Katten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 16:59

Afbeelding

Nou hier is die dan, onze kleine ondernemer. We hebben hem ook al uit de plant gevist :D op de bak is hij ook al geweest en de brokjes van Pip vindt hij vele malen lekkerder dan zijn eigen :roll:

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 18:38

Pfff die brokjes ja, maar het probleem is dat Pip ‘s morgens en ‘s avonds voer krijg en daar dus de hele dag over doet...maar niet als meneer haar voer eet :roll:

Het spelen is wel een beetje lastig. Pip wil wel spelen met een hengel oid maar dan komt gelijk die kleine aangesprint en loopt Pip weg. Even nadenken hoe we dat het beste kunnen aanpakken.Afbeelding

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 20:28

Hij gaat echt aan de lopende band door, volgens mij hebben ze er Duracell batterijen in gestopt :D
Ik heb inderdaad straks op zolder met Pip gespeeld en we zorgen ook bewust dat we Pip regelmatig even aaien en knuffelen. Hopelijk houden die twee zich vannacht een beetje gedeisd. Ik vind het wel een beetje spannend :)

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 21:08

Wat een ontzettend leuke namen!

Het lastige is dat de enige optie om ze apart te zetten is om de splitsing te maken tussen boven en beneden. Alleen mag Pip ‘s nachts niet naar boven dus ik denk dat we de gok maar nemen. Pip is deels een beetje terughoudend en deels gaat ze haar eigen gang. Hopelijk morgen wat meer toenadering van die twee. Hoewel ze elkaar wel opzoeken, maar ook net zo hard weer van elkaar schrikken.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 07:40

Nou, alles en iedereen leeft nog :D net kwamen ze bijna met hun neuzen tegen elkaar aan en ze deinsden allebei niet heel erg terug dus dat lijkt goed.

Maar jeetje we gaan nog wat te stellen krijgen met die kleine :D wat een ondernemer, ongelofelijk. Voorlopig mag hij, over een tijdje, alleen aan een tuigje naar buiten.

Zijn voer weigert hij dus pertinent :roll: het voer van Pip vindt hij veel lekkerder. Dus ik ga vandaag de kittenvariant maar weer halen van het voer van Pip. Hopelijk eet hij dat wel.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 08:35

LoveUggs, haha ik ben benieuwd hoe het bij je tante bevalt :D

Katten zijn echt meesters in zich verstoppen, ook wel weer grappig, maar het kan soms best even wat stress geven als je ze nergens kunt vinden :D

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:50

Nou, we zitten nu op dag 2 en we mogen echt niet klagen. Er is nog geen enkele keer gegromd of gevochten. Af en toe wordt er een keer geblazen, maar dat is volgens mij meer van de schrik. Woezel rent hier rond alsof hij nooit anders gewend is en heeft gister de halve avond bij mijn man en mij gebivakkeerd. Zichzelf in de meest ongemakkelijke houdingen positioneren en maar spinnen. Pip is opvallend meer beneden sinds Woezel er is. Eerst lag ze heel veel op zolder, nu een stuk minder. Heel af en toe lijken ze een voorzichtige poging te doen om met elkaar te spelen, maar vooral Pip vindt dat nog heel spannend. Zij heeft altijd wat meer tijd nodig in nieuwe situaties.

Ik heb gister ook maar de kittenvariant gehaald van het voer van Pip zodat Woezel dat hopelijk zou eten i.p.v. haar voer. Dat lijkt ook goed te gaan. Vanmorgen was ik zijn bakje nog aan het vullen en stond hij alweer bij de bak van Pip, maar toen ik daar wegpakte en bij zijn eigen bakje zette vond hij het prima en ging daar zitten eten.

Hoe is het met de andere katten? Hoe is het met Blue? En de kittens van Xoran? Vindt Nishi het nog leuk? ;)

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 09:43

Hahaha als hij ontdeugend is voelt hij zich vast alweer veel beter :D

Die Nishi en echt wat een prachtige kittens! Daar smelt je toch van? Heb je vakantie nu?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 08:02

Wat ik me afvroeg, kan een kat ook leren spelen met een soortgenootje? Woezel begint steeds meer toenadering te zoeken en ook uit te dagen, maar Pip lijkt niet zo goed te weten wat ze ermee moet.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 08:53

Daar hoop ik dus ook op inderdaad. Pip is heel afwachtend en vindt veel dingen spannend in het begin. Woezel lijkt geen enkele angst te kennen. Pip wil opzich wel snuffelen, maar op haar voorwaarden. Dus af en toe staan ze neus aan neus te snuffelen en als Woezel voorbij komt gerend rent ze daar ook achteraan, maar als Woezel dan stopt, maakt ze zich snel uit de voeten :D

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 10:43

Oh hahaha! Dat beetje terugdeinzen in dat laatste filmpje doet Pip nu ook inderdaad.

Ik denk inderdaad dat het wel goed komt!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:35

Echt zo ontzettend lief die kleintjes! Welke hou je ook alweer zelf?

Hier eet Woezel nog steeds uit de voerbak van Pip :roll: hoe erg is het als een kitten brokken voor een volwassen kat eet? Hij eet ook wel zijn eigen kittenbrokjes, maar dus ook die van Pip.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 21:10

Woezel is nu 4 maanden.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 07:26

Ik heb het nu ook gemengd inderdaad, maar echt minimaal. Dus hij heeft voornamelijk zijn eigen brokjes. Hij eet zijn eigen brokjes ook wel, maar ook graag die van Pip. Overstappen naar een ander merk wil ik niet zomaar doen. Pip is echt een zeikerd met brokjes en mijn eerdere pogingen om over te stappen waren geen succes...

Vanmorgen was zijn eigen bakje aardig leeg en die van Pip ook, maarja, dat zegt dus niets hahaha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:28

Oh dat is weer het andere uiterste. Pip verlaagt zich niet tot het niveau van kittenbrokjes. Tsssk...wat denken we wel niet? >;)

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 14:50

Ik heb de hele dag brokken staan, maar wel een afgewogen hoeveelheid. Ze krijgen ‘s morgens en ‘s avonds een bepaalde hoeveelheid en dat blijft de hele dag staan. Meestal hebben ze het niet op en vul ik het weer aan tot de juiste hoeveelheid.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 10:31

Vanmorgen hoestte Woezel ineens. Ik denk, wat doet hij nou? Even afwachten of het iets eenmaligs was of niet. Hij is verder gewoon levendig, eet en drinkt goed en is dinsdag nog ontwormt dus ik ga er vanuit dat er een stofje oid even vast zat.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 11:48

Ja dat denk ik ook wel :)

Haha, wat kunnen ze zich dan ineens aanstellen hè, die katten.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 12:05

Oh dat is echt zo vervelend als een van je beestjes zich niet goed voelt. Arme Blue. De dierenarts is dan altijd verstandig inderdaad. Misschien voelt Maira dat Blue niet lekker is en komt ze hem daarom kopjes geven.

Hier zitten we momenteel in de fase dat Woezel overal in bijt :roll: de plant, karton, kussens, houtstukjes...wat een figuur :D hij heeft intussen ook ontdekt dat hij de vensterbank op kan dus daar zit hij nou veel naar buiten te kijken. ‘s Avonds beginnen ze ook wat meer met elkaar te spelen. Vooral achter elkaar aan rennen is favoriet.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 09:27

Is Blue nog niet geholpen?

Wel fijn dat een aantal dingen uitgesloten zijn, dat geeft hopelijk weer wat rust.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 07:49

Ah ja daar is inderdaad wel iets voor te zeggen.

Hier heeft Woezel sinds gisteravond ineens het kattenluikje ontdekt :roll: we hebben een kattenluikje naar boven en een kattenluikje naar de berging. Als de buitendeur dan openstaat kunnen ze via de berging de tuin in. Ze kunnen de tuin niet uit trouwens. Maar gisteravond stond meneer ineens naast ons. Dat was een beetje eerder dan ik gedacht had. Kleine ondernemer.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:49

Woezel wordt over twee weken gecastreerd. Hopelijk doet Pip daarna niet al te moeilijk.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:07

Ik dacht al dat het aan mij lag. Vorige week heb ik Woezel gewogen en hij woog toen 1,5 kilo en is pas 4 maanden oud (en echt een dun ding).

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 15:36

Wij hebben PVC buizen bevestigd op de muur met een bezemsteel erin zodat die rollen zodra ze eraan komen.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 22:10

Hier gaat Woezel alleen midden in de plant zitten...de halve plant is nu plat.

Hij heeft nu ook ineens een fase dat hij een beetje bang is. Scheurde hij eerst zonder zich ergens druk te maken rond, nu loopt hij toch even weg als je aan komt lopen en als Pip komt spelen gaat hij veel op zijn rug liggen en uiteindelijk blazen. Het vreemde is alleen wel dat hij een moment later net zo hard achter Pip aan kan gaan jagen. Heel bijzonder.
Pingpongballetjes zijn hier trouwens echt een hit. Als een dolle stier rent hij achter die dingen aan. Totdat ze onder de bank belanden, dan is het natuurlijk niet leuk meer :roll:

Zo lag meneer vanavond bij mij te slapen.
Afbeelding

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers