beeldscherm samengeknepen !?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pmarena

Berichten: 47834
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

beeldscherm samengeknepen !?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 20:43

Nou , het kan nu nooit lang meer duren voordat m'n beeldscherm er echt mee stopt denk ik.... Scheve mond

2 Weken geleden werd de zijkant ineens trillerig wat korter (zwarte balk rechts...) en gisteren was het al een wat dikkere zwarte balk , beeld wat trillingen af en toe (zoals TV als er een fout brommertje langskomt Haha! ) en toen ineens : *pieeuw* alles zwart Bloos! , meteen gevolgd door *kraaaak* en m'n scherm was weer volledig ! OK dan!

Maar helaas : vanochtend startte ik hem weer op en nu heb ik een kwart beeldbuis zwart , zowel links als rechts , en m'n beeld zit samengefrommeld in het midden , ziet er best creatief uit eigenlijk , alles doet het gewoon en ik kan alles samengefrommeld en wel nog best lezen Clown

Maarja , het kan natuurlijk elk moment gebeuren dat het ECHT over is Nagelbijten / Gniffelen

Iemand nog een gouden tip qua los draadje ofzo Haha! of is het echt einde verhaal ? *ben bang van wel Boos! *

Iemand nog een simpel beeldschermpje voor een zacht prijsje in de aanbieding ? Schijnheilig


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:47

Euh, het beeld dat je nu hebt, heb ik ook ooit gehad... nadat mijn scherm waterschade had geleden...

Dat is dus een nieuw scherm geworden Scheve mond

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

pmarena

Berichten: 47834
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 20:58

Hiermee is niks gebeurd verder , het is zo'n ouderwetse TV-achtige toeter die in een kast staat , droog en wel... uit december 2000.

Dat zo'n ding nu al kapot moet gaan zeg

Ik ga maar even snuffelen op marktplaats , straks is het ineens *zap* natuurlijk Scheve mond

Morrie

Berichten: 22298
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:04

geef hem eens een enorme oplawaai, dat doe ik op mijn werk altijd als een pc raar doet en het helpt meestal prima Haha!

en als het niet helpt, bel ik de servicedeks Cool

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:11

oh maar drie jaar oud is best oud voor een monitor hoor

(die waterschade heeft bij mijn scherm toen waarschijnlijk een kortsluitinkje of iets dergelijks veroorzaakt, dat kan bij de jouwe ook hoor, ook zonder water (doorgesmolten ofzo)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

pmarena

Berichten: 47834
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 21:49

Ik ga wel eens met klappen enzo experimenteren zodra ik een vervanger klaar heb staan , nu ben ik er maar zo lief mogelijk voor in de hoop dat hij het nog even red Haha!

Ik ga het ding ZEKER openmaken , zo nieuwsgierig ben ik ook wel weer Extreme duivel

Alleen nu durf ik het nog niet want dan heb ik niks meer Bloos

3 jaar....weet je wel wat zo'n ding kost ?! Boos!

Zeker het tijd-om-een-nieuwe-bij-ons-te-kopen-zekeringetje doorgesmolten ofzo Clown

Sundancer

Berichten: 9705
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:53

pmarena schreef:

Ik ga het ding ZEKER openmaken , zo nieuwsgierig ben ik ook wel weer Extreme duivel



Let wel op dat je zelf geen oplawaai krijgt...want dan kun je niets meer navertellen Scheve mond


Euhm elke monitor heeft zoveel branduren...stond die van jou vaak aan?

pmarena

Berichten: 47834
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 22:40

Ja , wel als die vervanger er aan staat natuurlijk en deze van de stroom af is Haha!

Ik neem gewoon een kijkje erin , in de hoop dat ik een niet-kloppend draadje ofzo zie.

Vaak aan...tsja sinds ik ADSL heb staat hij vaak overdag aan , maar als ik wegga doe ik dan het beeldscherm uit.

Kun je trouwens ook elke monitor op elke PC zetten , grofweg ?

Of heb je nog verschillende stekkertjes bij verschillende merken / modellen Verward

Ofwel : de simpele , leuke Compaq - monitor die ik op het oog heb , wriemel ik die gewoon met stekkertje hier-stekkertje daar eraan Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 23:33

Ja je kunt elke monitor wel op elke pc zetten Lachen. Heb je trouwens al geprobeerd de monitor eens te degaussen? (demagnetiseren, via het mentuutje in je monitor?)

pmarena

Berichten: 47834
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 06:38

Meuh Verward

NOOOOOIT van gehoord ? Lachen

*gaat door menuutje* ja hij staat er wel...en dan Verward

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 06:54

pmarena schreef:
3 jaar....weet je wel wat zo'n ding kost ?! Boos!


Huilen

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 07:43

Even proberen? Dan demagnetiseerd hij de monitor. Kan me niet echt voorstellen dat dat het probleem is, maar een poging wagen is nooit weg natuurlijk Knipoog. Alles proberen wat in je kunnen ligt Lachen.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:19

leentje schreef:
oh maar drie jaar oud is best oud voor een monitor hoor


Dan is de mijne écht bejaard Tong uitsteken Is van 1997.... Heb er nooit problemen mee gehad.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:26

Toen maakten ze die dingen gewoon beter... wij hebben thuis ook monitors van jaren oud staan, op zijn experimenteerpc's heeft mijn vriend ook allemaal oude monitors, doen het allemaal nog prima...

Maar de monitors van pakweg de laatste vijf jaar, laten het na twee à drie jaar vaak al afweten Boos!

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers