Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:44

He bah jorinde!
Ja fabster, heel erg helaas. Las dat dat wel bij herders voorkomt. Verkeerde eigenschappen van de herder overgenomen dus haha.
Maar het is wel een goede brok wat hij nu krijgt. Dus hopelijk als de diarree over is en hij gewend is dat het dan goed gaat.

[o]


Jorinda

Berichten: 13455
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:54

Ja ik snap ook niet zo goed waarom mijn vriend dat dacht. Vlaag van verstandsverbijstering ofzo. _-:( Igor die opent de prullenbak nog om er iets uit te halen, als we niet opletten.

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:51

Pff op het moment het tegenover gestelde van diarree. Komt helemaal niks uit. :=

[o]

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 19:22

Sannert schreef:
Pff op het moment het tegenover gestelde van diarree. Komt helemaal niks uit. :=


Kan aantal redenen hebben, 1 hij is al leeggepoept ondertussen, 2 hij had verstoppings diarree (ja, dan komt er bagger langs het verstopte deel) of nog wat andere oorzaken.
Op zich is het niet heel raar als ze aan de race zijn geweest dat ze dan even minder of niet poepen, goed opletten of ie wel fit en blij blijft en temperaturen.

Jorinde, ieks.. ken dat zo'n kliko leegtrekker ook ooit gehad, die hond was letterlijk vuilnisvat, gelukkig met dito maagdarm stelsel.

Murphey, Lieve lieve liever Little Miss Murphey, moest dat nou? Ik hou best wel van mijn reclame folders anders had ik wel zo'n sticker..
Afbeelding


En ze is toch best slim, al is er qua apporteren totaal geen lol te beleven buiten (binnen gaat het wel), maar dit is toch ook ideale indoorfun, ze gaat nu begrijpen dat ze moet neuzen!!!!
https://www.facebook.com/10001266076914 ... 395724416/

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 19:40

Murphy houdt niet van reclame :')
Ja ik had de da al even gebeld. Kan idd zijn dat ie al helemaal leeg is.
Even in de gaten houden. Hij blijft actief, fit en eten.

[o]

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 19:46

Sannert schreef:
Murphy houdt niet van reclame :')
Ja ik had de da al even gebeld. Kan idd zijn dat ie al helemaal leeg is.
Even in de gaten houden. Hij blijft actief, fit en eten.


Als ie maar actief en fit blijft etc.

Nou niet alleen niet van reclame, ook niet van andere post.. muts... van een hond.. (dit was een keurig gesealed pakket folders, nou ja, nu niet meer..

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 17:31

Haha papier gaat hier ook eraan. Gelukkig komt ie niet op de gang. Anders kon ik nooit meer post lezen. :+
Hij heeft vanmorgen gepoept ! *\o/*
Nog een beetje diarree maar dat vind ik niet gek met al die rijst. Ben langzaam weer wat brokken aan het toevoegen. Hij zal er toch aan moeten wennen. En gisteren een rek in de kofferbak geplaatst. Meneer vond het nodig om gewoon op de achterbank te gaan zitten. Tussen de kinderzitjes. :')

[o]

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 12:03

Sannert schreef:
Haha papier gaat hier ook eraan. Gelukkig komt ie niet op de gang. Anders kon ik nooit meer post lezen. :+
Hij heeft vanmorgen gepoept ! *\o/*
Nog een beetje diarree maar dat vind ik niet gek met al die rijst. Ben langzaam weer wat brokken aan het toevoegen. Hij zal er toch aan moeten wennen. En gisteren een rek in de kofferbak geplaatst. Meneer vond het nodig om gewoon op de achterbank te gaan zitten. Tussen de kinderzitjes. :')


Klinkt wel heel schattig, tussen de kinderzitjes, ahhhh. (maar volkomen onpractisch)

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 12:30

Sjolvir schreef:
Sannert schreef:
Haha papier gaat hier ook eraan. Gelukkig komt ie niet op de gang. Anders kon ik nooit meer post lezen. :+
Hij heeft vanmorgen gepoept ! *\o/*
Nog een beetje diarree maar dat vind ik niet gek met al die rijst. Ben langzaam weer wat brokken aan het toevoegen. Hij zal er toch aan moeten wennen. En gisteren een rek in de kofferbak geplaatst. Meneer vond het nodig om gewoon op de achterbank te gaan zitten. Tussen de kinderzitjes. :')


Klinkt wel heel schattig, tussen de kinderzitjes, ahhhh. (maar volkomen onpractisch)

Het probleem is dat ie niet past. :') voorheen ging het nog op de bijrijderstoel. Maar hij is nu echt veel te groot. Zn schofthoogte is 72cm. :=
Ik heb geen zin om een Balou tegen de voorruit te hebben als ik onverwacht moet remmen. Maar meneer denkt daar dus anders over. :')

[o]

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 12:49

_O- dat deed mijn vorige hond ook! Die was ook zo groot en als ze even in de auto moesten wachten, zat zij om de bestuurdersstoel. Dat paste niet en dan wou ze omdraaien en kwam ze steeds tegen de toeter. Was een mooi gezicht, zo n enorm zwart monster op de voorstoel met haar kont toeterend. _O-

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 12:51

Fabster schreef:
_O- dat deed mijn vorige hond ook! Die was ook zo groot en als ze even in de auto moesten wachten, zat zij om de bestuurdersstoel. Dat paste niet en dan wou ze omdraaien en kwam ze steeds tegen de toeter. Was een mooi gezicht, zo n enorm zwart monster op de voorstoel met haar kont toeterend. _O-

_0- :')
Toeteren is hier nog niet gebeurd haha

[o]

Lynn_Nikita

Berichten: 25424
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:45

hihi ik zie het al voor mij, een hond voorin te toeteren en 1 tussen de stoeltjes in. Soms beseffen ze ook echt niet hoe groot ze zijn

ik heb een station met rekje, veel veiliger en handig aangezien met dit weer die poten vol modder zitten. Door de paardenzooi en kinderen is mijn auto al een stal, daar heb ik die modder niet voor nodig

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:24

Ik had ook een station en een rek toen. Maakte haar niet uit. Rek heeft niet lang geleefd, inderdaad.

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:30

Rek heb ik nu ook !Ik vond ze erg duur. Maar bij cranenbroek voor 12.50. Heb ik me er een meegenomen.

[o]

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:41

Tip.. bestel niet alles in 1x..
Net voor de huisdieren besteld.. zucht..
brokken 2 x 12 kilo opti life 73 euro.
Renske versvoer bakjes 48 bakjes 78 euro (doe ik dan wel 96 dagen mee)
advantage (400 dan kan ik daar en de hond 20 kilo en 3 kitten met 1 pipet mee doen (kwestie van uitponden, kan niet met alles, maar met deze wel)) 6 pipetten 30 euro.
RC sensible 4 kilo 25 euro.
Thundershirt voor mijn bange poeperd (hoop dat het iets doet..) 36 euro.
milbemax grote kat 8 stuks (mijn kat en de stalkatten ) 18 euro.
En dan verdeeld over 3 online winkels (dus die het goedkoopst waren uiteraard)

Had de kat nog een mooie krabpaal beloofd met de kerst of sinterklaas, moet ik nog even over na denken, hi hi...

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:19

Oeps sjolvir :=

[o]

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:32

Hopelijk heb je een 13de maand.

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 21:00

Fabster schreef:
Hopelijk heb je een 13de maand.

Die heb ik deze maand al gekregen. :)) morgen wordt de da gebeld voor castratie.
Hij wou, volgens mijn dochter van 5, de polonaise met haar lopen. _/-\o_ :))

[o]


_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:51

Sannert _O- _O-

Wie van jullie voert brokken en welk merk ?
Ik heb nu dog nutrition voor Tara, maar ze eet het meestal met lange tanden. Dus ik wou even kijken of ze ander voer misschien lekkerder vindt, alleen wil ik liever geen supermarkt voer..

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:50

Hier zijn de kittens sinds zondag thuis. En wonder boven wonder gaat het eigenlijk heel erg goed. Behalve wanneer ik iets aan't eten ben in de zetel durft Tito al eens grommen en zelfs knappen. Maar echt bijten heeft hij nog niet gedaan. Kittens hebben nu ook al door dat als Tito gromt ze uit zijn buurt moeten blijven.

Jorinda

Berichten: 13455
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:00

Wij voeren Cavom. Hebben nu weer de standaard, maar ik vind dat ze het beter doen op de lam & rijst versie.

Fijn dat het over all goed gaat Sjintoo !

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:27

Ik voerde nutrivet. Maar alleen maar diarree daarop. Ben nu overstap aan het maken naar biofood lam en rijst. Hopelijk doet hij het op deze wel goed.

[o]

Lynn_Nikita

Berichten: 25424
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 16:47

Prins geef ik

Net door mijn arts bevestigd, sky heeft Patelle luxatie dus krijgt een operatie, graad 2 of 3 al zelfs

Jorinda

Berichten: 13455
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Wie nog meer een hond geadopteerd uit het buitenland??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 19:38

Oh jakkes, sterkte!

Ik heb gebeld voor Frankie zijn castratie. 8 januari is de dag haha. Gelukkig weet hij het niet :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers