Poes slikt erg moeilijk, wat te eten geven?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Sabri

Berichten: 1385
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:24

Mooi dat het dan weer beter gaat met de kat. Ik zal ook zeker in het belang van het dier blijven denken ongeacht wat voor eigenaar het katje heeft. Soms betekend dat dat je je principes even opzij moet zetten omdat het dier met principes niet geholpen wordt. Ik hoop het beste voor het katje. Succes ermee!


IMANDRA

Berichten: 9786
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Poes slikt erg moeilijk, wat te eten geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 20:09

De kat wordt verwaarloosd door de eigenaar... en jij meldt dit niet omdat je 'niet tegen de eigenaren in [wil] werken'?

Valt me van je tegen TS.

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

marleen_usar

Berichten: 24620
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 20:16

Het ergste in dit soort gevallen is dat als de kat vanzelf opknapt, dan gaan ze een volgende keer ook niet zo snel naar een dierenarts.

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 20:39

Da's weer een uitvlucht...
Mijn katten lopen ook bij de (kattenminnende) overburen en omgekeerd maar als er een probleem is wordt dit wel gemeld of gaan we zelfs met de kat van de ander naar de dierenarts (hebben dezelfde DA)... De kat wordt sowieso geholpen.

En als die kat daar zo slecht zit, dan bel je toch al veel vroeger 144...

Weidemaatje

Berichten: 1627
Geregistreerd: 30-09-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Poes slikt erg moeilijk, wat te eten geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 11:19

Politie was net bij mij thuis. Was vriendelijke politie die na even kijken naar haar weer weg gingen, niks aan de hand. Mensen die dus melding willen doen, is al gedaan door iemand en er was niks aan de hand.

SweetVanille
Berichten: 1765
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 11:25

Weidemaatje schreef:
Politie was net bij mij thuis. Was vriendelijke politie die na even kijken naar haar weer weg gingen, niks aan de hand. Mensen die dus melding willen doen, is al gedaan door iemand en er was niks aan de hand.



Tja, helaas! wordt er dan niks gedaan, als een dier maar te eten en te drinken krijgt.

Sabri

Berichten: 1385
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 11:26

Nou wel apart dan dat je politie aan je deur had? Dan is de kat blijkbaar toch zichtbaar ziek en de kat nog helemaal niet beter, anders bellen mensen de politie niet?
Ik zou er niet zo trots op zijn dat de politie weer is weggegaan..Een politie is nou eenmaal geen dierenartsen die langskwamen.
Ik zou me eerder zorgen om de kat maken. Zoals een ander ook schreef, blijkbaar laat jij het belang van de eigenaar niet tegen het hoofd stoten zwaarder wegen dan het belang van het diertje. En zo'n diertje kun je dan nog wel recht in de ogen kijken, aaien maar wel weten dat het nog steeds ziek is? Ik zou me daar niet oké bij voelen
Laatst bijgewerkt door Sabri op 19-06-18 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Berichten: 43774
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Poes slikt erg moeilijk, wat te eten geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 11:29

Lijkt me een kul verhaal. Politie zou op het adres van de eigenaar gaan kijken en daar verhaal halen.

Denk eerder dat TS bang is dat het gaat gebeuren. Mag toch hopen dat men op Bokt niet zó ver wil gaan. Al zal het me niet verbazen.

Weidemaatje

Berichten: 1627
Geregistreerd: 30-09-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 12:06

Politie zei dat ze melding hadden gekregen in verband met het forum.
Zelf weten of je het geloofd of niet, is toch echt gebeurd. Vind het zelf belachelijk dat mensen op Bokt zo ver gaan terwijl ik duidelijk heb gezegd dat de kat in orde is? Politie vond de kat er ook gewoon normaal uitzien. Heb ik ooit gezegd dat ik trots op ben? Ik wil alleen duidelijk maken dat het is gebeurd en dat de politie de kat er prima uit vind zien. Héél irritant van dit topic, was ookal met het niet eten. Kunnen jullie niet lezen ofzo?

Balou_k

Berichten: 14025
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Poes slikt erg moeilijk, wat te eten geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:14

En mensen van dit forum weten jouw adres........?

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

Gnome
Berichten: 8432
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Poes slikt erg moeilijk, wat te eten geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:28

Als het allemaal zo prima was had je geen topic geopend. Maar houd jezelf vooral wat anders voor. Blijft belachelijk en sneu voor de kat. Echt geen woorden voor.

Janine1990

Berichten: 43774
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:37

Balou_k schreef:
En mensen van dit forum weten jouw adres........?


Dat bedoel ik... zo gek is men toch lijkt me niet :')


Kmbrly

Berichten: 1840
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:46

Weidemaatje schreef:
Politie zei dat ze melding hadden gekregen in verband met het forum.
Zelf weten of je het geloofd of niet, is toch echt gebeurd. Vind het zelf belachelijk dat mensen op Bokt zo ver gaan terwijl ik duidelijk heb gezegd dat de kat in orde is? Politie vond de kat er ook gewoon normaal uitzien. Heb ik ooit gezegd dat ik trots op ben? Ik wil alleen duidelijk maken dat het is gebeurd en dat de politie de kat er prima uit vind zien. Héél irritant van dit topic, was ookal met het niet eten. Kunnen jullie niet lezen ofzo?


Ach en je gelooft ook nog in de tandenfee ?
Ik heb de hele tijd meegelezen in het topic. En ik had het gedacht dat ze daar maar eens controle op konden sturen.
Maar je hebt nooit ergens je adres gegevens moet achterlaten en het staat ook niet open op je profiel.
En we houden ons ook niet bezig met hacking van je ip 8)7

Maar het was toch niet jou kat maar van iemand anders??
Hoe kan de politie die dan zien ?

I know you'll be a sun in somebody else's sky

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Re: Poes slikt erg moeilijk, wat te eten geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 20:19

Verhaal word steeds aparter...

7ofhearts

Berichten: 2739
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Re: Poes slikt erg moeilijk, wat te eten geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:50

Bovendien geloof ik niet dat een politie zegt: Hallo dame, we komen naar jou kat kijken want leden van een of andere forum maakt zich daar druk om.
Het kan best wezen dat de politie aan de deur is geweest, maar dan wel van meldingen uit de buurt, waarbij ze hoogstwaarschijnlijk nog niet eens de melder zullen noemen, om de rust in de buurt te bewaren.

Niet zeuren maar lééf!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers