Kleuren moeten anders!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Moeten deze kleuren veranderd worden?

ja
14 (100%)

Totaal aantal stemmen: 14


Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:05

Nee nu niet meer, met die lijnen er omheen zie je wel verschil tussen de kleuren en ik vind het erg fris en vrolijk!

Play Like A Man, Win Like A Woman!


Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:10

Nee! De computer staat bij mij op een vrij donkere plaats en met deze lichtere kleuren kan ik het allemaal veel beter zien!
Maar kun je niet op de een of andere manier zelf aangeven welke kleuren je wilt hebben? (of kan dat gemaakt worden?)

Nulla tenaci invia est via

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:23

Dat kan, moet je ff in je profiel kijken onder 'Forumstijl'. Je bent dan in de meeste gevallen wel het Bokt-logo kwijt, maar je kunt dan bijvoorbeeld wel kiezen voor een witte achtergrond zodat het op je werk net lijkt of je in een Word-scherm zit te tikken. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Macho

Berichten: 62
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Berkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 22:41

Het doet na een tijdje een beetje pijn aan je ogen Cool Cool Cool Cool

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 00:02

Te fel? Vind ik helemaal niet, krijg er echt geen zere ogen van ofzo hoor...En Bokt hoort nou eenmaal blauwachtig he!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Dit moet een reactie zijn op Sannetjes bericht :s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 11:14

Karin schreef:
Dat kan, moet je ff in je profiel kijken onder 'Forumstijl'. Je bent dan in de meeste gevallen wel het Bokt-logo kwijt, maar je kunt dan bijvoorbeeld wel kiezen voor een witte achtergrond zodat het op je werk net lijkt of je in een Word-scherm zit te tikken. Knipoog


Volgens mij kan je nu alleen nog Subsilver (= grijs) kiezen en daar is het Boktlogo wel?

[edit: Oh wacht, ik zie het alweer. Ik kon gisteren alleen maar Subsilver kiezen, maar nu zijn er veel meer kleuren bij.]

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers