-
Samy
-
- Berichten: 11075
- Geregistreerd: 16-07-02
Herkenbaar. Vanaf maart bezig geweest geld terug te krijgen van een boekingssite van mijn hotel. Hotel heeft gezegd dat het terug kwam.
Contact opgenomen met ConsumentenWijzer deze vertelde mij dat ze officieel binnen 14 dagen moeten terug storten, maar het termijn wel kunnen verlengen ivm Corona.
Ik heb mijn boekingssite een ultimatum gegeven en anders ging ik andere stappen ondernemen, welke kosten ik op hun zou verhalen, dag erna kreeg ik een mail dat ik niks terug kreeg want het hotel wilde dat niet en ik had geen annulering (heel frankrijk was gesloten), dus ik terug gemaild dat volgend contact via mijn jurist/advocaat zou lopen. Dag erna stond het geld op de rekening.
Soms moet je bluffen...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: anoukie88, Besje, BlueStocking, brennie85, carina, Carr_friesje, Danseresje, eva1969, IASCrawler, jana79, Jara, jokari, joyce83, JoyenUnory, Keizerinnnn, knockout1, Lian, Lottexxx, maava, Marcella, Muronia, MyrtheJ, nick_en_ik, RanjaRietje, Reusje_xx, Saartjuh_b, Sababber, Sannum, Sica, Tvko, Typhoon, xdniesje, xJurdyWonanx, xxxmh, YandexBot en 202 bezoekers