Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 21:21

Ja en dat dan in zo'n mini lijfje :+

Denise, heb jij interesse in Lucy? Ik zag dat je op haar foto gereageerd had, daar heb ik vanmiddag ook nog even over getwijfeld :))

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 21:27

melody7 schreef:
Ja en dat dan in zo'n mini lijfje :+

Denise, heb jij interesse in Lucy? Ik zag dat je op haar foto gereageerd had, daar heb ik vanmiddag ook nog even over getwijfeld :))



Kom net bij de huisartsenpost vandaan dus reageer straks op de rest.

Je bedoelt die bij een oudere damr vandaan kwam? Wat een leukerd heh!!
Ik heb in zoveel interesse.... :o Maar ik moet daar eigenlijk gewoon langs... ik weet ook nog niet om welk beertje het gaat dus tsja... het is zo lastig :(

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 21:34

Ben je wel oke? :(:)

Ja de Coronet! Leuk beestje :D Ik weet niet welke castraat ze in gedachten heeft, dus ik kan je helaas ook niet vertellen welke dat is.

Het lastige met langsgaan zonder te reserveren is dat zeugjes vaak snel weer weg of gereserveerd zijn waardoor er niet altijd beschikbaar zijn. De doorstroom bij cavia's is op een paar uitzonderingen na erg snel. Misschien zijn er nu door alle dumpgroepen wel nog wat meer beschikbaar, maar dat weet ik niet zeker.

Maar je hebt iig Nannet al, die is ook heel leuk :D

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 21:46

Nee, mijn gekneusde voet werkt erg tegen. Ik ben gewoon gaan werken. Heb twee dagen voornamelijk kunnen zitten, maar vandaag het grootste gedeelte in de winkel gestaan en gelopen en alles. Mijn voet werd kouder en kouder. Meerdere keren tegen mn collega gezegd dat ie echt koud aanvoelde en tintelde. Maarja nu wastie ijskoud en verpleegkundige die hier thuis was(ik krijg 2x in de week een injectie) die zei ga maar even controleren. Dus zodoende gebeld en die zeiden ook kom maar.

Ja hij id gewoon zwaar zwaar gekneusd en het niet rust geven werkt behoorlijk tegen. Hij is paars en geel momenteel :')

Klopt, Nanett komt sowieso! Het beertje waar ze aan denkt is met zij n zussen gekomen maar het boterde niet helemaal en hij zit nu in een damesgroep en dat gaat goed? Hij is vrij pittig en moet wat te doen hebben. Vertelde ze. Dus ik ben benieuwd, maar wil ook zelf wel denkne van ; ja!


Ik zie een hoop prachtige dames. (Denk ik). Maar pas als ik denk; ja! Stuur ik een bericht :P
Ik hoop snel langs te kunnen...

Roosje01

Berichten: 10721
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 03:13

Sterkte nietsje :(:) ik gok dat pake een familie lid is sorry ken de term pake niet :o nooit leuk zulke dingen hopelijk kunnen jullie nog fijne tijd hebben.

Balen dat nanie een kleine draak is en terug moest.

Sterkte met je voet denise

Hier ook huisarts bezoek liep al tijdje met pijn in mijn hielen (we hebben niet de beste werk schoenen maar zijn verplicht) tot vooral rechts ondragelijk werk en ik sochtends strompelrnd uit bed kwam. Hielspoor aan 2 voeten nu doorverwezen naar podotherapeut dus ben benieuwd.

Met dames gaat wel goed lekker nog ff buite genoten gister helaas gras te nat. Zijn de laatse dagen waarschijnlijk dit jaar dus laat ze er vollop van genieten.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 08:40

Of je droomt dat je in de Cavia opvang loopt :') …..

Ik wil het teveel!

Bijzonder om te lezen dat een castraat zo zijn best doet in de groep. Ik denk dat je dat maar bij weinig dieren echt ziet. Ja er wordt wel een oogje in het zijl gehouden maar er is er vaak niet één die de boel even komt sussen. Er werd mij dus ook uitgelegd dat een felle castraat erg goed is. (ik had zoiets van .. hm Nanett fel, castraat fel, wordt het dan niet één felle bende en lig ik de hele nacht wakker van het geschreeuw naar elkaar?)
Ik ben ontzettend benieuwd naar al mijn nieuwe ervaringen!

Gister hebben wij van een hele lieve fokker prachtige ch-teddys gekregen voor in de winkel. Iedereen was op slag verliefd <3 We doen altijd ons best om contacten te leggen met fokkers. Show of hobbyfokker. In de hoop dat ze willen samenwerken. En dat is gelukt!



@ Roosje,
Een podotherapeut is fijn hoor. Ik heb er één in Carnisselande en die is erg vriendelijk en meedenkend. Ik liep (dankzij de Uggs trend!) erg naar binenn waardoor ik ook knie klachten kreeg. Ik heb dus al jaren zooltjes en die moeten om de zoveel tijd hersteld worden omdat mijn voetstand dan is verbeterd. Het werkt dus wel :)

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 09:10

@roos: als je hielspoor direct terug te leiden is naar je werkgever (en de Arbo) zou ik die toch maar eens om andere schoenen vragen !!

Inoterry

Berichten: 4257
Geregistreerd: 20-10-07
Woonplaats: Heerlek in Heerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 09:51

Begon ik net het vertrouwen van mijn 2 heren te winnen, is er vannacht ingebroken -O- . De panelenren was, waarschijnlijk nogal ruw, ingeklapt en opzij gezet. De 2 arme drommels zijn nu nog steeds volledig over de rooie :(:) . Is er iets waarmee ik ze kan helpen?

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 10:06

Dat is schrikken !! was je thuis ??
Veel aandacht geven met lekkers en dan zal het verder moeten slijten.
Ik merk hier met de buitencaafs dat na de aanval met de roofvogel dat ze nu pas weer heel voorzichtig weer achterin de ren durven komen en bij het minste wat ze niet vertrouwen vliegen ze weer naar voren/binnen.

Inoterry

Berichten: 4257
Geregistreerd: 20-10-07
Woonplaats: Heerlek in Heerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 10:29

Ik kwam thuis van mijn werk en de achterdeur en het keukenraam stonden open. Durfde niet naar binnen dus heb eerst de politie gebeld. Het was gewoon echt zielig hoe ik mijn 2 mannekes aantrof ;( . En dat voor 2 dierbare sieraden, de trouwring van mijn overleden man en een gedenkring met as, en wat prullaria. Triest gewoon -:(- -:(- -:(- -:(-

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 10:37

Wijs gehandeld, balen van de gestolen spullen. Sterkte !!

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 10:38

@Roosje, Pake is het friese woord voor Opa. En dankjewel :+:

Heh jakkie ook... niet normaal dat je met pijn loop door werk... beterschap!

@xDenies, naawh nu ben ik wel benieuwd naar foto's :D

@Inoterry... jeetje... wat bezielt sommige mensen... :\


Soms is wat je heel erg nodig hebt... een Herman knuffel <3
Afbeelding

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 10:52

Jeetje dat is schrikken Inoterry! Hopelijk voelen ze zich snel weer thuis. En ik hoop ook heel erg dat ze ze op kunnen pakken en jij je spullen terug krijgt. Je hebt echt geen greintje goed in je als je zelfs een gedenkteken meejat :(

Wat vervelend Roosje! Hopelijk gaat het vooruit nu je naar de podotherapeut kan. Vervelend dat je verplicht slechte schoenen aan moet.. Misschien kan je daar nu wel onderuit komen?

Herman <3

Denise, nee die herrie is snel klaar. Een castraat zet ze op hun plek, en daarna zal ze misschien af en toe een herinnering nodig hebben maar over het algemeen houden ze zich dan wat rustiger.

MarjanB

Berichten: 16423
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 10:58

Inottery jemig wat een eikels :( waarschijnlijk brengt het voor hen weinig op en voor jou betekent het veel meer dan het waard is... arme caafs, maar die komen de schrik wel weer te boven. :(:)

Mira283

Berichten: 3525
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 11:37

Inoterry wat een stel debielen en wat de hebben meegenomen ook pfft. Sterkte hopelijk komen je mannen er ook snel overheen

MarjanB

Berichten: 16423
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 12:41

Hmm Henk z’n ademhaling klinkt gek, verder niks anders dan anders vreet goed en neus en ogen zijn schoon. Maar ff goed in de smiezen houden :(

Harrie lag vanmorgen lekker bij me te chillen hij lag helemaal tegen m’n kin en nek aan <3

Afbeelding

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 14:31

Ingebroken, jeetje … dat lijkt me echt een vreselijk gevoel/idee. Ook heel goed dat je niet alleen naar binnen bent gegaan. Ik hoop dat de beestjes snel hun rust terug vinden. En jij natuurlijk ook!

@ Melody,
Oké, wat interessant!

@ Nientsje,
Wat heeft Hermen een mooi kleurtje!

@ MarjanB,
Is er niet iets wat je preventief kan aanbieden? Ook op het gebied van kruiden zegmaar? Ter ondersteuning van de luchtwegen.


Ohja. Moet ik niet mijn eigen bericht vergeten.
PostNL kwam met een pakket *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Afbeelding

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 14:35

Ohh ik snap helemaal waarom je dat stofje wilde, wat leuk! <3

Heerlijk zo'n knuffelcaaf Marjan!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 15:36

Vrolijk kleurtje en nieuwsgierige poes :D

Roosje01

Berichten: 10721
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 15:50

Wat rot zeg inotery hopelijk vinden ze de daders en jou spullen.

Ah opa dus niet leuk mis mijn opa ook nog steeds ookal is al aantal jaar geleden nu. Vervelende k ziekte waar die wonder boven wonder nog 7 jaar mee heeft geleefd.

Moeten helaas werkschoen dragen omdat die antislip zijn, werk in fastfood bedrijf en de vloer is vaak glad door vet enzo. Eigen schoenen is gewoon te gevaarlijk je glijd ermee uit. Dus hopelijk gaan zooltjes mij helpen andere collega had ook en nu ook speciale zooltjes en werkt bij hem goed. Maar nee zere voeten en horeca gaat niet samen na uur verga ik al van de pijn en dan moet je er nog 7. Maandag ff orienteren en dan afspraak maken ergens.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 16:28

DubbelDun schreef:
Vrolijk kleurtje en nieuwsgierige poes :D


Poes?



Jaaaa, ben zoooo blij! *\o/* *\o/*

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 16:35

Oh nee het was een hond… van boven lijkt het net een poes :D

Hier de buitendames even verplicht in handen gehad voor een kleine check-up. Alles zag er nog netjes gezond uit en geen lange nageltjes :)

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 17:31

Haha, stiekem lijkt het net een Maine Coon zo :P

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:25

Naawhh lieve Harrie!

Leuke spulletjes Denies!

Ik ben vandaag even een dagje weg geweest met mijn ouders. Even uitwaaien.
Sinds mijn relatie voorbij is ben ik weer bezig met afvallen.
Nu 3 maand bezig. En het bewijs is vandaag maar weer geleverd. Vandaag een skinnyjeans gekocht die al 2 broekmaten kleiner kon *\%/* yeah

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Caviatopic deel 3: van je Whiep Whiep Whiep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 14:44

Dat is een fijn resultaat! Knap hoor!

Hier toch 'stiekem' bezig met het Caviaverblijf. De achterste rand tegen de muur zit er nu op. Was even flink getob. Eerst liep het schijnbaar schuin af, toen schuin op .. nu zit alles recht :P
En met 'stiekem' bedoel ik wat betreft mijn voet. Ik kan er al wat meer en beter op staan, met de nodige pauzes tussen door. Lopen gaat ook wat soepeler, de boel kan weer 'buigen' :)