Het nemen van een hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 14:58

Zelf heb ik 3 hondjes, maar wij hebben ook besloten dat mochten ze er niet meer zijn.
Dan willen wij ook geen honden weer, je bent gebonden. En natuurlijk ben je dat met een ander dier ook, maar dan kun je nog zonder problemen een x aantal uren van huis weg.
In de eerste jaren liepen we 3 - 4 per dag met de honden, maar nu sinds 3 jaar of zo niet meer.
Dus ja het is nu stront ruimen, maar goed de jongste is 5 dus voordat die 'dood' zijn duurt hopelijk nog wel even.

Alleen als we naar het bos gaan, dat is bijna elke maand wel een keer dan gaan ze lekker mee.

Spoiler:
Kiekeboe haha ;)


Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 15:03

Mijn man vind het lastig om met 3 honden te lopen, en ik heb 2 kinderen waarvan 1 baby en dan met 3 aan de lijn ook lastig is, dus ja ze doen hun behoefte in de tuin. En dat ruimen wij dagelijks op.

Spoiler:
Kiekeboe haha ;)

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Re: Het nemen van een hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 15:12

Goh wat een ramp, ze kunnen lekker in de tuin met elkaar ravotten, ze gaan nog regelmatig mee naar het bos waar we een wandeling maken van een paar uur. Ze hebben elkaar om mee te spelen, en een tuin om behoefte in te doen. Nou wat een straf, die honden hebben het niet slecht hoor, en ze missen hun loopje ook niet.

Spoiler:
Kiekeboe haha ;)

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 16:32

LvdO schreef:
Het scheelt inderdaad dat jullie 3 honden elkaar hebben. Wat aandacht betreft en speelmaatjes komen ze dus niets tekort. Als het 1 hond zou zijn, zou ik het anders vinden. Maar dan is het weer gemakkelijker uitlaten. Dus volgens mij kan jullie situatie prima Noah14! Laat je niet gek maken!



Dank je, maar ik laat mij zeker ook niet gek maken.
Ik weet dat onze honden het prima naar de zin hebben, ik ben alle dagen met de kids thuis.
Dus ze krijgen volop aandacht enz. maar ze vinden het heerlijk om thuis te luieren.
Wij hebben daarom ook bewust gekozen voor geen actieve honden.

En er wordt niet mee gelopen So what, wij zetten onze honden tenminste niet op marktplaats of facebook te koop omdat er kinderen zijn, nee ze blijven hier tot aan hun dood.

Spoiler:
Kiekeboe haha ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Galaika, KimD, kiwiwitje en 57 bezoekers