Gentleman op naar 2018!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Gentleman op naar 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-17 19:36

Het jaar is weer bijna voorbij gevlogen, tijd is weer hard gegaan en het is best leuk om daarop terug te kijken.

Even korte introductie:
* Gentleman
* NRPS
* ruin
* 2010
* Gameboy x Ed King Hill

Januari begon met sneeuw. Dat gaf wel mooie plaatjes maar de training lag hierdoor wel even stil

Afbeelding


Afbeelding

Maar gelukkig konden we eind januari wel weer de bak in

Afbeelding

Naast rijden in de bak werden er ook regelmatig blokjes om gedaan met moeder. Geen bijzondere dingen en vooral ook genieten.

Gentleman kan het als echte puber niet altijd waarderen dat we smorgens al op stal zijn en blijft dan ook liggen tot hij vind dat hij uitgeslapen is. Schopt soms wel even tijdschema's in de war, maar geeft toch ook leuke selfies en knuffelmomenten.
Afbeelding


Spelen mag ook niet ontbreken, beetje voetballen met elkaar is geen zeldzaamheid. Al neemt hij soms de taak als verdediger wel heel serieus en krijg ik de bal ook niet meer terug. :+
Afbeelding

Trainingen gingen echter ook gewoon door. Helaas wel veel op eigen terrein, inschrijvingen voor oefenwedstrijden gingen niet door omdat een aantal vervelende ziektes rond gingen in de omgeving. Heel vervelend, maar veiligheid voor alles.
Afbeelding



Omdat het zo moeilijk was om op vreemd terrein te kunnen oefenen zonder gelijk officieel te moeten starten hebben we de stoute schoenen maar aangetrokken en die startkaart maar aangevraagd. Ons rijden was nog totaal niet winstwaardig maar op deze manier konden we wel ervaring op gaan doen buiten het eigen terrein.

Eerste keer starten was ik heel nerveus en hadden we ook wat dingen die misgingen, onder andere een paard dat niet mee werkte om zijn hoofdstel in te krijgen, een heel spannend juryhok en gewoon totaal het eerste onderdeel na het binnenkomen vergeten te rijden. :')
Gelukkig kon ik er na het afgroeten zelf ook allemaal wel om lachen, zeker toen Gentleman het hekje wel zo leuk vond dat hij besloot het mee te willen nemen. Helaas geen beeld van, maar zijn tandafdruk staat er nu in :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Al met al bleek mijn doel van puur rondkomen in de bak en we zien wel toch ruim behaald te zijn en hadden we toch nog 177 punten binnen gehaald, ondanks een 0 voor een niet gereden gebroken lijn.

Dit proefde wel naar meer en al snel kwam de volgende wedstrijd. Echter zat het weer niet geheel mee en was het ontzettend warm waardoor het rijden echt belabberd ging. Mijn voorbereiding was ook niet optimaal omdat ik het heel erg druk had met afstuderen en bijbehorend stress.

Punten waren ook terrecht waardeloos, maar wel weer een ervaring rijker.
Afbeelding


De 3de wedstrijd was het weer in iedergeval niet meer zo warm, wel heel veel punten laten liggen door prutsrijden van mij. Liet hem iets te veel zijn eigen gang gaan ipv er aan blijven rijden. Maar kreeg toch een mooi lintje mee.

3de worden in een deelnemersveld van 3 :+
Afbeelding

In juni maakte ik mijn laatste tentamen en had ik mijn verdediging van mijn afstuderen. Hierdoor stond het trainen wel een beetje stil, ik ging liever ontspannen een buitenrit maken tussen alles door.

Gelukkig slaagde ik en had ik gelijk een baan bij mijn stageplaats! *\o/* . Dit betekende wel dat ik gelijk aan de slag mocht, buiten het weekje vrij dat ik nog geregeld kreeg.

De trainingen zijn toen wel weer opgepakt en omdat het trailerladen ook steeds beter ging met alleen mijn moeder erbij durfde we nu ook verder weg een buitenritje te doen. Ik op de fiets, moeder te paard.

Afbeelding

Afbeelding

Al snel bleek dat een normale fiets toch niet zo handig was en gingen we opzoek naar een mountainbike. Deze was snel gevonden en mijn vriend die graag hardloopt zag het gelijk helemaal zitten om mee te doen aan een ride & run nu Gentleman steeds meer ervaring ook kreeg met andere buitenterreinen.

Echter gooide een blessure roet in het eten en was mijn lieve maatje ineens kreupel. Hierdoor moesten alle plannen even op hold waarna er rustig weer werd opgebouwd na een rustperiode. Met opbouwen helaas toch ook niet voldoende rad waarna er een dierenarts bij is gehaald.

Een pechblessure die onder behandeling moet waarbij we nu heel rustig mogen opbouwen met wat stap en drafwerk en veel wandelen aan de hand.

Dat kan de pret niet drukken en lopen ma en ik nu als halve <|- door de wijk
Afbeelding

Gentleman vind rustig aan doen ook helemaal niet erg. Soms net een korte vakantie, daar hoort een liggend buffet ook bij toch? aldus paard.



We gaan gewoon in 2018 lekker verder met langzaam weer opbouwen.
Afbeelding


Dat 2018 maar een mooi jaar mag worden met al het goeds! **\O/**



Afbeelding

Ibbel

Berichten: 49129
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Gentleman op naar 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 19:42

Volgend jaar in ieder geval ook een keer een meeting op de Veluwe?

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-17 19:51

Ik ben voor!! :j
Neem ik de stale ros ook mee, is wel zo leuk ook voor mam.

Ibbel

Berichten: 49129
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Gentleman op naar 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 20:12

Ik heb wel een paard over ook.