[VOLG] Otje de Silken Windsprite

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poekkie

Berichten: 7343
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:59

Wat lief!!

(Is billie in Nederland nou een meisjesnaam? :oo )

hasufel

Berichten: 660
Geregistreerd: 10-08-07

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 16:40

Ja update! Prachtige foto’s en prachtige honden
Echt leuk dat ze zo regelmatig met haar zus kan spelen

Warboel
Berichten: 14678
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 17:36

Poekkie schreef:
Wat lief!!

(Is billie in Nederland nou een meisjesnaam? :oo )


Nee niet persé denk ik? In Engeland dan weer wel (Billie Piper bijvoorbeeld), ik vind het een naam die bij beide geslachten wel goed past!
Ot/Otje is ook niet heel strikt een meisjesnaam, in Ot en Sien is het bijvoorbeeld een jongetje, maar in Otje van Annie MG Schmidt is het dan weer een meisje :D Ik hou er wel van hoor, unisex namen.
Al noemen we d'r nu regelmatig Harry Otter :+

Leuk dat jullie nog volgen!

Afbeelding

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38682
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 17:41

Ahhh leuk haar weer eens te zien! Krijgt een steeds meer volwassen gezichtje en ergens ook nog zo puppig. En jullie maken genoeg leuke avonturen mee!

Lekker blijven spammen, we vinden het allemaal leuk!

Warboel
Berichten: 14678
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 17:56

Ja we proberen haar lekker veel te laten zien! In september gaan we een weekendje naar Duitsland voor een show van het ras, waar ze ook meedoet in de babyklasse. Haar papa zal dan z’n kampioenstitel gaan verdedigen. We gaan ook nog een weekje naar Zeeland, lekker naar het strand! Heel veel zin in :):)

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38682
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:15

Heerlijk! Het is toch heerlijk als je je hond lekker meekan nemen. Succes op de show!

thequeensmum
Berichten: 3512
Geregistreerd: 20-08-12

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:45

Hier nog een volger. Ze is zo leuk

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 19:21

Ze groeit zo hard :oo het puppy gaat er veel te snel af hoor!

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 20:52

Fijn setje foto's! Kom maar door met meer :D

Warboel
Berichten: 14678
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 21:25

Ja? Meer? Tuurlijk :D

Frisbeëen met broer Aron en zus Yaru
Afbeelding

Hello zusjes Billie en Sara :):) lekker achter mama’s rug om spelen :P
Afbeelding

Vliegje?
Afbeelding

Het leven met een puppy.... :') :=
Afbeelding

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38682
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 07:00

Ahh je had bijna de leukste achtergehouden! <3

Anoniem

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 07:19

Ik volg ook nog!! Geniet zo van je foto's en verhalen <3

Ze is zo leuk!!!! En jij ook :*

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16127
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 07:27

Jemig Wat is ze hard gegroeid. Heerlijke foto's <3
Heb je je logo zelfgemaakt?

Enjoy_

Berichten: 609
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Heemstede

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 21:42

Och ik vind deze toch zó leuk hè??!! Wat een dotje is het toch!!!

Warboel
Berichten: 14678
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-20 16:07

Zo we hebben weer wat te vertellen hoor :D
Dit weekend is Otje mee geweest naar de show van de rasvereniging. Dit is allemaal super kleinschalig maar daardoor wel echt enorm leuk om te doen met haar! Een mooie ervaring :) het was in Duitsland, dus we zijn vrijdagmiddag er heen gereden. 3 uur in de auto, zo lang had ze nog nooit aan een stuk in de auto gezeten. Maar ging super! Niet misselijk geweest.

Afbeelding

Nou bij het hotel aangekomen hebben we ingecheckt en onze spulletjes naar de kamer gebracht.
Afbeelding
Afbeelding

We waren met Ot dr vader Remus en zijn baasje, we hadden ook met z’n drieën een kamer. Ot vond het eerst wel gek om met Remus op de kamer te zijn!

Remus z’n baasje had nog een online college, dus zijn Ot, m’n vriend en ik even het terrein van het hotel wezen verkennen. Was een onwijs leuk terrein, maar wat we toch tegen kwamen! Een muilezel :wow: nou, vanaf een afstandje durfde Ot wel maar dichtbij vond ze ‘m hartstikke eng. Uiteindelijk durfde ze dan wel iets dichterbij te komen, maar als hij z’n oor maar een centimeter bewoog stoof ze weg _O-
Afbeelding

Met het eten mocht ze mee, zo braaf op dr kleedje gezeten. Niet gebedeld, gewoon netjes gelegen en gezeten. Zo trots op dr!

Afbeelding

Zaterdag was de eerste “show” dag. Otje mocht een rondje lopen in de babyklasse. Ze vond het maar vreemd maar ze liet wel netjes alles toe. Meelopen ging niet heel soepel, ze stuiterde alle kanten op :)) 2e plaats (van de 2 hoor haha) en een beertje, een beker snoepjes en een bekertje gewonnen.

Afbeelding

Ze had bij aanmelding een strik gekregen die ze zelf ook erg mooi vond:

Afbeelding

Er waren superveel andere hondjes natuurlijk, bij deze rasvereniging mogen ze dan vaak nog even samen spelen. Dat heeft ze ook keurig gedaan, heel beleefd en netjes naar andere hondjes. Lekker gespeeld en gerend, en wat nieuwe vriendjes gemaakt.

Afbeelding


Einde van de middag kwam haar zus Billie nog langs, die waren op de camping in de buurt. Konden ze nog even lekker zoomies maken!
Dat was natuurlijk helemaal het einde.

Afbeelding

Afbeelding

De avond was ze zo moe dat ze de hele avond bij me op schoot heeft liggen slapen, zelfs toen het eten geserveerd werd. Volgens mij heeft ze dat niet eens door gehad _O-

Afbeelding

De tweede show dag ging echt heel erg goed, ze liep heel netjes mee! Toch heeft dr zus haar weer verslagen :D
Weer een mooie knuffel, een beker en een zakje voer gewonnen.

Afbeelding

Na de show hebben we nog eventjes gewandeld, er was een ruïne in de buurt die we ontdekt hebben.

Afbeelding

Afbeelding

Terug in de auto ging ook weer heel goed, we hadden allemaal honger dus onderweg even bij de McDonalds gestopt. Ook daar heeft ze zich voorbeeldig gedragen.

Afbeelding

Het gaat natuurlijk helemaal niet om de winst bij zo’n show: ik had Otje puur mee om de ervaring. Ben echt ontzettend trots op dr, hoe ze het deed. Lang in de auto, slapen op een vreemde plek, terras training, vreemde hondjes, netjes mee lopen in de ring terwijl er vreemde hondjes om de ring heen lopen, vreemde mensen, op de tafel bij de keurmeester... ze heeft het allemaal keurig en stoer over zich heen laten komen. Van de keurmeesters van beide dagen ook complimenten gehad dat het voor haar leeftijd zo’n stabiel hondje is en dat ze zich heel netjes gedraagt. Echt heel leuk om te horen! <3 trots op m’n meisje :+:
Veel mensen van de rasvereniging kende haar ook via Facebook en wilde haar graag in het echt zien, ook bij de begroetingen van al die vreemde mensen bleef ze echt heel netjes en beleefd. Had me echt geen beter weekend kunnen wensen! :D

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 16:18

Wat super knap van de muppet!!!

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 17:44

Wat een heerlijk hondje Warboel! <3 Ik zou haar graag eens in het echt ontmoeten.

Warboel
Berichten: 14678
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-20 17:45

Je woont redelijk in de buurt zie ik, kunnen best eens wat afspreken! :j vindt Ot alleen maar leuk haha.

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 18:25

Leuk! :D Ben heel benieuwd hoe zo'n knappe dame in het echt is en hoe het ras is. Stiekem is er een vlammetje beginnen te branden n.a.v. jouw topic.

Warboel
Berichten: 14678
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-20 18:51

Ja leuk! Ot laat zich graag van d’r beste kant zien :P ik vind het ook leuk om verschillende wandelgebieden op te zoeken dus lijkt me heel leuk!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38682
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 19:00

Wat een geweldige ervaring voor jullie allemaal! En wij weer lekker verwend met mooie foto's :D

Spoonwise

Berichten: 64
Geregistreerd: 30-08-12
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 12:58

Aaahhh Otje ik heb uitgevonden hoe ik nu eindelijk je kan volgen via hier ook! Ik was een beetje dom aan het zijn.

Hallo allemaal! Ik ben de verloskundige en diegene waarvan merendeel van de eerste fototjes van dit nest van zijn! Tevens ook trotse eigenaresse van de papa! En tante van Ottie!

Zo leuk om zo al die fotos weer terug te zien <3


Afbeelding

Warboel
Berichten: 14678
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 21:19

Ah hai Anne en Remus :D :wave:
Leuk dat jullie ook mee volgen!



Wij zijn op het moment lekker op vakantie in Zeeland! We zijn elke dag op het strand en Otje vindt het helemaal geweldig.

Dinsdag was het heel warm, dus lekker verkoeling zoeken in de zee.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Ook bij het huisje lekker met de bal spelen. Helaas waait het een beetje hard voor dr frisbee := die vindt ze nog leuker.
Afbeelding

Met uit eten gaan nemen we Ot gewoon lekker mee. Die vindt het allemaal prima en blijft heel braaf op dr kleedje liggen. Als ze dr maar bij mag zijn <3


Afbeelding


Verser vindt je ze niet :+

Afbeelding


M’n vriend z’n ouders zijn op een vakantiepark vlakbij ons, als we daar gaan eten is ze ook braaf. Wel met een mooie strik om natuurlijk.

Afbeelding


Gisteren hadden we een relaxdagje. Hele dag bij het huisje geweest om Otje en onszelf wat rust te gunnen. Beetje films kijken en lezen. ‘s Avonds besloten we om met de auto naar het strand te rijden, want lopen is nog wel een kwartier en we waren allemaal moe. We waren dus naar een ander stukje strand gereden waar je kan parkeren.
We waren even aan het wandelen en toen kwamen we zomaar een andere Windsprite tegen! We kenden hem al van de shows dus Otje en Gijs hebben even lekker samen gespeeld.
Afbeelding

Vandaag gewandeld in een natuurgebied vlakbij en ook lekker bij het huisje gerelaxed.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een vieze hond is een blije hond :D

Afbeelding

Lekker een dutje doen na een heleboel zoomies op het strand :z
Afbeelding

Warboel
Berichten: 14678
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-20 09:57

Hoe is jullie dierendag geweest? :D

Die van Otje heel goed! Eerst een grote doos met cadeautjes gekregen, met allemaal lekkere hapjes!

Afbeelding

Toen gingen we een uur in de auto, om een Silken Windsprite meeting te bezoeken *\o/*
Er waren een heleboel honden maar natuurlijk waren papa Remus en zus Billie het allerleukst _O-


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen we thuiskwamen kreeg ik ook nog bericht dat we een dierendag give away gewonnen hadden en we een mooie lijn of halsband naar keuze uit mogen zoeken! **\O/** echt superleuk, dus een super geslaagde dierendag!


Afbeelding

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: [VOLG] Otje de Silken Windsprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 10:11

Mooie dag, mooie foto's. Die onderste is echt geweldig - blij ei <3