Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Andreeaa

Berichten: 811
Geregistreerd: 04-03-10
Woonplaats: Hongarije

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:34

sorry sunny44 ik ben niet jou Secret santa :o

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:42

Pikkepor schreef:
Haha dat pakje in de gordel :')

Hee Borstnoot! Leuke nieuwsgierige snorrenhond!! Wij hebben een Ierse terriër (maatje kleiner) maar gegarandeerd dat die ook met zijn snor vooraan staat als het pakje binnen is!


Wat leuk! Ben benieuwd naar je foto's. :9

Tess__

Berichten: 1067
Geregistreerd: 18-12-05
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:49

Gisteravond kwam ik na een lang weekend werken moe en verrot thuis met het idee. Kleine man onder de douche en een dikke knuffel en klaar voor vandaag. Maaaaaaar mijn SSS was binnen en er was iemand van 2,5 heeeeeel hyper aan t wachten tot mama thuis kwam...


Afbeelding
Mamaaaaaaaa er is een kadooootje gaan wij samen papiertjes scheuren? <3

Toen de doos eenmaal open ging werd hij helemaal gek. Overal kerstballen!

Afbeelding
Én cadeaus. Het grootste bovenop was meteen al voor hem en toen dat eenmaal uitgepakt was was het beest los :').

We hebben heerlijk kneuterig samen op de grond gelegen en alles uitgepakt en bestudeerd. Je zou verwachten dat hij gelukkig werd van z'n speelgoed. Maar nee meneer werd bizar blij toen ik de Tiny Tony karamel zeezout uitpakte. Oh mamaaaaa sjokolaaaaaa mag jij niet is lekker voor Mees *\o/*.

En toen dacht ik huh ik mis de hint. Dus als een volleerd Lingo-er nog een keer grabbelen in de ballen. Maar nee hoor. Totdat manlief ineens zei heuj er staat een letter op die bal. En op die en op die.

Afbeelding

Lieve Rambogirl ik weet zeker dat jij mijn lootje was. Wat heb je ons verwend en wat was het een feestje om uit te pakken. Uiteraard heb ik de Tiny Tony gauw verstopt voor een zwak moment :)). Heel erg bedankt voor de toffe cadeaus!!!

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:53

Ik vond een ‘we hebben je gemist’ kaartje in mijn brievenbus, zou dat mijn pakketje zijn **\O/** moet dus wel nog tot morgen wachten dat ik hem kan ophalen...

M_D_H
Berichten: 17471
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:56

SSS Beheer Mededeling voor Lovehaffie

Citaat:
Jouw Secret Santa vertelde mij dat de hints geen betrekking hebben op een naam... Je moet dus nog even verder zoeken

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:05

Nymphe: ik kan maar 1 iemand vinden in de lijst die S L K in zijn/haar naam heeft! Nog even goed de lijst doornemen dus!

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:16

Moirin schreef:
Memories schreef:
Hier was (of is?) het ook wachten op een pakketonderdeel wat maar niet komen wou (wil?)... maar is ie al gekomen en nu met de postbode mee? Of zelfs al afgeleverd maar nog niet geraden? Of zou ie nog op de post moeten? Wat een vergeetachtigheid toch deze tijd van het jaar :=


En dat met 'Memories' als gebruikersnaam :+



Haha hilarisch, had ik zelf niet bij stilgestaan :') oh sweet irony :')

En nog meer pakketjes binnen, heel lief en leuk gedaan weer <3

Ik wacht nog vol spanning af! Morgen en donderdag vrij dus hoop dat ie van die dagen komt, woensdag ben ik waarschijnlijk ook nog wel net op tijd om het pakket te ontvangen *\o/* vanaf vrijdag word het een lastig verhaal maar ik hoooooop dat de post niet zo traag is :+

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:17

Tess_ wat een leuk pakket, je zoontje is ook goed verwend zo te zien :)

Rambogirl

Berichten: 3587
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:17

Tess__ schreef:
Gisteravond kwam ik na een lang weekend werken moe en verrot thuis met het idee. Kleine man onder de douche en een dikke knuffel en klaar voor vandaag. Maaaaaaar mijn SSS was binnen en er was iemand van 2,5 heeeeeel hyper aan t wachten tot mama thuis kwam...


[ [url=m/NF2QWg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mamaaaaaaaa er is een kadooootje gaan wij samen papiertjes scheuren? <3

Toen de doos eenmaal open ging werd hij helemaal gek. Overal kerstballen!

[ [url=m/Rv4PXt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Én cadeaus. Het grootste bovenop was meteen al voor hem en toen dat eenmaal uitgepakt was was het beest los :').

We hebben heerlijk kneuterig samen op de grond gelegen en alles uitgepakt en bestudeerd. Je zou verwachten dat hij gelukkig werd van z'n speelgoed. Maar nee meneer werd bizar blij toen ik de Tiny Tony karamel zeezout uitpakte. Oh mamaaaaa sjokolaaaaaa mag jij niet is lekker voor Mees *\o/*.

En toen dacht ik huh ik mis de hint. Dus als een volleerd Lingo-er nog een keer grabbelen in de ballen. Maar nee hoor. Totdat manlief ineens zei heuj er staat een letter op die bal. En op die en op die.

[ [url=m/9wNodn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lieve Rambogirl ik weet zeker dat jij mijn lootje was. Wat heb je ons verwend en wat was het een feestje om uit te pakken. Uiteraard heb ik de Tiny Tony gauw verstopt voor een zwak moment :)). Heel erg bedankt voor de toffe cadeaus!!!


Ik ben idd jouw SS.
Het gedichtje was ook een hint trouwens. Elke beginletter naar beneden toe vormt mijn naam. Ik ben blij dat je het een leuk pakket vind!

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:21

ah wat leuk weer allemaal zeg!!! <3

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:22

Gevonden!
FennaK, als jij mijn secret santa niet bent, dan eet ik m'n schoen op.
Super super bedankt voor het prachtige pakket, ik ben helemaal blij! *\o/* <3

Tess__

Berichten: 1067
Geregistreerd: 18-12-05
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:25

Rambogirl schreef:
Tess__ schreef:
Gisteravond kwam ik na een lang weekend werken moe en verrot thuis met het idee. Kleine man onder de douche en een dikke knuffel en klaar voor vandaag. Maaaaaaar mijn SSS was binnen en er was iemand van 2,5 heeeeeel hyper aan t wachten tot mama thuis kwam...


[ [url=m/NF2QWg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mamaaaaaaaa er is een kadooootje gaan wij samen papiertjes scheuren? <3

Toen de doos eenmaal open ging werd hij helemaal gek. Overal kerstballen!

[ [url=m/Rv4PXt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Én cadeaus. Het grootste bovenop was meteen al voor hem en toen dat eenmaal uitgepakt was was het beest los :').

We hebben heerlijk kneuterig samen op de grond gelegen en alles uitgepakt en bestudeerd. Je zou verwachten dat hij gelukkig werd van z'n speelgoed. Maar nee meneer werd bizar blij toen ik de Tiny Tony karamel zeezout uitpakte. Oh mamaaaaa sjokolaaaaaa mag jij niet is lekker voor Mees *\o/*.

En toen dacht ik huh ik mis de hint. Dus als een volleerd Lingo-er nog een keer grabbelen in de ballen. Maar nee hoor. Totdat manlief ineens zei heuj er staat een letter op die bal. En op die en op die.

[ [url=m/9wNodn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lieve Rambogirl ik weet zeker dat jij mijn lootje was. Wat heb je ons verwend en wat was het een feestje om uit te pakken. Uiteraard heb ik de Tiny Tony gauw verstopt voor een zwak moment :)). Heel erg bedankt voor de toffe cadeaus!!!


Ik ben idd jouw SS.
Het gedichtje was ook een hint trouwens. Elke beginletter naar beneden toe vormt mijn naam. Ik ben blij dat je het een leuk pakket vind!


Nu je het zegt.... en ik maar zoeken :')

snoopydogy

Berichten: 2220
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:26

zo na veel moeite me fotos te uploaden hier mijn fotos
super leuk pakket ben er echt mega blij mee zelfs de poesjes hebben de muizen al
gevonden en worden al door de hele woon kamer geslingerd
nu nog ff kijken wat ik met de hint aan moet met
al die cijfers
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
M_d_H
desiree ben jij heel toevalig mijn sss

Nymphe

Berichten: 506
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: omgeving Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:39

Rena100 schreef:
Nymphe: ik kan maar 1 iemand vinden in de lijst die S L K in zijn/haar naam heeft! Nog even goed de lijst doornemen dus!


Ooh echt. Als ik straks weer thuis ben ga ik meteen weer zoeken dan! *\o/*

Dankje voor het mee zoeken!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:43

Snoopydogy leuk pakket heb je gehad, wat zit er in dat blikje? Ik ben er al uit wie jouw SS is :D

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:50

Goldie schreef:
Snoopydogy leuk pakket heb je gehad, wat zit er in dat blikje? Ik ben er al uit wie jouw SS is :D

Ik zie m ook! Haha

snoopydogy

Berichten: 2220
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 17:04

Is een spel

snoopydogy

Berichten: 2220
Geregistreerd: 20-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 17:09

Goldie schreef:
Snoopydogy leuk pakket heb je gehad, wat zit er in dat blikje? Ik ben er al uit wie jouw SS is :D



Wie dan hahab

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 17:13

borstnoot schreef:
Gevonden!
FennaK, als jij mijn secret santa niet bent, dan eet ik m'n schoen op.
Super super bedankt voor het prachtige pakket, ik ben helemaal blij! *\o/* <3


Haha kan niet missen he! :D

Heel graag gedaan! Ben blij dat jij er zo blij mee bent!

Nymphe

Berichten: 506
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: omgeving Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 17:54

Maaike_melis ben jij mijn SS? *\o/* Ik ben je berichten even langs gegaan en je woont in inderdaad in een regio waar 5-10 cm sneeuw is gevallen en je bent creatief dus dat past perfect bij de waxinelichthouders en de gehaakte sjaal :D

Stom dat ik vanochtend over je naam heb heengelezen :o

M_D_H
Berichten: 17471
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 17:55

snoopydogy schreef:
zo na veel moeite me fotos te uploaden hier mijn fotos
super leuk pakket ben er echt mega blij mee zelfs de poesjes hebben de muizen al
gevonden en worden al door de hele woon kamer geslingerd
nu nog ff kijken wat ik met de hint aan moet met
al die cijfers
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
M_d_H
desiree ben jij heel toevalig mijn sss

Nope, ik ben het niet Willemieke...
Maar ik ben wel erg benieuwd hoe je op mij gekomen bent :j

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 18:39

Nog steeds niks hier. Ik begin een beetje bezorgd te worden maar we hebben nog eventjes gelukkig.

Devil_ina

Berichten: 743
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: In een dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 18:46

Hier ook nog steeds niks :+ , maar ik ben een geduldig mens.

Geniet heel erg van alle leuke pakketten die voorbij komen, en natuurlijk straks van mijn lootje als die aangekomen is :j

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 18:54

Ik denk al een week elke dag 'nú zal 'ie er toch wel zijn' en naarmate het einde nadert is de kans ook steeds groter :)) Maar volgens mij is vandaag de pakket bezorgd tijd al voorbij, dus morgen weer een kans! Of overmorgen, of die dag daarna.. :Y) [&]

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 18:58

SpeechLess schreef:
Ik denk al een week elke dag 'nú zal 'ie er toch wel zijn' en naarmate het einde nadert is de kans ook steeds groter :)) Maar volgens mij is vandaag de pakket bezorgd tijd al voorbij, dus morgen weer een kans! Of overmorgen, of die dag daarna.. :Y) [&]


of de postbezorger heeft hem zelf gehouden :')