Adventskalenders 2018

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
XxLMMxX
Berichten: 3121
Geregistreerd: 22-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:24

koenlover schreef:
Ik heb de rituals adventkalender gekregen, vorig jaar had ik hem ook en vond ik hem echt heel leuk dus ben benieuwd naar dit jaar.

Ik zag dat Weleda dit jaar ook een adventkalender heeft, hele mooie producten maar ik vind m toch nogal aan de prijs dus ik twijfel nog even.

Waar kwam je die van weleda tegen? Interesse


XxLMMxX
Berichten: 3121
Geregistreerd: 22-03-12

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:25

Weet iemand hoe het met de bodyshop kalenders zit? Anders van de week maar even langs. Ik zag dat er drie kalenders uitgebracht werden. Maar vervolgens zie ik die duurste, die groene, nergens. Ook niet op de site?

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:50

XxLMMxX schreef:
koenlover schreef:
Ik heb de rituals adventkalender gekregen, vorig jaar had ik hem ook en vond ik hem echt heel leuk dus ben benieuwd naar dit jaar.

Ik zag dat Weleda dit jaar ook een adventkalender heeft, hele mooie producten maar ik vind m toch nogal aan de prijs dus ik twijfel nog even.

Waar kwam je die van weleda tegen? Interesse


Ik kwam hem tegen in de nieuwsbrief van Weleda zelf maar hij is onderandere hier te koop: https://www.biggreensmile.nl/products/w ... ladventbox

Saintelette

Berichten: 3178
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 10:31

Hebben jullie nog ideeen voor een adventskalender voor een man? Maar dan wel zonder alcohol.
Ik kan dus echt niets leuks vinden..

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[EJL-ITP] Gouden zonnestraaltje Isha een jaar lang ITP
[ITP] Golden Champagne Isha in de Surae

Samiyah

Berichten: 5867
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Groningen

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 11:59


[o]

Em_

Berichten: 2175
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 12:01

Samiyah schreef:
Ik had hetzelfde probleem dus heb een lege gekocht bij de Hema (deze: https://www.hema.nl/kerst/adventskalend ... 00431.html ) zo wordt hij ook super persoonlijk :)


Wat ga je er in doen? Ik heb ook een lege voor m'n ouders. Doe er cadeaus voor m'n moeder en vader in. Voor m'n moeder al veel (kleine) cadeaus gevonden. Voor m'n vader helaas nog niet haha.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 12:07

Voor de mensen die van nagellak houden, Essie heeft ook haar eigen adventskalender. Ga die denk ik binnenkort voor mezelf bestellen. Ben dol op Essie. <3

_kimm

Berichten: 1764
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-18 12:50

Ik ben afgestapt van de adventsdoosjes. Die gaan terug naar de winkel. Ik ga nu gewoon de cadeautjes inpakken en er de cijferstickers van de Hema opplakken. De cadeaus die ik in gedachte heb passen allemaal niet in de doosjes.

Samiyah

Berichten: 5867
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 13:08

Em_ schreef:
Samiyah schreef:
Ik had hetzelfde probleem dus heb een lege gekocht bij de Hema (deze: https://www.hema.nl/kerst/adventskalend ... 00431.html ) zo wordt hij ook super persoonlijk :)


Wat ga je er in doen? Ik heb ook een lege voor m'n ouders. Doe er cadeaus voor m'n moeder en vader in. Voor m'n moeder al veel (kleine) cadeaus gevonden. Voor m'n vader helaas nog niet haha.


Ik weet het nog niet helemaal, moet nog shoppen, maar had dit ongeveer in gedachte (maar er moet nog meer bij :D):

- (Kerst) sokken
- Klein flesje showerfoam van Rituals
- Cadeaukaart voor iets wat hij leuk vind
- Kerstchocola/bonbons oid
- Klein zakje pepernoten op 5 december
- Gezichtsmasker voor mannen
- Briefjes met dingen erop om samen te doen

Het is trouwens voor mijn man. :) De vakjes zijn nog best groot dus er past best veel in!

[o]

Connie

Berichten: 1828
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 13:13

Waarom maken jullie niet zelf een adventskalender? Dan kun je ook de grootte van de pakjes zelf bepalen. Bijvoorbeeld zo:

Afbeelding

Kijk vooral even op Pinterest: https://nl.pinterest.com/search/pins/?q ... &term_meta[]=advent%7Ctyped&term_meta[]=calendar%7Ctyped

Em_

Berichten: 2175
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 13:16

Leuke ideeën, Samiyah!

Ik gebruik de kleine boxjes van de Action en heb inmiddels de volgende dingen bedacht:
- waxinelichtjes (geur)
- chocolaatjes
- theezakjes
- nagellak
- mini parfum
- mini flesje alcohol
- pepernoten met sinterklaas
- zakje vogelzaad (voor hun vogelhuisje in de tuin)
- snoepjes voor konijn omdat ze daar een weekje op moeten passen

raket

Berichten: 4077
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 15:11

Ik maak hem ook zelf. Er gaan papiertjes met cijfers in de paadjes en de bakjes gaan in een mooie kist.

...

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:44

Leuk topic! Heb zelf de adventskalender van rituals, toch maar overwogen om hem te kopen.

Wat een leuk idee om zelf een adventskalender te maken.

irryproppy

Berichten: 328
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: overal waar de zon schijnt!!!:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:54

Ik heb een choco advenstkalender van de lidl voor mijn jongste,en een make-up adventskalender van big bazar voor mijn oudste.
Zoek er nog een voor mijn man.

Veni,Vidi,Vici
Carpe Diem

Spoiler:
Winterbuitenrit!

raket

Berichten: 4077
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 20:11

Ik hoop dat ze met black Gek dat die van de body shop in de aanbieding doen.
Ik heb het taai gehad, dus koop hem dan voor mezelf.

Ik maak voor mijn vriend een kalender. Heb me suf gezocht naar stickers met cijfers, zag ze uiteindelijk bij de wibra. Voor degene die ook op zoek zijn.

...

Dammie

Berichten: 3312
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 12:37

Die Primark kerstballen kalender lijkt mij erg gaaf, en dan elke dag een nieuwe disney bal in mijn boom hangen.
Alleen is die nog bij de Primark bij mij in de buurt te krijgen.
Iemand een idee wanneer die komt?

1 hp ought to be enough for anybody
[o]

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 12:51

als iemand die voor mij zou willen meenemen van de primark heel graag.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:48


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 13:52

Leuke plaatjes komen er hier voorbij!
Ik zit er aan te denken om voor iemand een adventskalender van Rituals of The Body Shop te kopen. 'k Zag dat ze wel behoorlijk prijzig zijn. Ik ken haar niet goed genoeg om te weten welke voorkeur ze heeft. Zou het de moeite waard zijn? En jullie een idee welke van de twee het leukst is?

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 14:56

Ik ken de exacte inhoud van de kalenders niet, maar over het algemeen gezien vind ik de producten van Rituals wat volwassener. The Body Shop heeft veel mierzoete fruitgeurtjes en zo.

Ik vond de kalender van Rituals vorig jaar onwijs tegenvallen. Er zaten zelfs dingen voor mannen in, hallo hee, dat sloeg echt nergens op... Ik kreeg hem cadeau, maar voor die waarde had ik me een hoop leukere dingen kunnen bedenken, zeg maar :=


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 15:07

Oh, dat is op zich wel fijn om te weten, bedankt voor het delen van je ervaring.
't Is toch een ding van 89 euro en voor dat geld kan ik ook een ander leuk kado kopen :)

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

raket

Berichten: 4077
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 15:19

Vorig jaar had de body shop wel veel korting op black friday. Maar ik ga hem dit jaar niet kopen. Voor mij i eerdaags te zoete luchtjes

...

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 20:46

watchthesky schreef:
Ik ken de exacte inhoud van de kalenders niet, maar over het algemeen gezien vind ik de producten van Rituals wat volwassener. The Body Shop heeft veel mierzoete fruitgeurtjes en zo.

Ik vond de kalender van Rituals vorig jaar onwijs tegenvallen. Er zaten zelfs dingen voor mannen in, hallo hee, dat sloeg echt nergens op... Ik kreeg hem cadeau, maar voor die waarde had ik me een hoop leukere dingen kunnen bedenken, zeg maar :=



Dat er dingen voor mannen in zit is toch niet raar?? Rituals heeft ook een mannen lijn en er staaf nergens dat de box specifiek voor dames is.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Adventskalenders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 22:15

Jammer zat te kijken voor die van bodyshop, houd wel van zoet. Maar ze zijn al uitverkocht

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Samiyah

Berichten: 5867
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 12:11

Dammie schreef:
Die Primark kerstballen kalender lijkt mij erg gaaf, en dan elke dag een nieuwe disney bal in mijn boom hangen.
Alleen is die nog bij de Primark bij mij in de buurt te krijgen.
Iemand een idee wanneer die komt?


Volgens Instagram is die Disney kerstballen kalender van Primark niet in NL te verkrijgen, wel jammer!

Ik vind het ook helemaal niet erg als er mannen producten bij zitten in die van Rituals, die gaan lekker naar mijn man. :D

Vandaag eindelijk mijn zelfgemaakte adventskalender voor mijn man afgemaakt, was nog best een uitdaging om leuke cadeautjes te vinden die in de vakjes pasten en waar hij echt wat aan heeft, maar het is gelukt! Heel benieuwd wat hij er van vind!

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, Berdien, BingBot, ComscoreBot, daiswees, Dayna, ElsbethG, Facebook, Grainey, IASCrawler, Jade91, Jorissie, Kaetibangsi, Kimmie235, lobkew, luuntje, LWDaisy, Nathalie__, Polarize, purny, salatiga1995, Vaiqua, Zwerte en 55 bezoekers