DIY kersttopic

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

DIY kersttopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 16:27

Ik weet niet of t mag of ergens anders onder valt, maar aangezien ik nogal van het knutselen en diy ben, lijkt het me leuk om hier een topic over aan te maken. Ik heb al een paar leuke ideeën, maar ben er verder nog niet heel druk mee bezig.
Ik maak ook graag eigen kerststukken, vorig jaar had ik m helemaal over mn dressoir liggen.

Eerste idee wordt dit voor mijn vriend:
Afbeelding

Hij is fan van Ferrari en heeft een aantal van die miniatuur autotjes ergens boven liggen. Hij heeft ook schaalmodellen, dus misschien gebruik ik die ook wel. Die zijn zo'n 25 cm lang.


lideli

Berichten: 2434
Geregistreerd: 21-03-10

Re: DIY kersttopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:12

Oh wat leuk zeg!
Misschien maak ik ook wel zoiets maar dan voor mijn moeder of oma {:)

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: DIY kersttopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:19

Leuk idee :j

Ik ben nog niet verder gekomen dan lichtjes in een gistingsfles te laten zakken, maar het is dan ook nog wat vroeg voor kerstspul. Ik lees mee! Wil dit jaar weer eens wat meer kerst in huis :j

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:20

O ontzettend leuk, ik sluit mij aan! Ik ben vaak dat ik na sinterklaas (5 december) alles ga decoreren. Maar verwacht dat het misschien al wel iets eerder is!

Anoniem

Re: DIY kersttopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:14

Ja ik ga na Sinterklaas ook pas echt los hoor, maar alleen die stolp wil ik vandaag alvast doen, niet zozeer kerst, maar meer winterstijl.

Dit was mijn kerststuk van vorig jaar.
Afbeelding

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 13:24

O wauw prachtig! Ik wil dat idee in helemaal bovenaan ook misschien gaan maken voor mijn beste vriendin. Lijkt me echt leuk. Zij is altijd extreem creatief en maakt allemaal leuke dingen voor mij, dus nu ga ik eens verassen met iets wat ik zelf gemaakt heb :D

Ik zag dit ook, ziet er ook leuk uit:
Afbeelding

ontherun
Berichten: 4942
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: DIY kersttopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 13:34

Oh die laatste is gaaf! Ik vrees alleen dat mijn kat er net zo over denkt maar da om ermee te spelen _O-

Dat idee van je Op jolien heb ik vorig jaar gemaakt, in een pot. Was hartstikke makkelijk en superleuk!


Anoniem

Re: DIY kersttopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 14:05

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo dat was makkelijk :D
Die hierboven is idd ook mooi! Ik zou dat kunnen doen met een tak van mn eigen eucalyptus. :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie