De inpakkers van bokt, waar zijn ze?

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

s_v

Re: De inpakkers van bokt, waar zijn ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:42

Oké, helemaal niet zo spectaculair dan wat sommigen hier maken, maar dit jaar heeft de Sint inpak Piet aan het werk gezet met de cadeautjes voor de kindjes van mijn klasje <:) :){
Inpak Piet had alleen enkel bruin papier, dus hij/zij moest even wat creatief zijn [o]
Afbeelding
En alles in de zak...
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 18:09

rayoow schreef:
Tja, mooi inpakken is niet mijn ding. Maar wel elk jaar 1 lastig kado _O-

Dit jaar voor de schoonbroer ~~}>

[ [url=m/iioTzj.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nog over de top lintjes erop

[ [url=m/eLXDis.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohh dankjewel, echt dankjewel voor de inspiratie _/-\o_

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:30

Mijn pakjes zijn niet zo mooi dan degenen die ik hier voorbij zie komen... Maar ik vind ze toch leuk geworden! :) Dat vindt onze kitten ook trouwens, ik hoop dat ze heel blijven :=
Afbeelding

s_v

Re: De inpakkers van bokt, waar zijn ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 19:21

Ik denk dat ik voorlopig (op een wasmand na, iemand daar suggesties voor :)) ) klaar ben met inpakken...
Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie