verdwenen/verwijderd forum nog terug te vinden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

verdwenen/verwijderd forum nog terug te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 11:37

Waarschijnlijk een stomme vraag hoor, maar ik ben blond, zeker op computer/internetgebied.

Maar m`n probleem is dus het volgende. Een vriendin van mij heeft een website met daarbij een (phpbb) forum. Nu is dat forum door een fout (weet eigenlijk niet precies wat er nu gebeurd is, geloof dat ze er zelf ook nog niet helemaal uit is) verdwenen, verwijderd, foetsie dus..
Ontzettend zonde, want er stonden een groot aantal verhalen en verslagen op die nu voorgoed verdwenen lijken te zijn...

Mijn vraag is nu, is het mogelijk dat er van het forum of de (gedeeltelijke?) inhoud ervan nog iets is terug te vinden in de kelders van het internet? Of is alles echt voorgoed verdwenen?

Al vrees ik voor het laatste, stiekem hoop ik dat er nog wat terug te vinden is. Weten jullie een oplosing?

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:17

Van phpbb heb ik weinig kaas gegeten, maar Google bewaart veel internet bestanden. Als je op google zoekt naar het forum en dan op 'in cache' klikt kan je misschien nog wat terughalen.
Succes!

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 13:27

Google geeft helaas geen enkel resultaat, vreemd overigens want er is alweer een nieuw forum en ook dat vindt hij niet..
Helaas,helaas Verdrietig
Bedankt iig! Lachen