het werd meteen in orde gemaakt.
Balen dat het niet voor alle organisaties geld. Is budgetair of Xiamenair niet failliet?