Een super jaar met Magic Mowgli!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Magicmowgli

Berichten: 73
Geregistreerd: 02-05-14

Een super jaar met Magic Mowgli!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-17 17:06

Hoi allemaal!!
Wat een geweldig jaar hebben wij achter de rug <3 waarin mijn droom om ooit Z te rijden uit kwam, maar waar we ook weer super veel genoten hebben en plezier hebben gemaakt :D

Voor degene die Mowgli nog niet kennen even een paspoortje:
Naam: Magic Mowgli
Ras: Welsh x Fjord x Fries
Leeftijd: 6
Dressuur: Z1+7
Springen: L startgerechtigd

januari
In januari reden wij L1 dressuur, maar waren we niet heel fanatiek en hebben wij ook veel andere dingen gedaan zoals vrijheidsdressuur en springen. Daar hebben we ook de laatste 3 puntjes in de L1 dressuur gehaald *\o/*

Afbeelding

februari
In februari was er eindelijk sneeuw :)) ik wou al heel lang een keertje sleeën en eindelijk wad het zover! Mowgli vond het geweldig en ik natuurlijk ook :D ook hebben wij in februari een overstap gemaakt naar het L2!

Afbeelding

maart
Maart staat in het teken van oefencross en cross wedstrijd! Mowgli vind crossen geweldig en we hebben super fijn gereden :j zo leuk om je pony zo enthousiast te zien!

Afbeelding


april
In april zijn wij weer lekker bezig geweest met dressuur trainen. Ook hebben we weer een les gehad van Chris Irwin waar ik super veel van geleerd heb!

Afbeelding


mei
In mei hebben we weer lekker gesprongen en onze puntjes voor het L springen gehaald *\%/* helaas kreeg ik snel hierna last van mijn oog (dubbelzien) waardoor ik dus geen diepte meer zag en daardoor niet meer kon springen -O-

Afbeelding

juni
In juni heb ik de dressuurwedstrijden weer opgepakt en ben ik naar de Almelose Ruiterdagen geweest. Super zwaar weekend gehad want ik had 3 pony's mee O:) (ik rijd ook nog 2 pony's voor andere mensen) maar het was zo onwijs leuk en gezellig!! Hier hebben wij iedere dag dressuur gereden en de punten gehaald voor het M1 en een rondje L gesprongen *\o/*
(Kon eigenlijk niet met mijn oog en ik vond het ook best spannend met 1 oog, maar Mowgli doet zo zijn best dus ik heb het gewoon gedaan en hij deed het zo goed!)
Afbeelding

juli
In juli hebben wij de overstap gemaakt naar de M1 dressuur en daar zijn wij zo snel doorheen gevlogen dat we binnen 2 weken M2 mochten starten :j

augustus
In augustus zijn we rustig aan M2 gaan rijden wat echt super goed ging! En hebben we voor de rest lekker buitenritjes gereden en getraind. Helaas van deze maand geen foto's..

september
In september heb ik mowgli's manen in sportcoupe geknipt O:) en hebben we getraind voor het Z want we hadden bijna de puntjes!

Afbeelding


september
In september hebben we voor het eerst Z gestart en hadden we gelijk winst *\%/* het Z was echt een droom voor mij en ik ben zo verschrikkelijk trots op mijn pony dat hij het allemaal maar doet!

Afbeelding

oktober
In oktober zijn we nog een 2 keer Z gestart met winst :D voor de rest niet veel bijzonders

november
In november ben ik geopereerd aan mijn ogen en heeft mowgli vooral genoten van zijn vakantie op het weiland.

december
In december heb ik het rijden weer opgepakt want mijn ogen staan weer helemaal goed!! *\%/* en afgelopen weekend hebben wij het Z1 gewonnen met 214,5 punt *\o/* ook heeft mowgli genoten van de sneeuw die dit weekend is gevallen.

Afbeelding

We hebben echt genoten van dit jaar en ik hoop dat we in 2018 lekker veel kunnen springen, crossen en de puntjes kunnen halen voor het Z2! X

Hoppenhof's Hero
Magic Mowgli❤️


Sill_Monster
Berichten: 977
Geregistreerd: 14-06-11

Re: Een super jaar met Magic Mowgli!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 17:10

Wat een gave pony! :oo

Fijn dat je ogen weer beter zijn en veel plezier en succes in 2018!

Ihashe
Berichten: 257
Geregistreerd: 05-04-15
Woonplaats: Son en Breugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 17:12

Wat een leuk beest! Hoe groot is hij?

MoppieFilou

Berichten: 4954
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:15

Leuk overzicht!

En wat een prachtig paard! :oo <3

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3

Magicmowgli

Berichten: 73
Geregistreerd: 02-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 07:28

Thankss! :D

Ihashe: Mowgli is 1.44 :j

Hoppenhof's Hero
Magic Mowgli❤️

jonneke1981
Berichten: 443
Geregistreerd: 18-11-10

Re: Een super jaar met Magic Mowgli!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 07:47

super gave pony!

Magicmowgli

Berichten: 73
Geregistreerd: 02-05-14

Re: Een super jaar met Magic Mowgli!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 10:54

Dankjewel! X

Hoppenhof's Hero
Magic Mowgli❤️

kruimellover

Berichten: 867
Geregistreerd: 04-06-08
Woonplaats: Drunen

Re: Een super jaar met Magic Mowgli!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:17

Wat een leuke pony! En wat een gaaf jaar met mooie resultaten.

Carpe Diem!
Dag lief meisje, dag Bonnie, ik zal je nooit vergeten |( :evaw:
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=271&t=2010075&lr=625905287#unread

Magicmowgli

Berichten: 73
Geregistreerd: 02-05-14

Re: Een super jaar met Magic Mowgli!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 15:24

Dankjee :D

Hoppenhof's Hero
Magic Mowgli❤️


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker