[VOLG] Meet Grumpy!

Moderators: MirandaT, Ods, Warboel, Muiz, Essie73

Hannanas

Re: [VOLG] Meet Grumpy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 16:51

<3

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 21:43

Mooie foto !!

Hoe gaat het nou met haar? En met jullie ?

Don't take anything for granted

MiniMeLona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-18 21:55

Ja best goed eigenlijk: ze heeft s’nachts nog wel eens klein ongelukje maar is minimaal. En we kunnen ook weer goed door 1 deur, na de verhuizing is dat heel snel weer omgedraaid, maar waar dat dan weer aan ligt weet ik niet. Vrienden zeggen dat ze heel gevoelig is en ik in vorige situatie onder spanning stond en dat zij daar heftig op heeft gereageerd en omdat ik nu rustiger ben zij ook weer is gekalmeerd. Hoop oprecht van niet dat het dat is, want mij kennende zal dat niet de laatste keer zijn, ik ben een echte stresskip.

MiniMeLona

Nieuw bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-18 10:14

Afbeelding

Afbeelding

Vraagje aan jullie honden experts?

Wat kan dit zijn? Viel mij gister ineens op. Ze loopt gewoon prima, zit ook aan zijkant en onderaan is gewoon kussen.
En zie haar er ook niet aan zitten.

IMJ

Nieuw bericht Geplaatst: 26-11-18 10:26

Lijkt een hotspot.. Maar dan moet ze er wel veel aan likken.. anders kan het geen hotspot zijn..

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming

MiniMeLona

Nieuw bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-18 10:49

Doet ze juist niet. Dat pootje is juist droog , terwijl de binnenkant van andere voorpootje vaak zeiknat is van het likken en daar zit niks.

maylotje

Nieuw bericht Geplaatst: 26-11-18 13:28

Onze hond heeft zoiets eens tussen zn tenen gehad. Dat was een goedaardig gezwel dat is verwijdert door de da, daar heeft het wel iets van weg. Bij ons groeide het wel snel. Hou het even in de gaten en bij twijfel even de foto’s aan een da laten zien. Dacht ergens gelezen te hebben dat Grump niet zo’n fan is van de da dus dan is het via een foto misschien ook handig dat ze dan aangeven of je langs moet komen of niet. Let ook op of het groeit of niet is vaak handige informatie.
Succes!

You are braver than you believe
Stronger than you seem
And smarter than you think

MiniMeLona

Nieuw bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-18 13:30

Thanks! Hoorde idd al zoiets van vriendin van mij daarstraks. Ik hou het zeker in de gaten en zal over de tijd meerdere foto's maken , kan ik ook zien of het groeit of niet.

Lukasje

Nieuw bericht Geplaatst: 26-11-18 19:37

Ik denk eigenlijk ook aan iets tumor-achtigs dus ik zou het zeker in de gaten houden dat het niet groeit.

MiniMeLona

Nieuw bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-18 19:44

he bah! Heb al gelijk weer visioenen van weg moeten laten halen en narcose met haar luchtwegen en neus....

Zitten we toch allebei niet op te wachten zeg, mijn dinky toy die juist zo geweldig gaat na mijn verhuizing en in december pas 2 jaar bij mij is. Wil haar graag nog veel langer bij mij houden....

Heb het trouwens ook al opgemeten , dus ik hou het zeker in de gaten of het groeit of niet.

Maar stel het groeit niet en blijft daar zitten, moet ik mij dan ook zorgen maken? Of is dat alleen als het groeit?

Lukasje

Nieuw bericht Geplaatst: 26-11-18 20:21

Ik zou me enkel zorgen maken indien het groeit, van kleur of van "structuur" verandert.

Mijn bulletje is verschillende keren onder narcose geweest waarbij 2 lange operaties, en ook op zijn oud dagje. Dat ging toch steeds goed.