[Foto] Show je kerstdorp

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Show je kerstdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:06

heb zelf geen dorp, maar ga vaak wel even kijken bij De Boet in Hoogwoud die hebben prachtige landschappen staan met kerst


8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Show je kerstdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 10:06

Wat een mooie dorpen!
Hoe maken jullie de bergen?

Dit is mijn dorpje:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik had niet veel tijd om er iets moois van te maken, dus heb gewoon piepschuim gebruikt.

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

StonedRomy

Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Show je kerstdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 10:08

Ikzelf maak mijn bergen van natuurproducten. Houtblokken en stenen stapelen met mos ertussen.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 22:43

Ik haal dit topic weer even onder het stof vandaan.
Langzaam maar zeker worden er door het hele land weer kerstshows geopend en dat betekent: kerstdorpen bewonderen!
Wij gaan dit jaar ook beginnen met Lemax. Eind vorig jaar en vanmorgen hebben we al e.e.a. gekocht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarbij wil ik heel graag nog de New majestic christmas tree met daaromheen een koortje en de Clock tower. Dan hebben we wel voldoende groot spul maar het lastigste vind ik om de mensjes te kiezen en de boel aan te kleden.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
In principe kan het natuurlijk niet mis gaan, het is allemaal even leuk maar met zoveel keuzes zie ik door de bomen het bos niet meer.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Angelaa2, Drico, Facebook, furious, goesju, HighFly_, IASCrawler, Mo_86, Pharootz, serenta, TessaxQuincy, Vinny12511, YandexBot en 183 bezoekers