[FOTO] show je kerstboom

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 17:52

Super leuk al die kerstbomen al! Ik heb helaas niet zo'n grote studentenkamer dus moet het doen met een mini boompje :') en wat gezellige lichtjes *D


Afbeelding

Afbeelding

_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 18:02

Afbeelding

Vandaag deze boom opgetuigd!
Acht december halen we onze eigen boom op :)

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 19:43

Frummels schreef:
Prachtige bomen allemaal <3

Hier staat ie ook eindelijk haha. Wel nog wat leeg want we konden geen mooie spullen vinden, dus de komende week komen er nog dingetjes bij.

[ [url=m/ZhrzZs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r0bQTf.jpg]Afbeelding[/url] ]


kijk eens bij de action, hebben ze echt hele leuke dingen voor weinig (nu is de ene ection de andere niet heb ik al gemerkt) maar ze hebben er echt leuke kerstballen, standaard maar ook net wat anders.
ik heb er witte en zilveren glitter rozen vandaan, witte sneeuwvlokjes en witte vlindertjes voor in de boom.
Ook hebben ze er heel veel verlichting (maar die heb je er al inhangen :P)

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 19:44

Keell94 schreef:
Frummels schreef:
Prachtige bomen allemaal <3

Hier staat ie ook eindelijk haha. Wel nog wat leeg want we konden geen mooie spullen vinden, dus de komende week komen er nog dingetjes bij.

[ [url=m/ZhrzZs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r0bQTf.jpg]Afbeelding[/url] ]


kijk eens bij de action, hebben ze echt hele leuke dingen voor weinig (nu is de ene ection de andere niet heb ik al gemerkt) maar ze hebben er echt leuke kerstballen, standaard maar ook net wat anders.
ik heb er witte en zilveren glitter rozen vandaan, witte sneeuwvlokjes en witte vlindertjes voor in de boom.
Ook hebben ze er heel veel verlichting (maar die heb je er al inhangen :P)


action hebben ze inderdaad leuke dingen! Mijn sliertjes lampjes zijn daar ook van :)

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 19:46

En mocht je een cranenbroek in de buurt hebben is dat ook heel interessant! Ook voor kunsstof ballen!

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 20:14

intratuin heeft ook altijd hele mooie spullen maar vind deze wel altijd aan de prijs

lor1_1984

Berichten: 12041
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 23:38

Nog steeds niet klaar... :+
Afbeelding

F_inley

Berichten: 6397
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:01

Mijn eerste kerstboom vond het maar lastig bepalen wat waar moest hangen denk dat er nog kleine dingen in komen maar niet te veel


Afbeelding

Afbeelding

Jodi93

Berichten: 1631
Geregistreerd: 10-10-11

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:29

Mijn vriend en ik hebben hem gister avond opgezet. Dit jaar gekozen voor klassiek rood.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flitzz
Berichten: 1271
Geregistreerd: 25-08-08
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:52

_Caitlinnn schreef:
Hebben jullie een tip waar ik een mooie neppe boom koop ?

Ik heb vorig jaar (eind november) bij Itek een mooie volle (afgeprijsde) nepboom gekocht.. De afgeprijsde boom was mooier en voller dan de nieuwe bomen.. :D

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:54

Morpheus kan ik niet bij jou inkopen? :')

Mijn vriend en ik zijn dit jaar gaan samenwonen, en dit jaar dus voor het eerst een kerstboom!

Alleen mijn vriend wil dolgraag een echte (ik liever een neppe), maar ik krijg dat er gewoon niet in. Alleen hebben we ook 2 kittens, en las al wel dat de naaldjes giftig zijn voor katten. Hoe doen jullie dat? Ze ruim een maand bannen uit de woonkamer gaat ook niet werken. :+

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:04

Ja mooi, maar wat mij opvalt bij meerdere, is dat er geen slingers gebruikt worden, dat mis ik dan toch altijd wel hoor.
maar misschien ben ik wel ouderwets hahaha

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:07

Ja de slingers worden er hier uit getrokken door de honden :') en als ik thuis ben doen ze het niet maar als ik weg ben wel. Dus heb het maar opgegeven :+

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:40

flitzz schreef:
_Caitlinnn schreef:
Hebben jullie een tip waar ik een mooie neppe boom koop ?

Ik heb vorig jaar (eind november) bij Itek een mooie volle (afgeprijsde) nepboom gekocht.. De afgeprijsde boom was mooier en voller dan de nieuwe bomen.. :D


Ik heb eergisteren een mooie bij de kwantum gekocht. 1.85 hoog voor 35 euro :)

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:04

haha ja dat snap ik dan wel Kirri.

Dat is geen geld Frummels

Solaria_Liz

Berichten: 2136
Geregistreerd: 11-08-07
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:29

Wat een geweldig topic!! Ik kom helemaal in kerst sfeer en wil mijn boom het liefst enkele weken geleden al opzetten. Helaas mag dat niet van man lief. Hij wil het pas als Sinterklaas weer weg is (terwijl we niets qua sinterklaas doen {:)-:( ).

Dus ik geniet nog even mee van al jullie geweldige bomen <3

Morpheus81
Berichten: 568
Geregistreerd: 23-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:32

Kaitlyn schreef:
Morpheus kan ik niet bij jou inkopen? :')


Die vraag krijg ik heel vaak inderdaad! Helaas.... -O- tenzij je een bedrijf hebt en minimaal voor 2500 euro wilt bestellen.... **\O/**

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:39

Morpheus81 schreef:
Kaitlyn schreef:
Morpheus kan ik niet bij jou inkopen? :')


Die vraag krijg ik heel vaak inderdaad! Helaas.... -O- tenzij je een bedrijf hebt en minimaal voor 2500 euro wilt bestellen.... **\O/**


Jammer -O-
Ben me afgelopen zondag wild geschrokken van de kosten voor een kerstbal, en we hebben nog helemaal niks. :')
Oh wacht, gisteren een paar plastic ballen gehaald die onderin kunnen zodat het niet zo erg is als de kittens ze er een keer uit vissen haha!

Ik denk dat ik mijn baas niet zo ver krijg! _O-

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:52

Ik heb heel bewust heen slingers in mijn boom gehangen omdat hij zwart is. Het zou er zo kitscherig van worden en dat wilde ik niet.

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:33

Peelie schreef:
Ik heb heel bewust heen slingers in mijn boom gehangen omdat hij zwart is. Het zou er zo kitscherig van worden en dat wilde ik niet.


hier wel een groene kunstboom maar ben ook niet zo van de slingers, vind het er inderdaad nep en kitcherig uit zien.
wat ik wel eens heb gezien en dat vond ik dan wel weer leuk is zo'n veren boa in de boom

Saintelette

Berichten: 3178
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:21

Ik vind die slingers ook vaak kitscherig worden, maar ben met mn vriend toch tot een soort compromis gekomen. We hebben nu slingers maar dan met houten dingetjes eraan. Klinkt een beetje vaag misschien, maar geeft het wat meer een scandinavische look (al zeg ik het zelf :+ )
Zaterdag gaan we hem zetten, dus dan zal ik er een foto van maken *\o/*

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 00:24

Ik zag deze vandaag bij de Tuinland, ben normaal totaal niet van de kleur groen; maar dit is zo gaaf!!!
Afbeelding

MarliesV

Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:41

Ik heb gisteren mooie donkerblauwe ballen gescoord bij de Action. Lekker plastic maar dat zie je toch er niet aan af, haha.
Lief was mee en die vond het een goed plan! Viel bijna om van verbazing. Dus gelijk 2 dozen mee en een doos kleintjes.

Wij gaan 3 december naar mijn zus voor het vieren van de Sint. Zit nog even te dubben maar denk dat ik dan dinsdagavond 5 december de boom opzet.

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:46

Bij de kringloop in Groesbeek hebben ze een tweedehands kerstspul afdeling.Genoeg te vinden en kost bijna niets.

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:02

Wauw, wat zie ik een hoop mooie bomen voorbij komen! <3 Die hierboven van Tuinland is schitterend. Ik ben zo gek op deze tijd van het jaar: Sinterklaas, Kerstmis, Oud & Nieuw.

Wij hebben normaal gesproken de traditie dat op 6 december de boom in huis komt, maar misschien dat ik 'm dit jaar wel al het weekend voor Sinterklaas op zet. We vieren dit toch niet echt thuis, dus dan kunnen we langer genieten van de boom. Moet alleen even uitzoeken of IKEA al kerstbomen verkoopt, want van die actie maken wij de afgelopen jaren gebruik. :) [ jippie, in Delft vanaf 30 november :D ]

En nog een tip voor mensen die in het westen van het land wonen: bij Tuincentrum het Oosten in Aalsmeer heb je een mega kerstmarkt elk jaar. Zij hebben zó veel keuze qua decoratie. Het is voor ons echt een uitje om daar een aantal uur rond te lopen.