Wie wil mijn paard gratis tekenen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Wie wil mijn paard gratis tekenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:15

Rolleyes

[CB] Begint ondertussen ook híérmee overspoeld te worden. Misschien ook dáár een centraal topic voor ofzo? Maarja, dan worden het wel alweer veel centrale topics. Scheve mond


ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:40

Huh ik snap het niet?
Er zijn toch al van die centrale topics waarin je dat gewoon kunt vragen?

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:01

Nee, mensen vragen dat gewoon in nieuwe topics. Ik word er eerlijk gezegd ook een beetje niet goed van. Waarom moet alles toch gratis??? Voor niks gaat de zon op...

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:12

Word er ook gek van sammm, gewoon op de tem knop rammen werkt het beste Verward

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:45

hmm..ik word er ook een beetje gek van, Als ik zie dat iemand het gratis doet stuur ik wel een PB-tje of hij/zij het wil doen, maja ga der verder niet van uit dat iemand die goed kan tekenen dit gratis dot

Roosch

Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:15

Boos! ik wil het zowieso graag gratis laten doen, mijn ouders staan niet toe dat het geld mag kosten!

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 08:35

Ik ben al met je tekening bezig, maar als je hem ook daadwerkelijk wilt hebben dan moet je wel de verzendkosten betalen
Ik zal het op A5 formaat of kleiner doen, dan heb ik er misschien nog een goeie envelop voor Lachen

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Roosch

Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 12:13

jaaajaa???? voor mij Pling???
koeliejoelie ...Lachen thanks!

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 14:19

Quote schreef:
:( ik wil het zowieso graag gratis laten doen, mijn ouders staan niet toe dat het geld mag kosten!


ja, maar je loopt toch ook geen museum binnen om te vragen of je gratis een van gogh mee mag nemen omdat je het wel graag wilt hebben maar je mag er van je ouders geen geld voor betalen Rolleyes

er zit wel een groot verschil tussen een kunstwerk en een tekeningetje, en ik neem aan dat je wel een kunstwerk wilt, en niet een paar lijnen op een flubberpapiertje Knipoog .

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 14:33

degenen die het gratis doen mogen mij altijd e-mailen Lachen maar inderdaad, ze werken er voor, dus horen ze ook betaald te krijgen.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 16:34

Natuurlijk! Maar ik verwacht wel dat als iemand ervoor betaald wil hebben, het ook aardig goed kan. Ik ga natuurlijk ook niet betalen voor een tekening die niet lijkt.... Ik had dit nog niet gelezen voor ik mijn eigen topic opende, dus mensen: sorry hiervoor Haha!.

Ik mis je zo... ;(

Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Zwanger! Wat een prachtig lichtpuntje, ik zie het graag als een lijntje met boven :). Het moest zo zijn!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 17:13

siets schreef:
Natuurlijk! Maar ik verwacht wel dat als iemand ervoor betaald wil hebben, het ook aardig goed kan. Ik ga natuurlijk ook niet betalen voor een tekening die niet lijkt.... Ik had dit nog niet gelezen voor ik mijn eigen topic opende, dus mensen: sorry hiervoor Haha!.


Daarom vraag ik er 5 euro voor, ik gebruik wel materiaal en papier. als je het niets vind, dan probeer ik 3het met een gerust hard opnieuw. Je moet alleen niet meteen beginnen van ik wil er niet voor betalen. Dat mag niet van mjn pappie etc.

*rent naar magnetron*
vergat dat dat ding aanstond, dadelijk verbrand m'n maaltijd. Haha!

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:52

Kunnen we kinderen niet excusief toegang geven tot een kinder afdeling? Dat lijkt me nou eens echt een verbetering. Alles boven de 14 mag wel bij het normale forum en alles eronder helemaal niet! Al dat geneuzel..

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:33

Prima schreef:
Kunnen we kinderen niet excusief toegang geven tot een kinder afdeling? Dat lijkt me nou eens echt een verbetering. Alles boven de 14 mag wel bij het normale forum en alles eronder helemaal niet! Al dat geneuzel..

Bokt is openbaar forum, toegankelijk voor iedereen. Meestal worden ze ook zo even gewezen op zo'n feit Knipoog

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 09:57

Idd, voor niets gaat de zon op..

Dan maar geen tekening toch? Dat ze zelf naar de winkel gaan kijken hoe duur materiaal is en dan nog eens nadenken voordat ze zeggen, 'nee, laatmaar, dat is veel te duur voor een tekening' Rolleyes


Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:15

xtostarlight schreef:
Idd, voor niets gaat de zon op..

Dan maar geen tekening toch? Dat ze zelf naar de winkel gaan kijken hoe duur materiaal is en dan nog eens nadenken voordat ze zeggen, 'nee, laatmaar, dat is veel te duur voor een tekening' Rolleyes




Ach, mijn oom heeft ook wel eens van dat soort dingen gedaan voor de verjaardag van mijn mams. Haha!

*ven van oom*

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:58

ben het der dus
Prima schreef:
Kunnen we kinderen niet excusief toegang geven tot een kinder afdeling? Dat lijkt me nou eens echt een verbetering. Alles boven de 14 mag wel bij het normale forum en alles eronder helemaal niet! Al dat geneuzel..


ik ben 11 Knipoog niet mee eens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:01

Flutterby schreef:
Bokt is openbaar forum, toegankelijk voor iedereen. Meestal worden ze ook zo even gewezen op zo'n feit Knipoog

Het is dat bokt een openbaar forum is, maar hier heb ik idd ook wel eena aan gedacht. Knipoog
Het lijkt net alsof er steeds meer pennymeisjes bij komen. Scheve mond

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:21

Sammm schreef:
Het is dat bokt een openbaar forum is, maar hier heb ik idd ook wel eena aan gedacht. Knipoog
Het lijkt net alsof er steeds meer pennymeisjes bij komen. Scheve mond


Dat lijkt niet alleen zo, volgens mij is het ook zo

4 met de leeftijd 7 [geregistreerd rond 2003]
7 met de leeftijd 8 [geregistreerd 2001/2004]
12 met de leeftijd 9 [geregistreerd rond 2003]
17 met de leeftijd 10 [geregistreerd 2003/2004]
55 met de leeftijd 11 [geregistreerd 2003/2004]
136 met de leeftijd 12 [geregistreerd in 2004]
223 met de leeftijd 13 [geregistreerd v.a 2001 ]


Veel hiervan zullen er niet kloppen, aantal users hebben den ik ook schaduwaccounts aangemaakt daar. Hoe dan ook, er zijn er wel veel die in die leeftijdscategorie vallen..

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:27

het aantal oproepen begint idd irritant te worden, en eerlijk gezegd als ik echt een mooie tekening zou willen, is het toch logisch dat je er geld voor betaald? die mensen zijn vaak al jaren bezig met oefenen en hebben vermogens uitgegeven aan tekenmaterialen, anders krijg je het echt niet zo goed (of je moet echt geniaal zijn Tong uitsteken).
en misschien zijn er een paar die wel zo goed zijn en het gratis doen (wel verzendkosten), maar het zal dan echt geen superduur (en supermooi!) materiaal zijn lijkt mij, dan kost het je alleen maar geld... de kosten moeten wel opwegen tegen de opbrengsten iig lijkt mij...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers