Ratteneigenaren verzamel u!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
stephanie404

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: in mijn huis.

Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-12 17:25

Ik zat net te lezen in een hamstertopic. Heb geen hamster meer maar wel ratjes. Dus ik op zoek, maar nergens een rattentopic te bekennen |( . Dat kan toch zomaar niet :n Ik net eigenaar van twee rattenzusjes zou het heeeel leuk vinden om ideeen, ervaringen,verhalen en vragen die je hebt etc. uit te wisselen. Jullie ook??? *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

When the world give you thousand reasons to cry. Show the world you have a million reasons to smile!


xJolien

Berichten: 4551
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:04

Zijn woestijnrat-eigenaren ook welkom? :D
Zoja, dan meld ik mij hier ook! ;)

Sommige strijden zijn er om gestreden te worden, maar sommige strijden kunnen niet gewonnen worden. Maar blijf vechten, met niets doen verlies je altijd.
Achter iedere traan die ik om je laat, schuilt een glimlach van mooie herinneringen. Dag lieve Lot, ik mis je. 25-01-2016

stephanie404

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: in mijn huis.

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-12 18:32

Tuurlijk :D

When the world give you thousand reasons to cry. Show the world you have a million reasons to smile!

stephanie404

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: in mijn huis.

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-12 19:15

Vandaag op een leuke site geweest en allemaal inspiratie opgedaan om het hok te verbeteren voor mijn ratjes. Het was een beetje saai volgens mij. Dus hop naar de action geweest en allemaal nieuwe spulletjes gekocht voor hun. Zal straks even een foto plaatsen van hun nieuwe en oude inrichting. Ook op een leuk idee gekomen via die site om met fleece een soort bruggetje te knopen dus dat ik ga zo maar even uitproberen.

When the world give you thousand reasons to cry. Show the world you have a million reasons to smile!

MirandaNH

Berichten: 2017
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Groningen

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:56

Ik heb 11 ratjes en sinds kort ben ik een rattenopvang begonnen! :D (rattenopvang Groningen)

Kan helaas niet veel mee kletsen hier, mijn eigen pc is helaas kapot :(
Maar als ik online ben zal ik hier ook eens mee kletsen :D

♥ In verwachting van ons eerste kindje!!! :D 16 augustus uitgerekend van ons dochtertje! ♥

VogeltjeM

Berichten: 3745
Geregistreerd: 31-12-07

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:58

Maar er is wel een rattentopic! In de huiskamer ergens.. Beetje doodgebloed wel geloof ik.. :+

Instagram: lusitano_roux

friends_f_e
Berichten: 668
Geregistreerd: 02-09-10
Woonplaats: belgië

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:04

!tytytytytytytytyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyy^-----^^^^^----------------dzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz9999

Vertaling; Spike: wat leuk! Ik doe mee en ik vraag het aan Diesel en Flash en die zullen zeker ook meedoen!!

stephanie404

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: in mijn huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-12 23:32

MirandaNH schreef:
Ik heb 11 ratjes en sinds kort ben ik een rattenopvang begonnen! :D (rattenopvang Groningen)

Kan helaas niet veel mee kletsen hier, mijn eigen pc is helaas kapot :(
Maar als ik online ben zal ik hier ook eens mee kletsen :D


Wauw 11 dat zijn er wat. Heb er nu 2, maar wil binnenkort wel gaan uitbreiden :j . Ze zijn echt zo leuk <3 . Goed bezig met je opvang +:)+ heb je er al veel werk aan??

When the world give you thousand reasons to cry. Show the world you have a million reasons to smile!

stephanie404

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: in mijn huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-12 23:33

VogeltjeM schreef:
Maar er is wel een rattentopic! In de huiskamer ergens.. Beetje doodgebloed wel geloof ik.. :+

Nou ik kon echt niks vinden :n . Maar als hij toch niet meer gebruikt word is het goed dat er weer een verse komt ;)

When the world give you thousand reasons to cry. Show the world you have a million reasons to smile!

Christiene
Berichten: 7714
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 23:42

ik heb er 5... begon met 2.. en later er maar meer erbij :) heb 2 jenny's opelkaar.. dat was zo leeg met 2 dames :)

The end

stephanie404

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: in mijn huis.

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-12 23:45

Ja ik heb ook best wel een groot hok (vogelvoliere) en vind het ook wel gezelliger voor hun als ze nog twee vriendinnetjes erbij krijgen :D Zou misschien in de toekomst wel nog een hok willen hebben met mannen :j

When the world give you thousand reasons to cry. Show the world you have a million reasons to smile!

VogeltjeM

Berichten: 3745
Geregistreerd: 31-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 11:01

stephanie404 schreef:
VogeltjeM schreef:
Maar er is wel een rattentopic! In de huiskamer ergens.. Beetje doodgebloed wel geloof ik.. :+

Nou ik kon echt niks vinden :n . Maar als hij toch niet meer gebruikt word is het goed dat er weer een verse komt ;)


Hier issie, bijna toe aan deel 3: [HK] Eindelijk! Het rattentopic deel 2!!!!!! :)
Laatste post was een maand geleden.

Instagram: lusitano_roux

stephanie404

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: in mijn huis.

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-12 11:32

Zal nog even mijn ratjes voorstellen:
Heb gister zelf een fotoshoot gedaan met mijn ratjes
Dit is thelma!!
Afbeelding

Dit is louise met haar grote held hihihi!!
Afbeelding :D

When the world give you thousand reasons to cry. Show the world you have a million reasons to smile!

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:50

Ik heb 2 beige husky's dumbo sinds gisteren :D Ik vind het zo moeilijk dat ze nog moeten wennen, het liefst pakte ik ze al op :')

Ik lijk wel een klein kind _O-

Het zijn trouwens mannetjes, Garp en nog naamloos :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

stephanie404

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: in mijn huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-12 15:55

lieveli schreef:
Ik heb 2 beige husky's dumbo sinds gisteren :D Ik vind het zo moeilijk dat ze nog moeten wennen, het liefst pakte ik ze al op :')

Ik lijk wel een klein kind _O-

Het zijn trouwens mannetjes, Garp en nog naamloos :')

Owww leuk :D Ja lijkt me ook moeilijk om ze niet te pakken. Heb ik eigenlijk wel gedaan hoor :o Waarom mag dat niet?? Heb je ook een foto van ze *-:) ??

When the world give you thousand reasons to cry. Show the world you have a million reasons to smile!

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 16:21

Ze zijn hier pas een dag, ik vind het zielig om ze dan al meteen op te pakken en niet even te laten wennen aan een nieuwe kooi, nieuwe omgeving.

Afbeelding

Dit is Garp, ze zijn beiden identiek.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

stephanie404

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: in mijn huis.

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-12 16:43

Wat een leukerd :D Ja daar heb je wel gelijk in dat ze eerst even moeten wennen. Had niet zoveel geduld :o . Hoe kom je aan de naam Garp(nog nooit van gehoord)??

When the world give you thousand reasons to cry. Show the world you have a million reasons to smile!

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:10

The world according to Garp is 1 van mijn lievelingsboeken :D

De andere rat noem ik af en toe Grenouille, uit Das Parfum maar ik vind 't niet zo lekker klinken... :=

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:17

Ik heb er momenteel 16, 14 eigen en 2 opvangertjes voor knuffeltherapie. :)

MirandaNH schreef:
Ik heb 11 ratjes en sinds kort ben ik een rattenopvang begonnen! :D (rattenopvang Groningen)


Wat leuk! Via SOK of doe je het helemaal zelf?

lieveli schreef:


Leuk dat je ze hebt! Is die kooi hun permanente huisvesting? Zo ja, dan is het handig om die tralieplateaus te vervangen door plastic plateaus, van tralies kunnen ze bumblefeet krijgen.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:22

Ja met die plateaus ben ik al bezig... Kan ik ze niet gewoon bedekken met iets?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:24

Kan ook inderdaad. :j Mijn oudjes zaten ook in een kooi met tralieverdiepingen, die heb ik gewoon bedekt met handdoeken die ik vastmaakte met gordijnhaakjes van Ikea. Als je ze er los op legt worden ze toch weggesleept. :D

eclair98

Berichten: 11602
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:24

ik meld me!
ik zal foto's maken
van de dames:
lady
vagebond
en mevrouw peddy (verzonnen door vriendin!)
en R.I.P
diva

Christiene
Berichten: 7714
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:36

Afbeeldingmeestal krijg ik eerder dit soort foto's..

ik heb husky's een dumbo rest gewoon oor.

The end

stephanie404

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: in mijn huis.

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-12 18:00

@christiene: Vond het ook zo moeilijk om ze te fotograferen, maar met mijn nieuwe camera gaat het toch wat beter. Er blijven natuurlijk altijd tegenvallers haha ;)

Hoe komen jullie aan je ratten?? Ik heb mijn zusjes uit de plaatselijke dierenwinkel vandaan. Ze zaten in zo'n klein glazen hokje dat ik ze wel moest meenemen ;( . Las op een site dat je nooit ratten bij een dierenwinkel moet halen. Maar jah :o . Tis al gebeurd. Ik wil nog twee vrouwtjes erbij. Hoe kan ik dat het beste aanpakken en waar vandaan?? Woon wel in de kop van noord holland en wil ook geen grote reizen ervoor maken eigenlijk, want heb geen auto.

When the world give you thousand reasons to cry. Show the world you have a million reasons to smile!

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:11

Via een kennisje van mijn ouders die ze net had maar geen grote kooi wilde kopen en er dus weer vanaf wilde... Het zijn dus nog baby's maar ik weet niet precies hoe oud...

Er zit een rattery in Amstelveen waar ik eigenlijk naartoe wilde, dat is met het OV heel goed te doen!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj, SentiBot en 85 bezoekers