Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
KimD

Berichten: 20337
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-22 13:11

Citaat:
Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!


Sinds de komst van Maze zijn mijn agility ambities aanzienlijk hoger dan eerst dus ik werk er hard voor om mee te mogen doen aan internationale toernooien, Kay heeft die ambities al langer en hoopt die waar te maken met Harvey óf met de pup van Maze. Dan lijkt het me heel gaaf om in een teamwedstrijd een team te kunnen samenstellen van familie. <3

Daarnaast hiken we sinds dit jaar echt meer kilometers en het lijkt me gaaf om met één of twee honden bepaalde trails te lopen. De Eifelsteig, Mullertrial, DMT (excl laatste etappe) & uiteindelijk in de verre toekomst een echt meerdaagse lange trial.

Buiten dat doen we eigenlijk al veel wat ons hartje begeerd. <3


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi


Fientj

Berichten: 157
Geregistreerd: 11-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 13:33

Your best days are still in front of you. Be focused and keep your dreams alive.
Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!


Wat een leuke vraag!
Mijn doel is wel om op wedstrijd niveau agility te kunnen doen. Lilly lijkt het leuk op te pakken en ze wordt heel blij als ze mag.
Ooit ben ik heel fanatiek begonnen met trick training en dat moet ik eigenlijk weer oppakken. Misschien dat we ooit nog eens een wedstrijd daar in gaan doen.

Misschien wanneer mijn conditie beter is dat we een keer een dog survival gaan doen. Ik probeer mijn vriend te overtuigen om het eens te doen maar die wil niet :+

Lilly, Fientje, Shine

†Beauti, Tedje

TheJokerr
Berichten: 2762
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 13:58

Veel zijn weer goed verwend met dierendag, hier moesten wij beide een lange shift draaien dus was ze bij schoonmama een dagje spelen, bij thuiskomst een Snack en Pizza van ZP gekregen.

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie?
Op wereldreis! Die we momenteel aan het plannen zijn voor over 2 á 3 jaar, ik hoop dat Eve gezegend is mee te mogen op ons avontuur; zij wil overal gaan waar ik ga en ik ben er vrijwel zeker van dat haar achterlaten in Nederland ons beide niet gelukkig gaat maken. Ze is uiterlijk 7 als we zouden vertrekken dus dat lijkt mij een schitterend pensioen, niks moet en alles mag.

En als een dog survival lopen, maar ze kan soms echt een prinsesje zijn en in de ankers gaan als ze onbekende obstakels te lijf moet gaan :')



Stars don't disappear, they keep blazing

x_Jeanine_x

Berichten: 9066
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 14:10

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie?

Ik had op de planning staan de cani sup met cani walk, aankomend weekend om te gaan doen met Yoshi. alleen zelf te weinig kunnen suppen dit jaar vanwege de puppy's van Yoshi. En haar te weinig mee kunnen nemen, Peach is sws nog te jong.
Maar volgend jaar (mits ik nu geen nieuwe baan krijg) wil ik wel een caniwalk/canisup gaan doen en een dogsurvival :)
Dogsurvival hebben wij beide nog nooit gedaan.

mavantos

Berichten: 3496
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:08

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!

Wij zijn nu bezig met de cursus BEG om als doel straks Agility te gaan doen! Ook zou ik super graag op vakantie gaan met hem naar het buitenland bij een prachtig natuurgebied om mooie wandelingen te maken.

Kilimanjaro
@puppy_freek

Tigress

Berichten: 8917
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:26

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie
Dan zou ik met hem een reis naar Engeland willen maken. Even een keer terug naar de roots van zijn ras, en tegelijkertijd genieten van de landschappen daar :D

Qua sporten hebben we al veel eens geprobeerd, waarvan we sommige dingen vaker willen doen. Reisje Engeland is echt een bucketlist dingetje :j

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

AfricanLady

Berichten: 7998
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:15

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!

Ik wil graag zo meerdaagse wandeltocht willen maken met backpack samen met Leslie.
En ook eens het suppen proberen

Seven

Berichten: 21125
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:21

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!

Ik zou met wisper dolgraag naar een schapendrijven dag of weekend etc gaan
Gewoon lekker trainen en dichtbij zitten en niet steeds uren moeten rijden om iets te kunnen doen.

Met tenno had ik de hoop voor PH1 op te gaan dit jaar maar de tijd etc heeft roet in het eten gegooid dus gewoon lekker genieten en hem ook een voor de schapen zetten lijkt me geweldig

Dus eigenlijk wil ik met beide wel zo'n dag/weekend doen lijkt me geweldig

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik

KimD

Berichten: 20337
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-22 17:29

Wij hadden post, een super schattig kaartje! <3

Afbeelding

Afbeelding


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Seven

Berichten: 21125
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:31

Wat een lief kaartje

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik

L_iek
Berichten: 9661
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:36

Ah, dat is leuk!


EmptyWords

Berichten: 10483
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 18:50

Leuk!

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 19:03

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!

Lastig. Hoax is natuurlijk mijn Assistentiehond voor PTSS en ADL. Nu mijn vertrouwde Aedan onlangs is overleden en Hoax nog in opleiding is , is alles buitenshuis eigenlijk ontzettend spannend en moet ik opnieuw leren mijn hond te vertrouwen en hij mij net zo goed. Ons doel is een effectief team worden zodat ik hopelijk weer nieuwe avonturen aan durf. En dat is iets simpels als de boodschappen doen. Ik moet naar de tandarts maar durf dat nu nog niet aan met Hoax. Ook zou ik graag de uitgoudingsvermogen test met hem uiteindelijk willen afleggen.

Van Fiet hoop ik dat ze auto en tram wat minder eng gaat vinden.

Over waar je je hond voor wakker kunt maken. Goax is gek op water. Zo erg , dat ie vanavond in 2 sec dat ik niet op zat te letten hij bij me in bad stond.
Afbeelding

Hij vind Lush ook erg lekker blijkbaar


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

CaptainJS

Berichten: 1125
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:07

Cerosa schreef:
Beterschap Eowyn!
En Captain, ik ben dan toch benieuwd.. Omdat Pleun zo groot is, en ze graag op de bank ligt.. Is er dan inderdaad nog wel plek om zelf te zitten? :=


Er is nog plek voor 1 iemand om dan helemaal in het hoekje te gaan zitten anders is er echt geen plek meer. Ze mag sinds dat de nieuwe bank er is alleen maar in het werkend op de bank. Dus doordeweeks hebben we wel genoeg plek om te zitten.

“This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow”

― Captain Jack Sparrow

TheJokerr
Berichten: 2762
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 17:46

Wat een rust hier :oo

Super leuk om iedereens doelen te lezen, hopelijk bereikt iedereen het doel met zijn of haar viervoeter(s) <3

Goax zo in bad, wel lekker knus :')
Ik ben dol op Duitse Doggen, maar lijkt in een camper ook niet zo praktisch -O- :')


Eve nog met haar pizza <3


Afbeelding



Stars don't disappear, they keep blazing

EmptyWords

Berichten: 10483
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 05:30

Die knuffels zijn echt geweldig!

Ik heb al 1 tip verzonnen :+
De rest moet nog komen

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

WendyShet
Berichten: 466
Geregistreerd: 13-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 06:00

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie? Denk ook aan een speciale wandel route die je nog wilt lopen, andere land wat je wilt bezoeken, een dagje weg naar een bepaald plekje, etc. Vul maar in zoals je wilt!

Eigenlijk alles nog wel! Het lijkt me heel fijn als hij uiteindelijk gewoon echt overal mee naar toe kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 06:20

Zal ik er even een vraag in gooien?

Wie is de lievelingspersoon van jou hond/honden?

Bij Lilly is dat mijn man. Ze luistert net een tikkeltje beter naar hem. Komen wij samen thuis gaat ze eerst naar hem. Kom ik alleen thuis dan zit ze kwispelend op de oprit. Komt mijn man thuis dan gaan alle toeters en bellen af bij haar. Als pup ging ze ook altijd op of echt tegen mijn man slapen.

NorwayFjord

Berichten: 3129
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 06:29

Wie is de lievelingspersoon van jou hond/honden?

Ikzelf haha :) Ik woon alleen dus dat is ook niet zo gek. Na mij is het sowieso mijn beste vriendin, daar is ze ook helemaal gek op.

Olaf | Fjord | 25-04-2023 | Insta: olafthefjord

Definitely Diva | B+10 L1+10 L2+2

8nnemiek

Berichten: 43307
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 07:20

Wat zou jij nog heel graag willen ondernemen - in de toekomst - samen met je hond(en) wat nog helemaal nieuw is voor je/jullie?
Het lijkt mij heel gaaf om te suppen of zwemmen met mijn hond. Helaas houdt ze niet zo van warmte, en ze is al 10, dus geen idee of ze suppen leuk zou vinden. En zwemmen; ze gaat altijd maar tot haar buik het water in, daarna gaat de rem erop :))

Wie is de lievelingspersoon van jou hond/honden?
Mijn vriend, die kriebelt beter :)) Ik geef haar eten, ga met haar wandelen, en toch is vriendlief leuker :roll: :')

We zijn vanaf gisteren weer lekker een weekje op de boot.
Nog diep in slaap:
Afbeelding
:')
Ik weet zelf ook niet welke poot waar vandaan komt hoor haha.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Anna_98

Berichten: 448
Geregistreerd: 01-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 07:46

Wie is de lievelingspersoon van jou hond/honden?
Sammie zijn lievelingspersoon is zonder twijfel m'n moeder. Dat is ook niet zo gek want zij is overdag altijd thuis en is (op aanraden van de fokker) al vanaf zijn geboorte meerdere keren per week bij hem geweest. Ik mag het doen met een tweede plaats, voor m'n vader en broertje

AfricanLady

Berichten: 7998
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:04

Wie is de lievelingspersoon van jou hond/honden

Ik woon allee dus dat zal ik zijn haha
Maar ze vind mijn vriend ook erg leuk en mijn moeder
Ze ligt bij iedereen op schoot.
Morgen gaat ze tot de 19e naar een vriendin en die heeft 2 poedels en een labradoodle dus gaat ze ook even op vakantie

Lugea

Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:17

Leuk om al die antwoorden weer te lezen. :)

Wie is de lievelingspersoon van jou hond/honden?
Dat ik ben ikzelf, haha. Melle is best wel eenkennig en daardoor echt volledig aan mij verknocht. Waar ik ben, is Melle. :') Hij vindt mijn familie en vriendinnen die vaak over de vloer komen ook wel leuk, maar er gaat niets boven mij. Het erge is dat hij dus ook alleen naar mij echt goed luistert, tenzij ik niet in de buurt ben, dan luistert hij ook prima naar anderen. :+

Eloya

Berichten: 5149
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:26

De lievelingspersoon van Dieke ben ik :D als ik op bezoek ben. Maar ze vind 2 zusters van de thuiszorg van mijn moeder ook erg leuk en gezellig! Vooral als ze dan koekjes krijgt.

Ik woon zelfstandig in Deventer en Dieke woont bij mijn moeder en haar vriend in Raalte op een grote boerderij.

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog : Dieke

TheJokerr
Berichten: 2762
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:57

Wie is de lievelingspersoon van jou hond/honden?
Dat ben ik toch wel nog steeds denk ik, Eve is de eerste 'eigen' hond van mijn partner en dat weet ze maar al te goed doordat ze haar nog wel eens een oor aan naait :=

Maar waar ik ga, daar gaat Eve en het gemis als ik even weg ben en de begroeting bij het terugkomen is net wat uitbundiger dan bij de rest; maar wel heel subtiel anders <3



Stars don't disappear, they keep blazing


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: danielle_x, GoogleAdsense, RenskeFrea, zenith1977 en 29 bezoekers