foto's van controlaltdelete.nl?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

foto's van controlaltdelete.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 11:17

Sommige mensen gebruiken kennelijk de site www.controlaltdelete.nl voor het uploaden van hun foto's, maar ik kan de foto's dan nooit zien? Dan is er een heel topic, iedereen reageert en kan de foto's kennelijk zien, maar bij mij is hij heel lang aan het laden en worden het uiteindelijk kruisjes. Ik kan de pagina zelf ook niet openen, krijg een timeout.

Een voorbeeld van zo'n topic is deze: [ITP] Even voorstellen "Het Tinkerdemonstratie Team"

iemand enig idee hoe dit kan?

Look. A petrol station, the natural home territory of the Ford GT. And there it is, at the watering hole, drinking its fill. For the forty-seventh time today.


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:40

Doet ie dat bij alle foto's/ploads of alleen bij controlaltdelete.nl? Heb je al eens opnieuw geprobeerd? Kan nl ook zo zijn dat het erg druk was, op kabel/telefoonlijn of op de server van controlaltdelete.nl...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 12:17

alleen bij die site, en het is iedere keer hetzelfde...heb al vaak de pagina vernieuwd...

Look. A petrol station, the natural home territory of the Ford GT. And there it is, at the watering hole, drinking its fill. For the forty-seventh time today.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:12

Bij mij doen ze het wel gewoon, ik kende die site nog niet. Dus je hoeft je iig niet aan te melden...
Sorry, zou niet weten watr het is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers