[FOTO] show je kerstboom

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 09:47

Nouja alleen ballen, sommige hebben de mooiste dingen erin hangen. Van die gave houten hangers en van die rozen oid. Wil ik ook :j
Jullie boom is ook mooi! Leuk maatje zo :D

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:20

Goldie schreef:
Nouja alleen ballen, sommige hebben de mooiste dingen erin hangen. Van die gave houten hangers en van die rozen oid. Wil ik ook :j
Jullie boom is ook mooi! Leuk maatje zo :D


Oh ik ben niet zo van al doe over dr top dingen. Vind die van jou juist smaakvol, maar heeft wel variatie in kleur en modellen. En de slingertjes die je er in hebt hangen

meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:36

Afbeelding

Mijn boompje. Al vind ik dat er nog veel meer inmoet!

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 12:00

Afbeelding
Dit jaar is hij wat breder dan voorgaande jaren, kwam niet helemaal goed uit met de lampjes :'). Kerstboom kreeg ik gratis toen ik inkopen deed bij de groothandel 8-).
Heb er witte en lichtblauwe ballen in hangen en daarnaast houten hangers met sterren, kerstboompjes, vogeltjes en egels.

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 12:23

Ben niet tevreden... vorig jaar heeft de hond (pup) de kerstboom omgetrokken en zijn er veel ballen gesneuveld. Verwacht dat ze hem dit jaar laat staan. Maar goed, wilde dus witte plastic ballen erbij maar ben hoogzwanger en ga de weg even niet op met dit weer om ze te kopen. Wel bedankt voor de tips! Dus moeten het hier maar mee doen. Volgend jaar wil ik ook andere lampjes, wat groter.

Zo was ie vorig jaar (ongeveer 2 dagen gestaan):

Afbeelding

En zo dit jaar:

Afbeelding

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 17:44

madeliefw schreef:
Ben niet tevreden... vorig jaar heeft de hond (pup) de kerstboom omgetrokken en zijn er veel ballen gesneuveld. Verwacht dat ze hem dit jaar laat staan. Maar goed, wilde dus witte plastic ballen erbij maar ben hoogzwanger en ga de weg even niet op met dit weer om ze te kopen. Wel bedankt voor de tips! Dus moeten het hier maar mee doen. Volgend jaar wil ik ook andere lampjes, wat groter.

Zo was ie vorig jaar (ongeveer 2 dagen gestaan):

[ [url=m/FTCkiV.jpg]Afbeelding[/url] ]

En zo dit jaar:

[ [url=m/hjcABV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die foto met de pup. Ligt prinsheerlijk te slapen alsof er niks aan de hand is :+

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:47

Hij staat! *\o/*

Afbeelding

Mijn pronk ornament:
Afbeelding

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 00:07

Jeetje wat een mooie bomen komen er voorbij! Die met dat groen is ook gaaf!

En ik snap t oranje ook wel, heb ik ook in huis :D alleen niet in Mn boom

Met opzetten ben ik halverwege, wàt een gedoe iedere keer :')
Laatst bijgewerkt door Cer op 13-12-17 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Angelaa2
Berichten: 4226
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 00:07

Mooie bomen komen er voorbij!

Dit is onze boom met allerlei gekleurde ballen;
(Mn ouders hebben ook zo’n gekleurd festijn incl gekleurde lampjes :)) )
Afbeelding

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 08:11

Ouders hebben meestal alle kleuren ballen omdat er voor 40/50 jaar aan verzamelde ballen inhangen.Bij mijn ouders ook.Nog ballen uit onze kindertijd ;)

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 08:37

Oh die kersttuin, ik hou dr van :D Ik zou zelf ook zoiets doen als ik een tuin zou hebben denk :j

En als je het zo ziet, heeft een echte boom zeker wel charme :) Alleen kan ik een kunstboom zo handig in de juiste vorm vouwen :')

Dat schaatsje en de sleutel in de boom van Kelly_J, ook superleuk! Wat voor kleuren zijn het eigenlijk?

Overigens, Kikkerdril, ik vind een close up van de piek dan wel noodzakelijk hoor :j :D Nu is de boom echt onthoofd .. :oo

Ohh en die boom op die slee, ook een superleuk idee!! De onderkant is inderdaad vaak wel een dingetje, maar dit is echt leuk opgelost :j

Overigens, Morpheus.. hebben jullie de boom en de guirlande zelf versierd?? Wat een werk!! :oo wel heeeeel gaaf!

Een eerste boom in je eerste huis, ja dat is echt wel bijzonder inderdaad.. en wat een chique boompje, ook zo leuk!

Zo jammer dat ik niet 4 bomen in huis kan zetten :')

En staat de boom nog, Madelief? :D

Met de katten vroeger moesten we ook kijken wat en hoe we precies deden, maar nu geen dieren meer, dus alles kan :D

Morpheus81
Berichten: 570
Geregistreerd: 23-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 09:18

Cer schreef:
Overigens, Morpheus.. hebben jullie de boom en de guirlande zelf versierd?? Wat een werk!! :oo wel heeeeel gaaf!


Dank je wel! Haha ja....en inderdaad is dat veel werk....gelukkig altijd wel hulp van mijn moeder. Ik doe op dag 1 de boom of bomen en/of guirlande neerzetten/ophangen en de lampjes erin en dan op een andere dag decoreren. Anders is het helemaal niet te doen. Opruimen doe ik wel altijd in 1 dag.

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 09:31

Cer schreef:
Oh die kersttuin, ik hou dr van :D Ik zou zelf ook zoiets doen als ik een tuin zou hebben denk :j

En als je het zo ziet, heeft een echte boom zeker wel charme :) Alleen kan ik een kunstboom zo handig in de juiste vorm vouwen :')

Dat schaatsje en de sleutel in de boom van Kelly_J, ook superleuk! Wat voor kleuren zijn het eigenlijk?

Overigens, Kikkerdril, ik vind een close up van de piek dan wel noodzakelijk hoor :j :D Nu is de boom echt onthoofd .. :oo

Ohh en die boom op die slee, ook een superleuk idee!! De onderkant is inderdaad vaak wel een dingetje, maar dit is echt leuk opgelost :j

Overigens, Morpheus.. hebben jullie de boom en de guirlande zelf versierd?? Wat een werk!! :oo wel heeeeel gaaf!

Een eerste boom in je eerste huis, ja dat is echt wel bijzonder inderdaad.. en wat een chique boompje, ook zo leuk!

Zo jammer dat ik niet 4 bomen in huis kan zetten :')

En staat de boom nog, Madelief? :D

Met de katten vroeger moesten we ook kijken wat en hoe we precies deden, maar nu geen dieren meer, dus alles kan :D

Haha ja klopt, ik zal dit weekend even een close up maken! Wij ook helaas geen dieren meer maar de honden bleven er meestal redelijk af :p

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:33

Afbeelding

Afbeelding


Ik zag al die mooie bomen met boa's voorbij komen dus ik dacht dat wil ik ook :p hop naar action. Na een half uur zoeken gevonden bij de feestartikelen. Alleen maar felle kleuren en zwart (wilde wit maar dat hadden ze niet dus voor zwart gegaan) en nog wat te gekke maskers gescoord voor erin. Ik ben tevreden met mijn kleine smalle boom dit jaar

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 18:05

Ohh Morpheus die guirlande <3

Roosch

Berichten: 36646
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:08

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:D

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:43

Roosch schreef:
[ [url=m/0pktmd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tD8Nin.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0mA3sF.jpg]Afbeelding[/url] ]

:D


Is het vormpje erin een kattenkopje of zie ik het verkeerd? :+

Roosch

Berichten: 36646
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:45

Haha dat zie je helemaal goed! Zie mijn onderschrift voor de stappen :))

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:45

Roosch schreef:
Haha dat zie je helemaal goed! Zie mijn onderschrift voor de stappen :))


Wat apart wel heel leuk bedacht!

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 02:24

Dit is de kerstboom op mijn stagebedrijf. Samen met de cliënten hebben we hem versierd. Daarna heeft het kinderdagverblijf nog allerlei zelfgemaakte dingen ingehangen, grappig want die versiering hangt ook op kinderhoogte :D Ik vind hem prachtig! En ja: hij is tweedelig :’)
Afbeelding