LAT-relatie en corona

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: LAT-relatie en corona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 18:45

Ik snap je! Vriendlief woont bij amsterdam, ik noord Friesland. Hij heeft vast werk (geen vitale baan, maar moet nog wel gewoon werken) , ik kan niet zomaar hier weg. We kijken ook wat nu en hoe, maar ik denk dat er een grote kans bestaat dat we elkaar lang niet zien.


Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: LAT-relatie en corona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 22:14

Femkee, doe je belangrijk werk bijv? moet je verplicht blijven? Anders verkas je nu toch naar je vriend en zit je daar de komende maatregelen uit?


Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: LAT-relatie en corona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 10:28

Ik denk ook wel ergens weer dat zijn Familie gelijk heeft Femke. Dat is ook waar wij tegen aan lopen hoor! Vriendlief en ik wonen dan beide in Nederland, maar geen rijbewijs. constant het wat als.. wat als.. wat als.. En dat maakt het zo onzeker dat we de keuze niet durven te maken. We zitten dus allebei in ons eigen huis.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 12:18

Huertecilla schreef:
Nogmaals; bekijk het eens anders.

Verreweg de meesten met het virus hebben nauwelijks tot geen symptomen maar ZE ZIJN WEL BESMETTELIJK!
Zelfs degenen waar je niet van houd, onbekenden, wil je niet besmetten.

´Redt levens; blijf thuis´ is een overheidscampagne op tv hier.


Tuurlijk heb je daar gelijk in, maar dat maakt de situatie niet vervelender of moeilijker. Als je al een LATrelatie hebt waarbij je elkaar alleen in bijv het weekend ziet, is het lastig om elkaar de komende tijd niet te zien. En dat kan lang duren. Het is wel een moeilijke periode.

Wij kunnen ook niet naar elkaar toe, de vrouw van een collega van vriendlief heeft waarschijnlijk misschien corona. Ik waag het er niet meer op, maar anders had ik er toch nog op gegokt.

Karlijn, Wij bellen sws altijd al veel. 3x per dag sowieso. Daarnaast zijn we beide gamers dus we gamen ook vaak. Dit kan gelukkig wel allemaal op afstand.
Misschien moet je hem ook even de tijd geven


Em_ schreef:
Hier twijfel, vriend woont in de provincie Drenthe en ik in Utrecht. We zien elkaar normaal altijd in het weekend. Uiteraard zitten we dan dichterbij elkaar dan 1,5 meter :') net als veel stellen die bij elkaar wonen natuurlijk. Wat is dan handig? Elkaar weken niet zien of gewoon naar elkaar toe gaan? Overigens heb ik nu alleen contact met m'n ouders en werk ik thuis. Ik ga alleen naar buiten voor boodschappen en paard en hou dan afstand van andere mensen.


Als je een auto hebt, niemand in het huis verkouden/hoesten/koorts enz heeft zou ik het er op durven wagen. Ik zou wel extra kleren meenemen

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 14:08

Em_ schreef:
Ladybird schreef:
Em_ schreef:
Hier twijfel, vriend woont in de provincie Drenthe en ik in Utrecht. We zien elkaar normaal altijd in het weekend. Uiteraard zitten we dan dichterbij elkaar dan 1,5 meter :') net als veel stellen die bij elkaar wonen natuurlijk. Wat is dan handig? Elkaar weken niet zien of gewoon naar elkaar toe gaan? Overigens heb ik nu alleen contact met m'n ouders en werk ik thuis. Ik ga alleen naar buiten voor boodschappen en paard en hou dan afstand van andere mensen.


Als je een auto hebt, niemand in het huis verkouden/hoesten/koorts enz heeft zou ik het er op durven wagen. Ik zou wel extra kleren meenemen


Thanks voor het meedenken!
Ik ga idd met de auto (nadeel is wel dat ik dan natuurlijk weer eerder moet tanken maar goed.. Daar moet je natuurlijk ook gewoon voorzichtig zijn). En we hebben beide geen klachten. Extra kleren is slim! Voor het geval dat..


Het schijnt dat de benzine goedkoop is :(:)

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: LAT-relatie en corona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:12

Vanwege de grote hoeveelheid aan topics die betrekking hebben op de coronacrisis, is er een speciaal subforum over corona gekomen namelijk CV Corona Vragen. Omdat dit topic over Corona gaat verplaats ik dit topic daarheen.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: LAT-relatie en corona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:46

Wat fijn prulletje! Geniet even van jullie samen <3

Saskia9 schreef:
Nou echt he... Wij zeiden gisteren ook al, gelukkig leven we in de tijd van internet.. Anders had ik het niet geweten hoor.. Nu kun je jog regelmatig beeldbellen etc..
Maar het is heel slopend en onzeker...



Zeker dit! maar dat deden wij al veel. Ik mis wel echt die knuffel nu die ik toch echt even nodig heb -O-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie