[HK] Puppy erbij 2016/2017

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 07:27

Klopt een uitsluitingsdieet vind ik voor een pup ook erg pittig. Ik voerde al Renske en door een slordigheidje hebben we de verschillende smaken niet gemixed en bleven er 20 pakjes zalm over. En al heel snel was het krabben over. En zo kwamen we er achter dat kip, rund en lam jeuk geven. Momenteel krijgt hij alleen het stoofpotje van Renske en een hypoallergene vegetarische brok. Op deze combi doet hij het super en het blijft een beetje betaalbaar. Want een opgroeiende labrador op alleen maar Renske loopt aardig in de papieren.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!


Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 08:55

Bij verdwijnen sokken. Je weet wel die kleintjes voor in je sneakers. Ze komen er eigenlijk altijd wel weer uit.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:09

Ik ben de gelukkige bezitter van een labrador die wel van zwemmen houd maar niet van regen. Inmiddels bijna een jaar. Hij jammerd niet meer maar wil wel snel naar binnen. Ik vind het een prima regeling.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:42

Zonnetje81 schreef:
Gelukkig heeft mn beste vriendin ook een pup. Praten we elke dag over oh ze heeft gepoept oh ze doet dit oh ze is zo slim en braaf.........dom geklets. Whahahahaha.


Wij hebben een groeps app van het nest. Kunnen we eindeloos ouwehoeren over hoe fantastisch ze zijn. :D

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 06:29

Zoals al eerder vermeld: regen! Zo niet leuk. Dan moet je snel weer naar binnen. :+

Deze jasjes zijn niet voor mijn labrador maar van mn beagletje. De lab krijgt nog een badjas voor als hij vies uit het bos komt en in de auto gaat. Dat scheeld enorm. In het drogen en in rommel in de auto.

Afbeelding

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 07:05


Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 08:52

De winner in de RAI bedoel je? Ja wij gaan. Mijn moeder wil een teckel pup dus we gaan om het ras te bekijken en contacten te leggen. Ik vind het altijd de moeite waard. Vooral als je je strategisch opsteld met wat te drinken. Dan kom je niet meer bij van alle hilarische dingen en situaties die je ziet.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 07:05

Zonnetje81 schreef:
Ik zou niet weten waar ik dan heen moet met haar. Hier is in de verste verte geen terreintje en alle bomen daar ligt voortaan zo'n tegel omheen. Geen perkjes. En mn hond op de stoep laten schijten en piesen en voor elk plasje de straat op moeten zie ik echt niet zitten. Laat staan snachts. En mijn gras is toch al dood dus dit kan er wel bij. Poepjes ruim ik elke dag op want moet toch de kattenbakken uitscheppen.

Hoe doen anderen dat dan? Of heeft iedereen een speeltuin naast de deur??


Bij mijn huis zit een park. Dat is geen probleem. Bij mijn werk niet. Daar doet hij het in de goot direct voor de deur. Plassen geen probleem en een drolletje ruim ik zo op. Vind het super handig. Mijn vorige hond kon echt niet kakken als het niet groen was of te weinig privacy. Schattig maar ook lastig.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 19:31

Ik heb ze ook vanaf het begin gelijk los.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 23:05

Beer loopt in bos, park en strand los. En op straat zou hij het kunnen. Maar dat doe ik niet want hij is niet al te snugger. Klinkt niet aardig over mijn lieve blonde wervelwind maar het is niet anders. Hij denkt niet na. Vind iedereen lief. En is heel erg blij. Als mensen in een bootje op de gracht naar hem zwaaien springt hij er in als hij de kans krijgt. Maar weglopen dat doet hij niet en heeft hij ook nooit gedaan. Nou kan ik daar super hard op gaan trainen maar ik ben bang dat het ten koste gaat van zijn spontane open karakter. En daarbij is er op de meeste plekken een aanlijn plicht.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 08:07

<3 wat schattig. Hij zit nog helemaal oversized. Dan mis ik m’n oude baasje wel hoor.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 08:11

Mooi aanbod. Helaas woon je niet in de buurt.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!


Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 15:57

Ik vind die foto’s allemaal zo knap. Beer is als een ware wervel wind met de sneeuw en niet te filmen of fotograferen. Vind ook dat je met dit weer gewoon kan zwemmen. Maar ja dat vond hij vorig jaar met 9 weken ook al :+ .

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 06:58

Dat ben ik wel met je eens. Mijn eerste hond was doodsbang voor onweer en vuurwerk. Daar kwamen we de eerste keer dat hij mee op jacht ging achter. Niet schotvast en dus ook bang voor vuurwerk en onweer. De hond die ik daarna had hield niet van harde geluiden maar was niet bang voor vuurwerk. Vorig jaar zat hij oudjaars dag nog bij me op de scooter. Want ja alleen thuis blijven dat is pas eng :+ . Mijn huidige hond vind het denk ik niet zo erg. Vorige week ben ik met hem bij het militair oefen terrein wezen wandelen en daar reageerde hij niet echt op de knallen. De militairen waren interessanter.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 09:32

Ik weet niet of het heel onrustig is waar je naar toe gaat maar ik heb ze op die dagen het liefste bij me. Maar mijn beagle had sowieso heel erg het idee dat als ik bij mijn baasje ben kan ik de hele wereld aan. Inc die grote dog op het speelveld. Beertje is alleen maar blij of super blij. Die kent geen andere emoties. Dus die wordt ook heel blij van vuurwerk :+

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 11:15

Jessica_R schreef:
Hoe hebben jullie trouwens de eerste week gedaan? Alleen beneden? Bench naast het bed? Zelf op de bank?


In bed. Lekker rustig :+ . En toen is hij vanzelf op het bankje voor het bed gaan liggen en later in een mandje of net waar hij wilde gaan slapen.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 12:02

Bij mij niet hoor. Op een bepaald moment zijn ze zo eigen in hun nieuwe huis dat ze ook op andere plekken slapen. Wel vaak in de buurt. Op de overloop of zo. Ik vind het niet zo’n probleem. Als er iets mis met ze is heb je het ook sneller door.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 16:13

Heel bekend plaatje. Op het laatst kocht ik alleen nog maar goedkope dekbedden van ikea voor in de bench. Het gaat over. Echt!

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:52

Zeker leuk om te lezen. Beertje wordt eind november 2 en begint ook al een hele hond te worden.

Afbeelding

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Jennyj01
Berichten: 5374
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 12:22

Afbeelding

Afbeelding
Inmiddels 2,5

Afbeelding

Afbeelding

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers