Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_D_H
Berichten: 17471
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:56

Mandyy schreef:
Niet bij iedereen is evenveel in de berichten te vinden. ;)

Dat en voorgaande jaren werden dezelfde vragen gesteld alleen dan via pb. Ik doe het openbaar omdat sommige vragen de deelnemers laat nadenken over wat ze zelf zouden willen in zo'n geval en er daardoor weer een gesprek komt over wensen.

Dat zag je in het begin veel.

Vraag: hou je van lezen.
Andere deelnemer: oh goed dat dit genoemd wordt, ik hou van lezen en ik lees dit soort boeken.

Vandaar dat ik het openlijk plaats, maar er zijn niet meer of andere vragen dan voorgaande jaren.

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:02

Ik heb al eerder hier gezegd dat ik slaapmaskertjes spaar, maar ik ben er twee weken geleden eentje kwijt geraakt toen ik voor een concert in de rij lag -O- Dus ze zijn nu extra extra extra welkom _/-\o_

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14468
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:04

Ik heb inmiddels een goed gevuld pakket :D verwacht nog één cadeautje, maar die moet nog binnenkomen. In het weekend alvast het grootste gedeelte gaan inpakken, kijken of het in de doos past :oo ... En die ook versieren. Heb een idee voor een hint, maar daar denk ik nog even over

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:34

Dat gevoel met die vragen had ik ook een beetje. Ik denk ook door de vragen nu zo in het topic te zetten dat meer mensen vragen gaan stellen, omdat ze zien dat anderen het ook doen. Overigens kon ik bij 1 van de vragen laatst het antwoord makkelijk in de berichten terugvinden, dus dat vond ik wel apart :o

Ik ga morgen of dit weekend denk ik nog weer wat dingetjes kopen :D Ik ben zo bezig met mijn lootje dat ik bijna vergat dat ik zelf ook iets krijg :+ Ik ben wel echt super benieuwd! Maar de hele verrassing en dingen uitpakken vind ik al helemaal leuk, dus ik vind het sowieso wel leuk :D Ik ben echt net zo'n klein kind wat cadeautjes krijgen betreft :):) :')

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:43

pimaude schreef:
Absoluut niet naar bedoelt.. maar is het echt nodig zulke specifieke vragen te stellen? :-) een allergie oid zou ik kunnen voorstellen, maar vragen over of je badspullen wilt.. niet onaardig bedoelt, maar waar is de creativiteit?:D

Beetje rare reactie. Hoe wil jij wat gaan doen als er niks in de berichtjes gevonden kan worden? Nu heb ik geluk dat mijn lootje veel post en actief is.. en misschien zijn die vragen wel om in de ‘val’ te lokken. Dat de vragen gesteld worden, betekent niet meteen dat die producten in de doos zitten.

Ik snap zeker dat het voor sommige mensen erg lastig is. Dus heeft niks met creativiteit te maken.

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:27

Als mijn lootje niks post ga ik er vanuit dat alles goed is En kan ik dus het pakket vullen met wat ik wil.
Mijn lootje heeft ook niet echt hele specifieke dingen gepost maar dat vind ik juist leuk

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:28

Dat is het toch het hele idee? :')

Licor

Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:36

Maar je wilt natuurlijk wel dat je lootje het ook leuk vind.. dus opzich snap ik de vragen wel om n beter idee te krijgen van iemand

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:38

Maar daar kies je toch zelf voor als je weinig post?

Licor

Berichten: 2944
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:42

Ja natuurlijk!
Maar dat is als santa natuurlijk niet zo leuk.. zeker niet als het dan achteraf tegen valt ;)

Owja mocht mijn ss nog een idee nodig hebben.. ik ben op zoek naar led spotjes voor boven mn eettafel.. deze moeten alleen wel op baterijen of met een stekker zijn wat er zit verder geen aansluiting op t lichtnet ;)

Edit: is overigens geen moeten ofzo natuurlijk he! Ik geloof dat er uit mn posts vanalles te halen valt wat ik leuk vind en ik wordt graag verrast! :D

Jorex

Berichten: 9933
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:44

@Donna ik heb ook een lootje dat weinig heeft gepost, maar nu ga ik des te creatiever mijn inhoud verzinnen, dus alleen maar leuk. Het maakt mij dan ook erg weinig uit, zolang ik maar iets kan met de info die ik heb.

Ik moet overigens een nieuwe hint verzinnen, het aantal cadeaus is teveel geworden voor mijn oude hint idee.

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:51

Maar wat de een veel vind is voor de ander weinig? Want ik vind dat ik veel bok maar ik weet zeker dst er hier bokkers zijn die mij uitlachen om mijn aantal posts :+

Ik vind de creativiteit en moeite altijd het leukst die iemand voor mij neemt, ultieme kerstgedachte :D

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:58

Fenna dat zei ik dus ook.

Ik vind het sowieso leuk
Ik hou van shoppen en van cadeautjes!

M_D_H
Berichten: 17471
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 01:04

Ach, iedereen moet zelf weten of ze dingen vragen, het kan natuurlijk ook een dwaalspoor zijn... Dat zou ik namelijk doen :') _O-

Maar goed, ik heb vorig jaar ook geroepen dat ik het volgende jaar kaarten zou sturen om mijn lootje gek te maken en dat heb ik ook niet gedaan... Of wel? Of nog niet? Of toch wel... <<) ~~}>

IlonavL

Berichten: 1163
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 01:12

Kan zijn dat ik ernaast zit hoor, maar ik 'proef' ook een beetje onzekerheid bij mensen. Wat super goed en lief bedoeld is want volgens mij wil iedereen zijn lootje heel erg blij maken en vooral niet teleurstellen :) Snap ik wel! Maar er is ook al best vaak aangegeven dat het hele idee van je best doen en oprecht moeite doen voor een ander al heel erg gewaardeerd wordt :j

Edit: oh haha, niet goed gelezen. Dat wat Licor zegt dus, helemaal eens!

Flux

Berichten: 2492
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 08:03

M_D_H schreef:
SSS Beheer Lootjes Verzoek

Citaat:
@Flux jouw secret santa wil graag het volgende weten:
- is je kat gek op snoepjes?
- hou je zelf van lekkernijen, zoja wat?
- scrubjes/maskertjes etc hoe kijk je daar tegen aan?
- wat is je schoenmaat?
- heb je ergens een allergie voor?


Oei oei, post ik te weinig? Sorry ss! :D

- mijn kat vind zelf dat hij gek op snoepjes is ja. Echter braakt hij veel van whiskas, dus die liever niet :)
- ik ben zelf niet zo van de lekkernijen :)
- scrubjes / maskertjes zijn altijd ok!
- schoenmaat 37!
- ja! Voor verse appels en peren :Y) maar vermoed dat je die niet in het pakket wilde stoppen :+

En verder doe je het echt niet snel fout bij mij! :D Ik waardeer creativiteit en de gedachtegang en zie al uit naar mijn pakket!

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 08:31

SpeechLess schreef:
Ik ben zo bezig met mijn lootje dat ik bijna vergat dat ik zelf ook iets krijg :+


Dit dus. Van de week kwam bij mij ineens het besef dat ik er zelf ook nog eentje krijg. Ik vind het maken ook gewoon zó leuk. :+ ik zou een secret santa bedrijf op moeten richten. Beetje stalken, shoppen en pakketjes maken. :D klinkt als een droombaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 08:40

Pikkepor schreef:
Dit dus. Van de week kwam bij mij ineens het besef dat ik er zelf ook nog eentje krijg. Ik vind het maken ook gewoon zó leuk. :+ ik zou een secret santa bedrijf op moeten richten. Beetje stalken, shoppen en pakketjes maken. :D klinkt als een droombaan.

Nog een extra medewerker nodig? :D

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 08:46

Bubblewrap schreef:
Pikkepor schreef:
Dit dus. Van de week kwam bij mij ineens het besef dat ik er zelf ook nog eentje krijg. Ik vind het maken ook gewoon zó leuk. :+ ik zou een secret santa bedrijf op moeten richten. Beetje stalken, shoppen en pakketjes maken. :D klinkt als een droombaan.

Nog een extra medewerker nodig? :D


Ik denk dat het een succes wordt. Dus je bent aangenomen. :D

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 08:51

Dat was een makkelijke sollicitatie _O-
Leuk :D

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 08:53

Bubblewrap schreef:
Dat was een makkelijke sollicitatie _O-
Leuk :D


:') :')

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:12

Ik heb de meeste cadeautjes ook al. Heb nog paar leuke ideen.

Hint wedt ik nog niet

M_D_H
Berichten: 17471
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:34

@Pikkepor, heb je nog een vacature vrij? :') _O-

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:35

@Pikkepor, ik ben ook geïnteresseerd. Waar kan ik mijn CV naar toe sturen?

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:50

Mag ik ook bij je komen werken? :D

Ik doe met meerdere swaps mee (buiten bokt om) en geniet elke keer opnieuw van het samenstellen van de pakketten. Vergeet daarbij inderdaad ook dat ik zelf pakketjes krijg. :') Gister overigens mijn kraampakket binnen gekregen.. dat vond ik nou een minder leuke verrassing haha!

Misschien handig als tip voor mensen die nog op zoek zijn naar een goede doos om in te verzenden: de Aldi adverteert op de radio met gratis dozen voor surprises ed. Ga daar vanmiddag of morgen zelf ook nog even op zoek naar goede dozen. :)