Een jaar als verwend paardenmeisje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
xx_Irisje

Berichten: 12341
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Een jaar als verwend paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-17 23:49

Want verwend ben ik zeker met de fijne paarden die ik dit jaar weer te rijden had!

Januari
Ik begon dit jaar met een nieuwe baan en Sjaan verhuisde mee, ze was vreselijk druk op stal dus ik besloot dr wat werk te gaan geven. Ze werd er rustiger van en ze was in no-time zadelmak.
Hoe tof is het, om op je zelf gefokte, zelf zadelmak gemaakte, paard te zitten!

Afbeelding

Februari
Naast alle gewone bezigheden met de paarden krijgen we gezinsuitbreiding, naast mijn Ridgeback Beer, komt Held ons team versterken.
https://myalbum.com/photo/sPIstVau87r0/1k0.jpg

Maart
Ik rij al jaren voor een bekende fokker paarden en zo krijg ik in mei Jerdeaux (v. Ferdeaux x Ferro) uit de Landsvrouwe-stam op stal, ik reed al 2 zusjes en een broertje van hem, stuk voor stuk fijne paarden en hij bewijst net zo fijn te zijn!
Leuk weetje, de GGK hengst Amazing Star werd ook gefokt uit deze moeder.

Afbeelding

April
Held maakt haar eerste buitenritje (stapritje) ze vindt het prachtig!
https://myalbum.com/photo/tmcAaG1JgZnV/1k0.jpg

En Sjaan gaat op de foto en krijgt haar eerste eigen topic, het ontaardt bijna in een rel maar ook heel veel leuke reacties!
[RIJ-ITP] Sjaan (v. Negro x Jazz) gaat van kleuter naar krachtpatser!
Afbeelding

Mei

Met mijn 3 dames, het lijkt wel alsof ik ze op kleur heb uitgezocht, trainen we rustig verder.
https://myalbum.com/photo/s62yZlkvlfWO/1k0.jpg

Jerdeaux laat zien dat hij net zo fijn is als zn broertjes en zusjes, hij is snel zadelmak en is enorm fijn te rijden. We maken verkoopfoto's, op dat moment is hij voor de 10e keer onder het zadel.

Afbeelding