foto's over elkaar heen zien -- netscape

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

foto's over elkaar heen zien -- netscape

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-02 16:00

zijn er meer mensen die net als ik niet "normaal" foto's kunnen bekijken? (alle foto's komen over elkaar heen te staan, alleen de eerste foto is zichtbaar, want die ligt "boven op de stapel")

Mijn browser is netscape en aangezien ik op het werk ben kan ik dat ook niet "even gaan veranderen", *LOL*

Bart is hiervan op de hoogte en heeft die problemen zelf ook met Netscape, heeft er helaas nog geen oplossing voor.

Nu ben ik gewoon nieuwsgierig of er meer mensen zijn met dit probleem en of er misschien mensen zijn die een oplossing weten.

Alvast bedankt!

PS: deze problemen zijn pas ontstaan na de invoering van het nieuwe bokt. Tevens zijn de topics wat rommelig: de eerste 2 of 3 reacties staan netjes onder elkaar, de topics daarna staan vaak helemaal rechts (moet dan ook echt naar rechts scrollen om ze te lezen) en de onderste x reacties zijn voor zonder kadertje erom heen weer links uitgelijnd....heel vreemd

Dit was in eerste instantie direct zo (dat van die foto's, dat van die rommelige topics niet), toen was het even helemaal in orde en sinds de dag voor kerst was het weer helemaal mis