Veel leuke herinneringen maar ook verdriet.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FennyPower

Berichten: 1445
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Veel leuke herinneringen maar ook verdriet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-17 21:53

1 juni 2016: Een paar dagen tot mijn verjaardag heb ik een leuke pony ontmoet, toen die tijd stond ze te lease en het leukste was dat ik de kans aan mocht nemen om haar te leasen een vervroegde cadeau.

De eerste keer dat ik echt met haar in de bak reed, het ging echt niet geweldig ik moest erg wennen.
Iets wat ze het liefste doet is crossen door de bossen, maar ik ben geen cros ruiter en aangezien ze van de kleinste dingetjes schrok croste ik niet..
En buitenritjes bouwde ik op tot we vertrouwen krijgen.
1. Afbeelding

Onze 2 de springles.
2. Afbeelding

Ik heb niet veel foto's van het begin tijd maar wel veel beeld materiaal.
https://www.youtube.com/watch?v=9FZnXwqY0Ck
Ik neem dus een grote sprong vooruit even.

Bitloos/vrijheidsdressuur/grondwerk inspireerde me heel erg dus hier begon ik mee.
3.Afbeelding
4.Afbeelding

Ook springen was geweldig! (Ik vond dit in het begin ook erg spannend met het weigeren telkens.)
[JITP] Gekke spring pony?
5.Afbeelding
6.Afbeelding

Ik reed mijn aller eerste wedstrijd met gewoon een soort van eigen paard, en nooit verwacht dat ik eerste werd met 200,5 punten.
7.Afbeelding

Ook heb ik onwijs koude fotoshoot gehad met jurk. En die foto's blijven altijd mijn favoriet.
[ITP] Koude Fotoshoot met Fenny

En weer even een sprong vooruit: Het werd weer winter, en die winter was niet geweldig. ik kreeg 2 ontstekingen in mijn hoofd.. waardoor ik eigenlijks niet naar buiten mocht. maar toch moet het dier verzocht worden dus ben ik er elke dag geweest voor de verzorging. met als volgt dat om 12 uur 's nachts de dokter er was.. omdat ik toen ik terug kwam voor het huis weggevallen was.. na die tijd niet beter begon te voelen en alleen maar zwart voor mijn ogen zag..
En ja toen werd ik heel hard terug geroepen dat ik een beste paar week niet heen mocht..
En toen ik weer heen mocht moest ik altijd nog rustig aan doen.
8.Afbeelding

Onze laatste foto, ik wou nog zo graag een bloezem foto..
9.Afbeelding
Helaas is er zoveel tussen gekomen (omstandig heden) dat ik moest stoppen.. en tot de dag als vandaag doet het mij nog ongelooflijk pijn en wat mis ik die pony enorm..
10.Afbeelding ( mijn gezicht maar even bedekt..)

'Worst feeling in the world is knowing you did the best you could, and it still wasn't good enough..'
Soms heb je van die dagen dat je een belangrijk iets mist, dat belangrijke iets was voor mij net een persoon..
Ik kon alles delen met haar, ze vrolijkte me op in moeilijke tijden en alles wat ik vertelde vertelde ze niet door.
Ze was de enigste die altijd voor mij klaar stond.. Gewoon een vriendin..
Met veel ups & downs een band op kunnen bouwen, heel veel bloed zweet en tranen en grote deels Vertrouwen!
Te veel herinneringen die elke dag naar boven komen, ik had gehoopt dat dit nog steeds zo was geweest..
Het is vreselijk moeilijk om je zo ergens over heen te zetten, missen doet zo pijn..
Al mijn tijd ging naar haar met weer en wind en ziek of niet ziek, echt elke dag..
Ik had nog zo graag meer willen mee maken, ik voel me nog steeds gebroken..
Nog nooit heb ik zo'n band gehad met een dier, die herinneringen doen pijn en maken me elke keer opnieuw emotioneel..
Ik wou dat ik terug kon maar dan naar een betere tijd.
Wat we in 1 jaar allemaal hebben bereikt, je nam een deel van mijn hart in beslag.
Was je maar van mij, want mijn hart is nog steeds gebroken omdat ik niet weet hoe ik me er over heen moet zetten..
11.Afbeelding


Lange tijd daarna vond ik een leuk welsh pony'tje die ik mocht verzorgen.
Alleen werd hij verkocht dus dat was voor kort.
12. Afbeelding
13. Afbeelding

Ik was daarna niet echt meer opzoek naar een nieuw paardje, maar toen kwam er toch nog een leuk diertje op mijn pad net geleden en hoop dat ik die nog lang mag gaan verzorgen :)
14.Afbeelding
15.Afbeelding

Ik zie meerdere mensen het delen, dus ik dacht lijkt me leuk om mijn oude foto's er eens bij te pakken.

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /


_Sofie

Berichten: 4430
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Re: Veel leuke herinneringen maar ook verdriet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 23:30

Wat een stoere pony is de bonte. Jammer dat je er mee moest stoppen. Veel plezier met je nieuwe bijrijdpaard :)

Da Vinci (Van Gogh x Kigali)

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: Veel leuke herinneringen maar ook verdriet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 09:46

Stoer dier die bonte! Heel jammer dat jullie moesten stoppen en dat je zo ziek bent geweest. Hopelijk heb je straks net zo'n band met je nieuwe verzorgpaard! Veel plezied in 2018 samen

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Re: Veel leuke herinneringen maar ook verdriet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 10:24

wat een mooie band hadden jullie! Kan me voorstellen dat het heel naar geweest is om haar los te laten :(
Kan je haar ook niet meer opzoeken nu?

Ik hoop dat je veel plezier hebt met je nieuwe verzorgpaard!


Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Veel leuke herinneringen maar ook verdriet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 00:35

Wat was je een leuke combinatie met die bonte zeg! Heerlijk dier! Foto 11 is gaaf.
Hopelijk kan je nog lang genieten van je nieuwe verzorgpaard, veel plezier samen!

Heaven has my hero - Valentino.

Volg de knapste minipony Bright op Instagram!

FennyPower

Berichten: 1445
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Re: Veel leuke herinneringen maar ook verdriet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-17 01:10

Dankjewel allemaal :)

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

AylaB

Berichten: 255
Geregistreerd: 24-11-15

Re: Veel leuke herinneringen maar ook verdriet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 10:03

super jammer van dat je moest stoppen ;( veel plezier met je nieuwe! kan je je oude niet trouwens nog opzoeken? en was er een reden dat je haar niet opnieuw kon leasen?

❤️✨Sintra✨❤️

Speirs

Berichten: 1679
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Veel leuke herinneringen maar ook verdriet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 10:22

Hé is dat niet de pony die in dat leuke ruige weiland staat met haar voskleurige zoon? Toen ik daar nog in de buurt stond, kwamen ze vaak even buurten mebij mijn paard als we langsreden :D

Nooit geweten dat ze zo mooi kon rijden en zelfs een wedstrijd! Gaaf hoor.

Ontzettend jammer dat je afscheid van haar moest nemen. Hopelijk kan je haar af en toe nog even opzoeken. Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 10:36

Wat een geweldig leuke pony die bonte! Jammer dat je haar niet meer kan leasen.

FennyPower

Berichten: 1445
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-17 10:48

Speirs schreef:
Hé is dat niet de pony die in dat leuke ruige weiland staat met haar voskleurige zoon? Toen ik daar nog in de buurt stond, kwamen ze vaak even buurten mebij mijn paard als we langsreden :D

Nooit geweten dat ze zo mooi kon rijden en zelfs een wedstrijd! Gaaf hoor.

Ontzettend jammer dat je afscheid van haar moest nemen. Hopelijk kan je haar af en toe nog even opzoeken. Y;(


Ja dat klopt ! , ja ze heeft me echt verrast erin :) , en helaas heb ik niet echt afscheid kunnen nemen van haar, en opzoeken gaat denk ik niet kunnen.. :?

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

Rangeela

Berichten: 750
Geregistreerd: 25-02-08
Woonplaats: Groningen

Re: Veel leuke herinneringen maar ook verdriet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 12:56

Volgensmij ken ik die eerste pony. Staat/stond hij /zij in Groningen? Zoals eerder gezegd paste je goed bij de eerste pony. Laatste paardje is nu wel meer jou maat. Ziet eruit als een vriendelijk dier. Veel plezier met je nieuwe pony.

FennyPower

Berichten: 1445
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-17 12:59

Rangeela schreef:
Volgensmij ken ik die eerste pony. Staat/stond hij /zij in Groningen? Zoals eerder gezegd paste je goed bij de eerste pony. Laatste paardje is nu wel meer jou maat. Ziet eruit als een vriendelijk dier. Veel plezier met je nieuwe pony.

Klopt ze staat in Groningen.
Laatste paardje is zeker een heel lief dier! :)

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 6 bezoekers